نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳
۵ |
۵
حمایت پرسپولیسی‌ها از احمد نوراللهی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عملکرد احمد نوراللهی در بازی پرسپولیس و استقلال انتقاد برخی طرفداران را در پی داشت اما هم‌تیمی‌هایش به حمایت از او پرداختند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ احمد نور اللهی همواره جزو بهترین های پرسپولیس طی چند فصل اخیر بود. اما احمد نور پرسپولیسی ها در چند دیدار گذشته بازیکن همیشگی نبود و عملکردش مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفت. نوراللهی با وجود تغییر پست و البته دوندگی بسیار بالا در دربی دو فرصت بسیار عالی را از دست داد و پرسپولیس بازی برده را با تساوی عوض کرد.

بعد از پایان بازی بعضی از هواداران پرسپولیس احمد را مقصر نبردن در دربی می دانستند از همین رو  اعضای کادرفنی و همبازیان نوراللهی در پرسپولیس با گذاشتن استوری در صفحه های شخصی خود از شماره ۸ تیمشان حمایت کردند تا از فشار زیادی که روی احمد وجود دارد کم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صامت US ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    اونهایی که ازاحمدانتقادکردند هوادارپرسپولیس نبودند.هواداران کیسه هستنددرپوشش هوادارپرسپولیس
  • پارسه RO ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    اگه الاستقلال نود دقیقه تو قوطی بود علتش پرس سنگین و حساب شده پرسپولیس بود احمد و امیری سرباز خط مقدم پرسپولیس برای اجرای این تاکتیک بودند. ای کاش یه آماری در مورد نبردهای تک به تک منتشر میشد تا یه عده که عقلشون تو چششونه متوجه بشن که این پسر اکثر نبردها رو برد و چنان تاثیر گذار و دونده بازی کرد که مدافع و هافبکهای الاستقلال خودشون رو خیس کرده بودند و از بازی سازی عاجز شده بودند. ای کاش چند دقیقه آخر بازی توپ رو میبردند گوشه زمین و حفظ توپ میکردند تا الان دهن دوست نادان و دشمنان پرسپولیس بسته باشه.
  • الدوچرخه چی IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    دشمن دانا بلندت میکند .برزمینت میزند نادان دوست!احمد نور زحمت کشید اما واقعا بازیکنی در این حد و اونم درپرسپولیس نباید اینطوری اینچنین موقعیتها رو به راحتی از دست بده.اگه قرار باشه این بازیکن این موقعیتها رو خراب کنه پس فرقش با بازیکنان کیسه و اماتورچیه.کما اینکه در دربی گذشته هم پنالتی تیم رو خراب کرد. اگه برانکو یا یه مربی خارجی در پرسپولیس بود حتما این بازیکن رو که مغرورانه و بیشتر نمایشی بازی میکرد همون نیمه ی اول تعویض میکرد.بازیکنی که اصلا تو دربی درفکر بازی گروهی نبود وبیشتر فکرش درگیره دوربینها بود تا بازی! حالا ممکنه یه عده ای که تا حالا تو عمرشون اصلا فوتبال چمنی بازی نکردند احساسی بشن وازاین حرف ناراحت اما واقعیت همین هست که عرض کردم .واقعا حیف این موقعیتهایی که بوسیله ی این بازیکن از دست رفت تا کیسه کشا بعداز بازی خوشحالترین موجوداته خدا رو زمین باشن!
    • تا ابد سرخ IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      دو حالت بيشتر نداره تو يا كيسه كشي،كه هيج،تكليفت روشنه،،،يا اينكه هيجي از فوتبال نميفهمي،كه اكه ميفهميدي،حتى واسه مسي و رونالدوش هم اتفاق افتاده كه موقعيتهاي خيلي بهتر از اين رو از دست بدن،،،أحمد نور يكي از بهترين ها كه نه،به جرات در حال حاضر با اختلاف بهترين هافبك تدافعي ايرانه،، كه با وجود كمال و سرلك جلو هم ميتونه بره،،، دو تا موقعيت داشت،،كه اونم به خاطر هوش بالاش در جايكيري بود،، ييكيش رو كه زد،دفاع حريف خيلي خوب دفع كرد،ولى تك به تك رو بد زد،،كه واسه هر بازيكني ممكن ييش بياد،،ينالتي كه تكليفش مشخصه،،شانس،،درش خيلي دخيله،همين مهدى طارمي كه الان همه كيف ميكنن و براش هورا ميكشن،،،تازه بعنوان مهاجم،نه هافبك دفاعي،،كم موقعيت خراب ميكرد!!??،فصلي كه با تفاضل دوم شديم،دو تا از ينج ينالتي كه خراب كرد ،كل ميكرد قهرمان ميشديم،،،اكه واقعا يرسيوليسي هستي،يه كم فنى تر بازيهارو ببين،تا بفهمي أحمد نور،،جه نعمتي براي يرسيوليسه......
  • دختر پرسپولیسی IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    اگر احمد بره تیم ما داغون میشه بعدشم این موقعیت ها بعد به گل تبدیل میشه هر کس هم از هواداری پشیمونه بره هوادار استقلال ما احمد رو میخایم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی