نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مربیان استقلال، همچنان مخالف بخشش فرشید باقری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشید باقری مدافع هافبک استقلال از سوی محمود فکری در اختیار باشگاه قرار گرفته و سرمربی و سایر مربیان استقلال همچنان مخالف بخشیده شدن این بازیکن و بازگشت او به تمرینات هستند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ فرشید باقری بازیکن خبرساز  استقلال پس از جدال این تیم برابر پرسپولیس با تصمیم محمود فکری به دلایل انضباطی از حضور در تمرینات محروم شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

قضیه باقری کاملاً متفاوت با شرایط فرشید اسماعیلی بوده و به نظر می‌رسد سرمربی استقلال حسابی از رفتار او ناراحت است چون محمود فکری و سایر مربیان استقلال همچنان مخالف بخشیده شدن این بازیکن و بازگشت او به تمرینات هستند.

از قرار معلوم، فرشید باید برای آینده خود تصمیم بگیرد و اگر نتواند محمود فکری را مجاب به بازگشت کند، چاره دیگری ندارد جز اینکه برای نیم فصل دوم تیم جدیدی پیدا کند و البته باشگاه را نیز با مذاکره راضی به صدور رضایتنامه خود بکند چون در غیر این صورت عملاً تا پایان فصل بیرون گود باقی خواهد ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • {...} IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    این باید بره چگوارا بگه همه کارا اونه ی مشت میزنه ب کتری درجا میگه باش چشم بگو بیاد
  • سید IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    شنیدین میگن مارادونا رو ول کن فلانی رو بچسب . قضیه استقلال است فکر یازیکنان استقلال رو نمی تونه مدیریت کنه نه فقط اونهایی که اخراج شدن رو میگم اونها کم نیستند بلکه جوری با بازیکنان برخورد شده که اونهایی هم که موندند با علاقه و انرژی بالا و تعصب برای استقلال کار نمی کنند درون تیم هستند و فقط راه میرن بازی نمی کنند به همین دلیل است که فکری بین بازیکنان و هواداران محبوبیت ندارد. اینجوری حتی قهرمان هم بشن ارزشمند نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی