نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال: در پرونده مارک ویلموتس متهمی نداریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئول امور حقوقی و قراردادهای فدراسیون فوتبال گفت: آنهایی که بی‌دلیل بر طبل اتهام زنی می‌کوبند و اعضای هیئت رییسه فدراسیون را متهم خطاب می‌کنند و خود را در جایگاه قاضی قرار می‌دهند قطعا باید پاسخگوی اعمال و گفتار خود باشند.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ صفی‌الله فغانپور، مسئول امور حقوقی و قراردادهای فدراسیون فوتبال گفت: برخی افراد با اظهارات کاملا غیرقانونی نسبت به اتهام با اعضا هیئت رییسه فدراسیون اقدام کرده‌اند. تنها مرجعی که در کشور ما می‌تواند تعیین کند چه کسی متهم است قوه قضاییه است و هر کسی در هر جایگاهی نمی‌تواند به شخص یا اشخاص نسبت اتهام بدهد که در این صورت می‌توان علیه او شکایت کرد. هر انسان عادی و حتی کم‌سوادی هم می‌داند صرف تشکیل یک پرونده علیه اشخاص دلیل بر متهم بودن آنها نیست و هر متهمی نیز از حقوق اجتماعی محروم نیست و شرکت در انتخابات نیز یکی از حقوق اجتماعی و شهروندی است و قانون نیز تکلیف افراد را مشخص کرده است. آنهایی که بی‌دلیل دائما بر طبل اتهام زنی می‌کوبند و اعضای هیئت رییسه فدراسیون را متهم خطاب می‌کنند و خود را در جایگاه قاضی قرار می‌دهند قطعا باید پاسخگوی اعمال و گفتار خود باشند. لذا اینجا می‌گوییم که پرونده سرمربی سابق تیم ملی متهمی ندارد.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال مطیع تام و تمام قوانین جمهوری اسلامی است ولی نگران دخالت غیرقانونی اشخاص در امور فوتبال است و اگر در این شرایط مشکلی پیش بیاید آنهایی باید پاسخگو باشند که چنین فضایی را به وجود آورده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    قرارداد به دستور سلطانی فر بسته شده ، کی جرات می‌کنه دنبال متهم بگرده
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      اگه خدای نکرده ویلموتس در پرونده غرامت پیروز بشه باید مسعود سلطانی فر به اضافه مهدی تاج و همه کسانی که در ثبت قرارداد و تاییدش نقش داشتند از دارایی هاشون پول ویلموتس رو پرداخت کنن. مطمئن باشید قوه قضاییه و آیت الله رئیسی در مقابل حقوق مردم و پول بیت المال کوتاه نمی آیند.
  • پرسپولیسی شریف IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه، بگذریم که ماست شما کپک زده است. خدایی دیگه خیلی تابلو شده که انقدر اوضاعتون فاجعه است که به مدیریت کلان کشور دخیل بستید.
  • کی روش IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    آره خب ،مردم باید ازشما معذرت خواهی هم بکنند،مقصر ماییم،خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی