لوکاس انمچا خسته از قرضی بودن: دوست دارم در اندرلخت بمانم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوکاس انمچا مهاجم منچسترسیتی صبرش از حضور قرضی در باشگاه‌های مختلف به سر آمده و آرزو دارد برای یک‌بار هم که شده در یک باشگاه بماند و به طور دائمی فوتبال بازی کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ لوکاس انمچا مهاجم قرضی منچسترسیتی که هم اکنون در اندرلخت بلژیک بازی می‌کند، در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که انتقال به باشگاه‌های مختلف به طور قرضی برای او دیگر ناامید کننده شده و خواهان تداوم فعالیت در یک باشگاه است.

انمچا که در حال حاضر به طور موقت در بلژیک است انتظار می‌رود با پایان یافتن قرارداد قرضی‌اش در تابستان ۲۰۲۱ به ورزشگاه اتحاد بازگردد ولی این احتمال وجود دارد که بازهم به یک باشگاه دیگر قرض داده شود، نکته‌ای که او را ناامید کرده است. این بازیکن ۲۲ ساله در لیگ بلژیک عملکرد خوبی داشته و در ۱۷ بازی ۱۰ گل به ثمر رسانده است. بعد از حضور موفق تا اینجای فصل در اندرلخت، او فاش کرد که اگر تداوم همکاری در بلژیک برای طولانی مدت توسط باشگاه تضمین شود بدش نمی‌آید که با اندرلخت قرارداد بلند مدت ببندد: «بعد از این فصل من دیگر نمی‌خواهم به تیم دیگری قرض داده شوم. من می‌خواهم یک، دو، سه یا حتی چهار سال در یک باشگاه بمانم و فوتبال بازی کنم. من پیشنهاد حضور طولانی مدت در اندرلخت را رد نمی‌کنم. انتقال و عادت به یک محیط جدید برایم دشوار است. اکنون در اندرلخت همه چیز برای من به خوبی پیش رفته است و می‌دانم هرچه عملکردم بهتر باشد قدرت مذاکره برای من قوی‌تر و بهتر خواهد بود. سپس می‌توانم برای اولین بار خودم تمام گزینه‌هایم را بررسی کنم و تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی