نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حجت نظری: اتاق فکر پرسپولیسی، استقلال را به حاشیه می‌برد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سخنگو و عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال گفت: اراده باشگاه برای تغییر سرمربی و کادرفنی که هیچ حدی از واقعیت نداشته و ندارد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ طی چند روز گذشته شایعات زیادی درباره برکناری محمود فکری سرمربی استقلال از این تیم درصورت ناکامی در تبریز و در دیدار مقابل تراکتور منتشر شده و این درحالی است که اگرچه آبی‌ها با سپری شدن یک‌سوم از رقابت‌های لیگ امسال شاید همچنان از ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند که با برتری تاکتیکی همراه باشد عاجز هستند اما در شرایطی که یکی از نقاط ضعف استقلال طی همه این سال‌ها شروع ضعیف فصل بوده که همواره این تیم را از رسیدن به قهرمانی دور کرده، این تیم در این فصل یکی از بهترین شروع ‌های خود را تجربه کرده تا از این لحاظ فعلا یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی تا اینجای کار معرفی شود. این شایعه‌ها یعنی تغییر و تحول در کادرفنی البته توسط هیئت‌مدیره استقلال طی یکی، دو روز اخیر در فضای مجازی تکذیب شد اما برای پی بردن به اصل داستان و اینکه سرمنشأ این حواشی کجاست با سخنگو و عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال به صحبت پرداختیم. گفت‌وگو با حجت نظری را در ادامه می‌خوانید.

از شایعات روزهای اخیر پیرامون باشگاه استقلال صحبت‌مان را آغاز کنیم. البته با یک استوری حمایتی شما و اعضای هیئت‌مدیره حمایت‌تان را از کادرفنی و شخص محمود فکری نشان دادید. سرمنشأ این شایعات کجاست؟
در روزهای اخیر باشگاه رقیب سنتی ما یعنی پرسپولیس دچار بحران‌هایی شد که فکر می‌کنم بعضی از عزیزان رسانه‌ای که شاید به این تیم علاقه دارند تلاش کردند با بردن استقلال به حاشیه، حواشی تیم محبوب خود را تا حد قابل‌توجهی کمرنگ کنند. بنابراین به‌نظر من عمده بحث‌هایی که پیرامون تغییر سرمربی و کادرفنی یا اخبار حاشیه‌ای دیگری که حول‌وحوش باشگاه استقلال می‌چرخد از همین اتاق فکر نشأت می‌گیرد.

ولی بسیاری از رسانه‌های استقلالی هم به این موضوع پرداختند و روی این شایعات صحه گذاشتند!
مطمئنا اگر خبرنگاران یا فعالان مجازی استقلالی به این فضا دامن می‌زنند باید در علاقه آنها به استقلال شک کرد و حداقل اینکه باید به این موضوع قائل باشیم که آنها درکنار علاقه‌شان به استقلال علایق دیگری هم دارند که برخی مواقع ممکن است نسبت به علاقه‌شان به استقلال ترجیح پیدا کند.

پس همه این صحبت‌ها و حواشی شایعه هستند؟
در چند روز اخیر ما اخبار زیادی را پیرامون استقلال شنیدیم که عمده آنها یا خبرسازی بود یا اساسا خبر مربوط به زمان حال نبوده و در گذشته به‌وقوع پیوسته بوده و حالا دوباره برای به حاشیه بردن استقلال منتشر شده است، مثل خبر رای فیفا که درخصوص شکایت نیکولای بودوروف مطرح شد که این موضوع اصلا خبر جدیدی نبود و مربوط به چندماه پیش بود، منتها به‌نظر من با یک شیطنتی دوباره این خبر مطرح و تلاش شد استقلال را وارد حاشیه و یک درگیری جدید کند.

اخبار برکناری فکری یا مذاکره با گزینه‌های دیگر چطور؟
اخباری از این دست که از اساس هیچ حدی از واقعیت نداشته و از بیخ و بن شایعه بوده، مثل همین اراده باشگاه برای تغییر سرمربی و کادرفنی که هیچ حدی از واقعیت نداشته و ندارد. بنابراین انتظارم از هوادار هوشمند و هوشیار استقلال این است که این‌گونه خبرسازی‌ها را باور نکرده و به این فضاسازی‌ها اعتماد نکند و همه انرژی و تلاش خود را برای حمایت از استقلال به‌کار ببرند. ما شرایط خوبی را در جدول داریم و نتایج خوبی را هم تا اینجای فصل کسب کرده‌ایم و مطمئنیم با حمایت تمام آبی‌دلان و به‌کار بستن اتحاد آبی حتما می‌توانیم پایان فصل بهترین نتیجه را برای استقلال رقم بزنیم و مطمئنا نه فقط قهرمانی در لیگ برتر و جام‌حذفی بلکه اتفاقات خوبی را نیز در آسیا هم می‌توانیم انتظار بکشیم.

یعنی هیچ اولتیماتومی برای فکری در کار نیست؟
اصلا و ابدا نه در هیئت‌مدیره و در بین خودمان چنین صحبتی را مطرح کرده‌ایم و نه با مدیرعامل در این مورد صحبتی شده و نه حتی با شخص آقای فکری تا به‌امروز هیچ حرفی در این خصوص زده شده است.

صحبت پایانی؟
برای استقلال در دیدار امروز مقابل تراکتور آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم تیم با ارائه یک بازی روان و زیبا با کسب هر ۳امتیاز به تهران بازگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    نمایی از اتاق فکر پرسپولیس. فقط دقت کنید . سیاوش اکبر پور . فوری بار دوازدهم پرسپولیس بود . پرویز برومند . استقلال در دربی مثل بلزی ها قبل بی برنامه بود . محمد تقوی، استقلال هیج تاکتیکی و برنامه مشخصی ندارد . حمید رضا آصفی . حق پرسپولیس بود ۲ _ ۳ گل دیگر بزند . فنونی زاده ، استقلال تاکتیک مشخصی ندارد . این هم از اتاق فکر پرسپولیس بود
    • حمید علوی CA ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      اتاق فکر بعضی به اصطلاح استقلالیهای پیشین که خائن هستن از هر اتاق فکر دیگه ای بیشتر دنبال زمین خوردن استقلال با تیم فعلی هست چون با یه تیر سه نشون میزنن: آقای فکری، آقای مرفاوی و البته پرویزخان مظلومی. البته خوشبختانه این بار بنظر میاد هوادارا بیشتر حواسشون جمعه.
    • مهدی IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      چه اتاق فکری نفوذی ما بودن خخخخ دمت گرم همین نظر را این یارو ببینه ساکت میشه اگه عقل داشته باشه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      اصلاح می کنم فکری
    • لونگان مغرض IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      البته از همه اینها اگه بگذریم از تونل مهدی و دست خدا هم انصافا نمیشه گذشت و صد البته روزشمار پایانی وزارت باباجونی !!!
    • اتاق سرخ مافیا IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      اونایی که باید بفهمن خودشون میدونن منظور آقای حجت نظری با چه کسانیه شماهم بیشتر از این تقلا نکن تو اتاق راهت نمیدن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • کجا از اینجا بهتر IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    مافیای رسانه ای سرخ از هر تلاشی برای به حاشیه بردن استقلال فروگذار نمیکنه و ماموریت اصلیش مسکوت گذاشتن و ماله کشی حواشی تیم حکومتی است.
  • محمدم IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    واقعا حرفی ندارممم . . . خوبه که تو این چند روزه اختلاف عبدیان و فکری کاملا مشخصه(بعد از انتقاد عبدیان از نحوه بازی کیسه دردربی)...الان هم میخوان رفتن میلیچ رو گردن پرسپولیس بندازن . . . #متوهم نباشیم
  • مولر از برلین DE ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    جالبه . پرسپولیس 5ساله در فوتبال ایران اقایی می کند . دو بار فینال اسیا رسیده . انوقت این جناب می فرماید پرسپولیس به حاشیه رفته بود.. امسال هم عملا مهندسی شده تیم را خالی کردند. ولی باز تیم روند رو به رشد حرکت می کند. عالی جناب این استقلال هست که ناکام هست. با این همه ریخت پاش. کاستی خودتان را گردن رقیب نادازید. شما تیم تان مربی حرفه ای ندارد. تیم را به حاشیه برده . ملیچ را فراری داده . شیخ افول کرده. این وسط پرسپولیس چکاره هست. حاشیه را شما ایجاد می کنید که فکری می گوید پیروزی!! مثلا که چی !! تیم پرسپولیس زمانی با نام پیروزی بوده!! الا حساب کنید ییحی می امد و نام استقلال را یک چیز دیگری می فرمود.. زمین زمان را دگرگون می کردید. مشکل استقلال این هست که از رودست پرسپولیس تقلب می کند و نمی داند .تکیه بر جای بزرگان نتواند زد. هر پیچ مهره ای دارد. نیاز نیست ما شما را به حاشیه ببریم . چون شما خود حاشیه هستید..
    • منچستری GB ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      برلین جون این پنج سال نیز در حال اتمام هست و به عبارتی پایان شب سیه سپید است البته باباجون یه جوری شماها رو بد عادت کرد
    • مولر DE ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      کدام پنج سال. یک نگاه به تعداد بازیکنان دو تیم به انداز. ببین استقلال تا دندان مسلح شده..وزیر همه کار کرده برای استقلال..خط حمله استقلال دومیلیون یورو قیمت دارد. در ضمن صدایتان را شنیدیم..
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    نمایی دیگر از اتاق فکر پرسپولیس تا آخر بخوانید . حجت نظری : میلیچ دیشب اگر بازی هم می کرد از ایردن می رفت ؛ بازیکنان به هیئت مدیره کم لطفی می کنند . بازیکنان می خواهتد فشار را از روی خود به روی هیات مدیره بگذارند . بازیکنان به هیئت کم لطفی می کنند . بازی بد را با عدم پرداختی توجیح نمی کنند . این ها همه حرف های حجت نظری هستند اند . حجت نظری : ارقام قرارداد برخی بازیکنان استقلال باعث تعجب خودشان هم شده . این هم حرف حجت نظری هست . حجت نظری : میلیچ از اینکه کادرفنی تشخيص داد بازی نکند ناراحت بود . این هم حرف حجت نظری هست . حرف های حجت نظری و پیشکسوتان استقلال بیشترین حاشیه برای کیسه داشت توهم اتاق فکر پرسپولیس شروع شد
  • سروش IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    کلا استقلالی ها بجای کنکاش تو تیم خودشون و از بین بردن حواشی و چسبیدن به تمرین و تیم خودشون، فقط دنبال این هستن که هر قضیه ای رو به پرسپولیس ربط بدن! همین نشون از بی لیاقتی مدیران و مسئولان و تیم فنی شون میده! البته از آقایان بی سوادی مثل برهانی و حنیف و مرفاوی بیشتر از این توقع نیست!
  • 6 IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    كيسه است ديگر...
  • شمسعلی. US ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    آقای نظری کو تا بفهمی که پرسپولیس کل باشگاه استقلال را روی یک انگشت می چرخاند
    • ... NL ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      پس بخاطر همینه که لونگ تا حالا نتونسته تو آسیا و بدون پوشش سیاسیون افتخار آفرینی کنه چونکه سردمدارن لونگ حواسشون به چرخوندن رقیب بوده
  • پارسه DE ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    جالبه کسایی که تمام زندگیشون رو ول کردن میگردند دنبال یه روزنه برای بهانه جویی علیه پرسپولیس از اتاق فکر پرسپولیسی صحبت میکنن. آقا خیالتون تخت ما سالهاست اصلا شما رو نمیبینیم چه برسه بخوایم درموردتون فکر کنیم. این کادر فنی با دانش شما بودند که از یک ماه پیش از دربی دنبال مصدومیت و محرومیت و بیماری احتمالی بازیکن های پرسپولیس بودند و گرنه برا ما الاستقلال و ماشین سازی تفاوتی نداره.
  • جوکر جعل و فساد IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    مافیای حکومتی لنگی در ۲ دوره ، دوران تاریک،مخوف،شرم آور،چندش آور،جعلی،ننگین و بی ارزش و کاملا پوچ و رانتی را بر فوتبال ایران تحمیل کرده است یکدوره دوران سیاه و پوشالی و کاملا مخوف و ناجوانمردانه علی پروین و دارودسته پولدار و بازاری آن بود و دیگری دوران سیاه و کاملا رانتی بابا مسعود اینا و دولابی ها و زنجانی ها بوده است در هر ۲ دوره روح فوتبال فیرپلی شرحه شرحه و به خاک سپرده شد مطمئنا لنگی های حکومتی سعی در لاپوشانی و تطهیر این ۲ دوره دارند و با کمک رسانه ها و عناصر حکومتی و قدرتمند و فاسد خود مخالفان را ساکت می کنند و ۱۰۰درصد نظر من حذف و سانسور میشود چون خلاف میل آقازاده ها و رانتی هاست
  • صامت US ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    آحه پرسپولیس تحویل تان میگیره که براتان اتاق فکرهم بذاره؟
  • بابا مسعودجون کیسه ها IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    پرسپولیس اگه اتاق فکر رسانه ای داشت که الان واسه زدن طرفدارهاتون تو فرودگاه سه چهارتا از بازیکنان تون باید هفت و هشت ماه محروم میشدن پرسپولیس اگه اتاقی داشت اینهمه داوری های که به سود شما میگیرن رو یکخورده جنجال راه مبنداخت حالا خوبه هرچی سایت داریم سردبیرهاش استقلالی هستن مثل ورش سه پژمان راهبر.مثل فوتبالی فواد و خبرورزشی رو نمیدونم سردبیرش کیه الان بعد اتاق فکر مال ماست برادر من مثل طرفدرهاتون هوچیگری نکنید گلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی