بارسلونا به اریک گارسیا نزدیک شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه منچسترسیتی در حال مذاکره با باشگاه بارسلونا برای انتقال اریک گارسیا به تیم سابقش است.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ باشگاه‌های بارسلونا و منچسترسیتی برای اهداف مشترک نقل‌وانتقالاتی خود بالاخره در حال رسیدن به توافقاتی هستند که البته این تفاوق شامل لیونل مسی نیست.

منچسترسیتی درحال بررسی پرونده خروج اریک گارسیا است که قبلاً به طور شخصی و از طریق مدیربرنامه‌اش با بارسلونا مذاکراتی داشته که ظاهراً مثبت هم بوده است. حالا که سران باشگاه سیتی از این مذاکره مثبت باخبر شده‌اند قصد دارند در این خصوص تصمیمی اتخاذ کنند که حداقل برایشان منفعت مالی داشته باشد.

سیتی برای فروش اریک گارسیا به بارسلونا دو راه پیش روی خود دارد. آن‌ها در گام نخست می‌توانند از وجود اریک تا انتهای فصل بهره ببرند و در تابستان اجازه خروج به طور رایگان را با توجه به اتمام قراردادش صادر کنند. راهی که منفعت مالی در آن حاکم نیست. راه دوم اما دریافت ۵ میلیون یورو کمیسیون از این بازیکن و بارسلونا در پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه است که سودی از این انتقال نصیب‌شان می‌کند.

با این حال ظاهراً بلوگرانا مایل نیست برای کسی که بازیکن اصلی تیم منچسترسیتی نیست و فقط شش ماه دیگر از قراردادش باقی مانده بیش از مبلغی مشخص بپردازد و به باشگاه موردنظر سود بدهد. چون بارسا همچنان دارای مشکلات مالی است و این یعنی که توانایی پرداخت هزینه اضافه بر سازمان را ندارند.

در حال حاضر به نظر نمی‌رسد منچسترسیتی به اریک گارسیا احتیاج داشته باشد زیرا آن‌ها به اندازه کافی بازیکن تقویت کننده در خط دفاعی را دارند که در فرم خوبی هم هستند. حال انتخاب یکی از این دو راه به عهده مدیران سیتی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی