نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شیمیدر قم و مهرام تهران باز هم بردند
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دور برگشت لیگ برتر بسکتبال مردان با برتری تیم های شیمیدر قم و مهرام تهران پیگیری شد.

خبرورزشی/ بسکتبال؛ دور برگشت لیگ برتر بسکتبال مردان گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی دوشنبه با انجام دو دیدار در گروه "ب" پیگیری شد.

در دیدار نخست تیم‌های نیروی زمینی ارتش و شیمیدر قم به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم شیمیدر موفق شد حریف خود را با نتیجه ۱۰۷ بر ۶۶ شکست دهد.

دو دومین دیدار نیز تیم‌های آینده سازان تهران و مهرام تهران در مقابل یکیدیگر صف آرایی کردند و در پایان تیم مهرام توانست رقیب خود را با نتیجه ۱۱۲ بر ۵۲ از پیش رو بردارد.  

تیم‌های مهرام، شیمیدر قم، ذوب‌آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، نیروی زمینی تهران، آینده سازان، جوانان ۲۰۲۰ (کوچین آمل) و شهرداری بندر عباس در دیگر گروه ب از رقابت‌های متمرکز لیگ برتر بسکتبال کشور با یکدیگر هم‌گروه هستند. در این گروه نیز تیم مهرام تهران صدرنشین است.

تیم‌های پالایش نفت آبادان، شورا و شهرداری قزوین، شهرداری گرگان، رعد پدافند هوائی مشهد، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، خانه بسکتبال خوزستان و صنعت مس رفسنجان با یکدیگر در گروه الف هم‌گروه هستند. صدرنشین این گروه تیم شهرداری گرگان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خلیل مهاجر IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    من از مسئولان گرامی خبر ورزشی و دیگر نشریات ورزشی و تلویزیون صمیمانه در خواست میکنم که توجه بیشتری به لیگ برتر بسکتبال ایران داشته باشند. بسکتبال یک ورزش بسیار هیجان انگیز و رقابتی و تکنیکی و فیزیکی است که انرژی زیادی را از بازیکنان میطلبد که مدام باید طول زمین را بدوند و در حمله و دفاع ایفای نقش کننند و خوشبختانه از مقبولیت قابل توجهی از در سطح جهان برخوردار است و ایران هم به نوبه خود پیشرفت قابل ملاحظه ای را در این زمینه به نمایش گذاشته است. لیگ برتر بسکتبال ایران این حق را کسب کرده که بتواند در برخی مواقع صفحه اول و توجه اهالی ورزش را به خود جلب کند و تب و تاب لیگ برتر و حواشی این بازی دوست داشتنی را پوشش دهد و به پویایی و شکوفایی آن در ایران کمک بیشتری بکند. من هر موقع که فرصت کنم به تماشای این بازی مینشینم و از لحظه به لحظه آن لذت میبرم و دوست دارم که در روزنامه ها و تلویزیون آن را پیگیری کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی