مایکل اولیور: می‌توانستم در آن صحنه به پیکفورد کارت قرمز بدهم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مایکل اولیور بعد از ۳ ماه اعتراف کرد در دربی مرسی‌ساید می‌توانسته جردن پیکفورد را برای تکل خشن روی پای ویرجیل فان‌دایک اخراج کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ اکتبر ۲۰۲۰ در دربی مرسی‌ساید، لیورپول به مصاف اورتون رفت و در نیمه نخست این دیدار جردن پیکفورد با تکلی خشن باعث شد رباط صلیبی ویرجیل فان‌دایک پاره شود.

مایکل اولیور با بازبینی این صحنه به پیکفورد هیچ کارتی نشان داد و باعث تعجب همه شد. بعد از ۳ ماه، اولیور در مصاحبه با نشریه «دیلی‌میل» اعتراف کرد باید به پیکفورد کارت قرمز نشان می‌داده است. اولیور در این باره گفت: «در ابتدا فکر من این بود که نمی‌تواند پنالتی باشد، برای این که آفساید بود. بنابراین ابتدا باید آفساید را بررسی می‌کردم. فکر می‌کنم به VAR گفتم که اگر آفساید نباشد قصد دارم پنالتی اعلام کنم. بارها آن صحنه را تماشا کردم و واقعاً فکر نمی‌کنم پیکفورد به غیر از تلاش برای وسعت دادن به بدنش کاری انجام داده باشد، اما این کار را به اشتباه انجام داد. همانطور که باعث مصدومیت شد. می‌توانستم در آن صحنه اعلام آفساید کنم و به پیکفورد کارت قرمز نشان دهم.»

مایکل اولیور یک اتفاق عجیب دیگر را هم فاش کرد که درباره بازیکنان لیورپول است: «چیزی که از دیدنش متعجب شدم این بود که در زمین هیچ انتظاری برای کارت قرمز نبود. هیچ‌یک از بازیکنان لیورپول چنین درخواستی نکردند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    فک کردم دربی ما رو میگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی