نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
بازگشت محمود فکری به روش آندره‌آ استراماچونی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در دربی دفاع متزلزلی داشت و محمود فکری بیشتر از همه متوجه موضوع شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ استقلال در زمان مربیگری آندره‌آ استراماچونی با سه مدافع مرکزی بازی می‌کرد که البته آن زمان هم کم گل نمی‌خورد اما بهرحال رفته رفته شرایط بهتر شد و استقلال به صدر جدول هم رفت.

حالا هم با توجه به ضعف خط دفاعی استقلال فکری به فکر استفاده از سه مدافع مرکزی افتاده و هیچ بعید نیست که در همین بازی دوشنبه با تراکتور از سه مدافع وسط استفاده کند.

استقلال در خط حمله و هافبک هم مشکلاتی دارد اما به زعم بسیاری از کارشناسان عمده مشکل این تیم در خط دفاعی و به خصوص در مرکز دفاع است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    3-5-2 واقعا تاکتیک موثری هست... فقط جا انداحتنش در تیم سخته.... در این تاکتیک نقش بازیکن هایی مثل میلیچ (که رفت) خیلی مهم هست..... فقط استقلال شجاع تر بازی کنه... اون دوستانی که میگن فکری برکنار بشه،، لطفا بگن کجای دنیا مربی تیم دوم جدول که (با یه برد میره صدر) رو برکنار میکنن؟؟ الان به نظر شما مددی میره برای ما مربی خارجی میاره؟؟؟ باید گزینه ایرانی بیاره... گزینه هاشون هم حتما قلعه نویی و الکس نوری و نکونام یا مجیدی هستن... نکونام رو که آذری نمیزاره بیاد.... الکس نوری بسیار گرونه.... قلعه نویی هم که به قراردادش پایبنده.. اگر چه من خودم با حضور قلعه نویی به دلایلی مخالفم.. شاه فرهاد هم که تا بخاد تیم رو بگیره دستش و آشنا بشه زمان بر هست.. مجیدی باید تجربه کسب کنه... لطفا از فکری حمایت کنید تا ببینیم نیم فصل چیکار میکنه.. حالا جالبه یحیی گلمحمدی از هفت بازی آخرش فقط یه برد داشته و چیزی نمیگن؛!!!!
    • 4-3-3 سیستم غولها IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      تیمی که میتونه با سیستم 3-3-4 بازی کنه هیچوقت با سیستم 2-5-3 بازی نمیکنه
  • 44444444444 IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    هوادارا حمایت کنن خبرای خوب تو راهه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی