برانکو ایوانکوویچ هم ۴ تساوی متوالی با پرسپولیس داشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۴ تساوی متوالی در لیگ برتر برای پرسپولیس سابقه داشته و جالب اینکه با قهرمانی هم خاتمه یافت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پرسپولیس در بازی با استقلال به چهارمین تساوی متوالی خود دست پیدا کرد تا انتقادات از کادر فنی پرسپولیس افزایش یابد. سرخپوشان با دو بازی کمتر در رده نهم جدول جای گرفته و اگر می‌خواهند به جمع مدعیان بازگردند باید در دو بازی عقب‌افتاده برنده از زمین بازی خارج شوند. کادر فنی پرسپولیس به دلیل نتایج کسب شده تحت فشار است و هواداران نگران از دست رفتن تکرار قهرمانی هستند اما این اتفاق قبلاً هم برای پرسپولیسی‌ها رخ داده است. 

لیگ هجدهم در طی هفته‌های بیست‌وششم تا بیست‌ونهم پرسپولیس ۴ تساوی متوالی را کسب کرد. شاگردان برانکو که با اختلاف در صدر جدول بودند و با ۴ تساوی متوالی قهرمانی خود را به خطر انداختند و کار را به هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر کشیدند که در نهایت با برد پارس جنوبی جم به قهرمانی رسیدند. پرسپولیس آخرین بار در لیگ هجدهم ۴ مساوی متوالی داشته که این نتایج رقم خورد. 

ذوب‌آهن صفر – پرسپولیس صفر
پرسپولیس صفر – سپاهان صفر
تراکتور یک – پرسپولیس یک
پرسپولیس یک – ماشین‌سازی یک

عملکرد مربیان پرسپولیس

رکورد داران تساوی های متوالی در لیگ برتر برای پرسپولیس

لیگ دوم
سرمربی: علی پروین
پرسپولیس ۱ – ۱ استقلال
ملوان ۱ – ۱ پرسپولیس 
پرسپولیس ۳ – ۳ فولاد
پرسپولیس ۰ – ۰ برق شیراز
پیکان ۱ – ۱ پرسپولیس

لیگ سوم 
سرمربی:  وینگو بگوویچ 
پگاه ۰ – ۰ پرسپولیس
پرسپولیس ۰ – ۰ ابومسلم 
فجر ۱ – ۱ پرسپولیس
پیکان ۰ – ۰ پرسپولیس

لیگ هجدهم
 سرمربی:  برانکو ایوانکوویچ
ذوب آهن ۰ – ۰ پرسپولیس 
پرسپولیس ۰ – ۰ سپاهان 
تراکتور ۱ – ۱ پرسپولیس
پرسپولیس ۱ – ۱ ماشین سازی

لیگ بیستم
 سرمربی: یحیی گل محمدی
نساجی ۱ – ۱ پرسپولیس
پرسپولیس ۱ – ۱ ذوب آهن
پرسپولیس ۰ – ۰ سپاهان
استقلال ۲ – ۲ پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • متین IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    آخه چجموری یحیی را با برانکو مقابسه می کنی برانکو تیم داغون پرپولیس را تحویل گرفت سه سال قهرمان کرد. و سال چهارم اصلا نیاز به سرمربی نداشت بازم قهرمان می شد. همینجور که تا نیم فصل قهرمان بود. اینقدر تو سر هم نزنید استقلال و پرسپولیس با مربی ایرانی هیچی نمیشن. طرف رمضانی گرفته بعد میگه مهاجم نداریم.
  • حمید علوی CA ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    این که میخواین به آقا یحیی و پرسپولیس روحیه بدین اصلا چیز بدی نیست، اما اگه الان به جای آقا یحیی، آقای فکری بود که با استقلال ۴ تا تساوی پی در پی در لیگ و یک باخت در آسیا آورده بود، قطعا رویه تون برعکس میشد!
    • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      قبول کنید نه سطح فوتبال استقلال با پرسپولیس یکی است و نه سطح کلاس مربیگری فکری قابل مقایسه با یحیی است اینکه با وجود تساوی ها پرسپولیس از یحیی گل محمدی حمایت میشود بخاطر این است که آینده پرسپولیس روشن است و یحیی می تواند امتیازهای از دست رفته را جبران کند و پرسپولیس را برای پنجمین بار قهرمان کند اما متاسفانه روزهای سخت استقلال فکری در راه است و اگر استقلال به این مربی اعتماد نکند و میدان را از او بگیرد مطمئنا عمر مربیگری او به پایان فصل نخواهد رسید
    • کامل پرسپولیسی IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      علوی جان روحیه رو تیم شما با سردار فکری متفکرتون به ما و یحیی دادند دیگه احتیاجی به روحیه اضافی نداریم
  • میلاد سرخ US ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    البته که برانکو با هیچ مربی ایرانی قابل مقایسه نیست و از ویرانه ی پرسپولیس کاخ با شکوهی ساخت که حالا هیچ هوادار پرسپولیس حتی بعد از پوکر قهرمانی حاضر به از دست دادن پنجمین قهرمانی تیم نیست ولی مقایسه ی برانکو با یحیی گلمحمدی هم منصفانه نیست چرا که برانکو در چهار الی پنج کشور مربیگری کرده است و اصطلاحا دنیا دیده است خم و چم کار را بخوبی میداند و اینکه شخصیت و رفتار ایشان هواداران را شیفته کرده به خاطر همان تجربه ای است که در این سالها کسب کرده است پس نباید فراموش کنیم که یحیی گلمحمدی شاگرد ایشان بوده و راه درازی دارد تا برانکو شود ولی همین آقای گلمحمدی در حال حاضر هم فنی و هم شخصیتی بهترین مربی ایران است فقط کافی است که ما هواداران فشار را از روی شانه های این مربی و تیم برداریم ضمن اینکه همه به مشکلات تیم هم واقف هستیم و می دانیم تیم از کمبود شدید بازیکن رنج می برد اما یکی از درسهایی که برانکو به همه ی ما یاد داد همان صبر و شکیبایی بود که باعث موفقیت بی نظیر تیم در این سالها شد پس همچنان صبور باشیم و همه جیز را به کادر فنی بسپاریم همه چیز حل می شود .
  • Retired IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    نگاهى به چهار مساوى پرسپوليس بندازيم . ١- نساجى ، اون كه واقعا واترپلو بود نساجى با اون زمين نبايدحتى تو ليگ يك هم بازى كنه . ٢- سپاهان ، يكى از بهترين تيمها و مدعى قهرمانى كه پرسپوليس نيمه دوم حسابى فشار أورد بهشون . ٣- ذوب اهن ، پرسپوليس بد بازى كرد . ٤- استقلال ، كه استقلال بايد ششتائى ميشد طبق اذهان تمام كارشناسان و فوتبالى ها البته بجز ارش برهانى . خلاصه اين طلسم پرسپوليس هم شكسته ميشه و باز هم قهرمانيم ، به اميد خدا . ❤️❤️❤️❤️ ❤️
    • قهرمان همه دوران IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      البته این رو هم بگم که بازی با ذوب آهن درسته که نیمه دوم خیلی بد بودیم ولی اگر اون اشتباه بچگانه رو آقایی نمی‌کرد و اخراج نمیشد، پیروز بودیم. چون بلافاصله از همون ناحیه خالی بودن آقایی فرار کردند و کسی نبود پوشش بده و گل خوردیم.
  • حسین NL ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    طبق معمول مطالب حاشیه ای برای استفلال و مطالب حمایتی و روحیه دهنده برای پرسپولیس .رویه همیشگی خبر ورزشی .برای اینکه یه موقع تیم مورد علاقه شون تو حاشیه نره هیچ مطلب حاشیه ای کار نمی کنید
  • هوچیگر IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    ولی خوشم میاد از برانکو چون هر سری میاد ازشون تعریف میکنه فرداش میگه خب یه پونصد هزار دلار رد کنین
    • کامل پرسپولیسی IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      چقدر با مزه بود پوکیدیم از خنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی