حمید رشیدی‌: حضور ملی‌پوشان تنور لیگ را داغ می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فولاد خوزستان معتقد است حضور همه وزنه‌برداران ملی‌پوش تنور رقابت‌های دور برگشت لیگ را داغ می‌کند.

خبرورزشی/ خسرو کفیلی؛ حمید رشیدی، که تیمش با ۳ امتیاز کمتر از گهرزمین سیرجان صدرنشین، دوم جدول رده‌بندی است می‌گوید: «خوشحالم با موافقت سرمربی تیم ملی، همه ملی‌پوشان دور برگشت وزنه می‌زنند، حضور همه سرمایه‌های وزنه‌برداری هم جذابیت لیگ را بیشتر می‌کند و هم رقابت‌ها را داغ و حساس. شک نکنید دور برگشت بهترین مسابقه تاریخ لیگ می‌شود، چراکه تاکنون همه ملی‌پوشان یک‌جا وزنه نزده‌اند. رقابت وزنه‌برداران مطرح در دنیا مثل علی داودی، کیانوش رستمی، علی هاشمی و... خیلی دیدنی است و تنها نبود تماشاگران ناراحت‌کننده است.»

رشیدی، به اردوی تیم فولاد خوزستان برای دور برگشت لیگ اشاره می‌کند: «ما زمان کافی برای آماده کردن تیم برای دور برگشت لیگ و رقابت با گهرزمین سیرجان صدرنشین این مسابقات و ملی‌حفاری اهواز تیم سوم جدول رده‌بندی را داریم. حالا که وزنه‌برداران ملی‌پوش ما در اردوی تیم ملی تمرین می‌کنند ‌از بقیه وزنه‌برداران می‌خواهیم تا برای اردو به اهواز بیایند. مطمئناً برای قهرمانی لیگ رقابت سختی با گهرزمین سیرجان به سرمربیگری بهداد سلیمی و علی جباری داریم و حتی با ملی‌حفاری اهواز پرافتخارترین تیم لیگ هم.»

سرمربی فولاد خوزستان از تصمیم فدراسیون برای برگزاری دور برگشت لیگ در اهواز به میزبانی ملی‌حفاری حمایت می‌کند: «خوشحالم از اینکه فدراسیون، اهواز را به جای سیرجان برای میزبانی دور برگشت انتخاب کرد، چراکه این شهر تجربه برگزاری مسابقات مهم داخلی و بین‌المللی جام فجر را دارد ولی سیرجان برای اولین بار در لیگ تیمداری می‌کند. هیئت خوزستان، همراه دست‌اندرکاران ملی‌حفاری همه پروتکل‌های مدنظر سازمان لیگ را برای برگزاری دور برگشت لیگ اجرا می‌کند.»

 به گفته رشیدی اهواز آماده شروع اردوی تیم ملی وزنه‌برداری است: «همه شرایط و امکانات برای شروع اردوی تیم ملی در اهواز فراهم شده و در دیدار با محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی، آمادگی باشگاه فولاد خوزستان برای هرگونه کمک به ملی‌پوشان را اعلام کرده‌ام.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی