آرمات: تمرکز روی دو تیم سخت است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال قزوین گفت: فعلاً استعفا داده‌ام، ولی هنوز باشگاه قبول نکرده است و قرار است تا ساعت ۵ و ۶ عصر دیروز تکلیفم معلوم شود

خبرورزشی/ والیبال؛ مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال قزوین کنار کشید؛ ۴ روز مانده به هفته بیست ودوم لیگ برتر. او که با گرفتن حکم سرمربیگری تیم نوجوانان، حالا مأموریت دارد تیمش را برای قهرمانی جهان سال آینده آماده کند، با اینکه قبلاً گفته بود سرمربیگری دو تیم تداخلی برایش به وجود نمی‌آورد و دو تیم را همزمان دارد اما حالا ظاهراً با جدی شدن کار تیم نوجوانان، قضیه فرق کرده و ترجیح می‌دهد تمرکزش را روی آمادگی نوجوانان بگذارد. آرمات به همین دلیل شنبه استعغایش را به مدیران شهرداری قزوین داده و منتظر تصمیم باشگاه است. هرچند با تعطیلی دیروز ظاهراً امروز قرار است هیئت‌مدیره باشگاه شهرداری قزوین تصمیم بگیرد. 

آرمات می‌گوید: «فعلاً استعفا داده‌ام، ولی هنوز باشگاه قبول نکرده است و قرار است تا ساعت ۵ و ۶ عصر دیروز تکلیفم معلوم شود.» 
همه دلیل او برای کنار کشیدن از نیمکت قزوینی‌ها سختی کار همزمان است: «کار سختی برای آمادگی تیم نوجوانان تا قهرمانی جهان داریم. من با شروع کار استعدادیابی برای شناسایی بازیکنان جدید یک پایم کاشان برای مسابقات نوجوانان است و یک پایم در قزوین، امروز هم دوباره باید به کاشان بروم و چهارشنبه به تهران بیایم و دوباره پنج‌شنبه به کاشان برای فینال نوجوانان. این رفت‌وآمد مداوم کار را سخت می‌کند و از طرفی برای اینکه تمرکزم روی نوجوانان باشد. استعفایم را به مدیر باشگاه شهرداری قزوین دادم و خواستم با آن موافقت کند که قرار بود تا عصر دیروز تصمیم بگیرند.»

سرمربی شهرداری قزوین، به گفته خودش البته از ۱۰ بهمن هم با شروع اردوی تیم نوجوانان کارش سخت‌تر می‌شود: «ما به جز یک لیبرو بازیکنی از تیم قبلی نوجوانان نداریم و همه به جوانان رفته‌اند، بنابراین کار را از صفر شروع کرده‌ایم و ۳ بهمن تست استعدادیابی داریم و ۱۰ بهمن هم اردوی تیم شروع می‌شود و طبق برنامه تا عید هم ۴ اردو باید برگزار شود. همین قضیه تداخل کار را به وجود می‌آورد، بنابراین از قزوین کنار کشیدم.»

او معتقد است استعفایش به تیم شهرداری قزوین لطمه نمی‌زند: «من روز اول هم به باشگاه شهرداری قزوین قول حفظ سهمیه در لیگ را دادم و حالا هم تیم جایگاه بدی در جدول ندارد، تیم ما با یک بازی کمتر از پیکان یازدهم جدول است و از طرفی بازی‌های سخت تیم تمام شده و بازی با حریفان ‌نه‌چندان سخت که دور رفت برده بودیم، مانده است.»
آرمات البته اگر باشگاه رضایت ندهد، در قزوین به کارش ادامه می‌دهد: «اگر باشگاه استعفایم را قبول نکند، می‌مانم اما می‌دانم که برای همه منافع ملی مهم است.»

عسگری: امروز تکلیف آرمات مشخص می‌شود

علی عسگری سرپرست تیم شهرداری قزوین معتقد است امروز تکلیف مسعود آرمات مشخص می‌شود. او می‌گوید: «تا جلسه هیئت‌مدیره برگزار نشود، استعفای آرمات قطعی نیست. دیروز که تعطیل بوده و احتمالاً امروز جلسه هیئت‌مدیره باشگاه تشکیل می‌شود و درباره من تصمیم می‌گیرد. شک نکنید رأی ‌هیئت‌مدیره به نفع آرمات و تیم شهرداری قزوین می‌دهد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی