نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
محمد دانشگر: به خاطر محمود فکری و وریا غفوری حرف نمی‌زنیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد دانشگر مدافع تیم استقلال گفت: مدیران باشگاه به تیم ما بی‌مهری می‌کنند و تا الان به خاطر محمود فکری و وریا غفوری درباره مشکلات حرفی نزده‌ایم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمد دانشگر در خصوص دربی ۹۴ گفت: بازی خوبی بود که متاسفانه نتیجه آن مساوی شد. بازی بی‌جهت سخت شد و می‌توانستیم به راحتی برنده باشیم. 

وی در واکنش به گلزنی پرسپولیس روی اشتباهات فردی بازیکنان استقلال گفت: اصلا اشتباهات فردی نبود، تیم وقتی گل می‌زند کار تیمی است و گل هم که دریافت می‌کند روی اشتباهات تیمی گل می‌خورد.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص گلزنی قایدی در دقایق پایانی تصریح کرد: همه بازیکنان زحمت کشیدند و خیلی خوب کار کردند. مهدی قایدی هم همیشه خوب است. 

دانشگر در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی امیدوار هستند؟ عنوان کرد: الان خیلی زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم ولی روند خوبمان را ادامه می‌دهیم و برای شادی هواداران تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. هرچند باشگاه به تیم ما بی‌مهری می‌کند. سال‌های قبل می‌دیدیم که مدیرعامل یا یک نفر از باشگاه می‌آمد  و قولی می‌داد نه اینکه از باشگاه صحبت کنند. فکری و کادرش تنها هستند. 

وی در خصوص اینکه باشگاه اعلام کرده بود در صورت پیروزی در دربی پاداش ویژه‌ای برای اعضای تیم در نظر گرفته است، گفت: حرف زدن اینگونه فایده ندارد. باید درصدی از قرارداد بازیکنان را بدهند. الان هفته ۱۰،۱۱ است؛ ما ۷ درصد از قراردادمان را گرفته‌ایم. واقعا مشکل داریم و تا الان هم که چیزی نگفتیم به خاطر محمود فکری است. وریا غفوری و بقیه بزرگترهای تیم گفتند که حرف نزنیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی حقیر IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    دم بازیکنان استقلال گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی