نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
آلوارو موراتا: به فرزندانم می‌گویم کنار کریستیانو رونالدو بازی کرده‌ام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آلوارو موراتا با افتخار از همبازی بودن با کریستیانو رونالدو صحبت می‌کند و می‌گوید روزی به فرزندانش خواهد گفت که همبازی چنین فوق‌ستاره‌ای بوده است.

خبرورزشی/ سری آ ایتالیا؛ آلوارو موراتا با بازگشت به یوونتوس دوباره روزهای خوبی را تجربه می‌کند و از این که کنار ستاره‌ای مثل کریستیانو رونالدو بازی می‌کند، خوشحال است.

موراتا در این باره به «اسکای‌اسپورت» گفت: «بازی کنار کریستیانو آسان است. مدت‌هاست او را می‌شناسم. در موقعیت‌های عادی که هر بازیکنی گل نمی‌زند، او گل می‌زند. حرکاتش و کارهایی که دوست دارد انجام دهد را درک می‌کنم. بازی کنار او لذت‌بخش است. او فوق‌العاده است. کیفیت بالایی دارد و می‌تواند هرکجا که بخواهد بازی کند. می‌تواند به‌عنوان شماره ۹، ۱۰ و یا ۱۱ بازی کند. تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که از هر روز بودن کنارش لذت ببرم. امیدوارم مدت‌ها با او بازی کنم.»

موراتا که زمانی در رئال‌مادرید هم همبازی رونالدو بوده، ادامه داد: «وقتی در حال بزرگ زدن بودم بازی‌هایش را تماشا می‌کردم. همچنین هیجان‌زده هستم که کنار پائولو دیبالا بازی می‌کند. آن‌ها بازیکنانی درجه یکی هستند. من به فرزندانم خواهم گفت که کنار کریستیانو و دیبالا بازی کرده‌ام.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    احتمالا بازیکنای لورکوزن هم به فرزندانشون خواهند گفت افتخار کردن کنار قایدی بازی می‌کنن البته تو خواب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی