نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
ستاره‌ساز از یک ماه بعد روی آنتن می‌رود 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه ستاره‌ساز از یک ماه دیگر با فروکش کردن کرونا روی آنتن می‌رود، البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی.

خبرورزشی/ رسانه؛ برنامه ستاره‌ساز همانطور که از اسمش پیداست هدفش استعدادیابی است. این برنامه در فصل جدید هم از سوی چهار مربی پیاده خواهد شد. خداداد عزیزی، رضا شاهرودی، سیروس دین‌محمدی و فیروز کریمی. مجری آن محمدرضا احمدی است و قرار است از شبکه سه پخش شود. 

نکته جالب دستمزدهایی است که برای مربیان این برنامه در نظر گرفته شده است. این برنامه طی ۸ ماه اجراء خواهد شد و مربیان حقوق ماهانه دریافت خواهند کرد. دستمزد مربیان در این برنامه شاید به اندازه مربیان در تیم‌های لیگ برتری باشد. البته نه در حد و اندازه‌های سرمربی.  

در گذشته نقدهایی به این برنامه وارد شد؛ از جمله اینکه آیتم‌هایی که برای تست‌گیری از بازیکنان در نظر گرفته می‌شود بنا بر استانداردهای جهانی نیست. قرار است تغییراتی در شکل برنامه فصل جدید صورت گیرد. به همین بهانه شکل اجرای برنامه در فصل جدید تغییرات جالبی خواهد داشت.

ادموند بزیک و مجتبی جباری دو مربی‌ای هستند که در برنامه فصل جدید حضور نخواهند داشت و جای خود را به سیروس دین‌محمدی و رضا شاهرودی خواهند داد. قرار است قسمت‌های ابتدایی این برنامه در تعطیلات نوروز از شبکه سه پخش شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    اون استعداد. هایی که اول تا سوم شدن توی اون مسابقه واقعا برام جای سواله سرنوشتشون چی شد ؟!!!! الان نفر اول اون مسابقه سیرجانی بود آیا باشگاه گل گهر جذبش کرده ؟!!؛!؛؛

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی