علی فتح‌الله‌زاده: آقای مددی، چرا از محمود فکری حمایت نمی‌کنی؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده، مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: نمی‌دانم چه حسابی است که وقتی قایدی در زمین دیاباته را کنار خودش می‌بیند از این رو به آن رو می‌شود و تلاشش را دوچندان می‌ کند.

خبرورزشی/ محمدرضا مدنی؛ علی فتح‌الله‌زاده از اینکه فرهاد مجیدی با اسماعیل خلیل‌زاده دیدار کرده باشد اصلاً متعجب نشد اما بیشتر از رفتار احمد مددی متعجب بود که چرا در قبال این اتفاقات منفعل بوده است!

قبل از هر پرسشی به شایعه دیدار اسماعیل خلیل‌زاده و فرهاد مجیدی بپردازیم. آیا در این موقعیت که استقلال صدر جدول است و تیم آرامش نیاز دارد چنین دیداری که گفته شده اصلاً هم اتفاق نیفتاده لازم بود؟
فوتبال مانند یک آکواریوم است که از هر طرف می‌توان داخلش را دید. گاهی ماهی‌های کوچک فکر می‌کنند اگر پشت یک تکه سنگ پنهان شوند کسی آنها را نمی‌بیند در حالی که بالاخره دیده می‌شوند. ما در ماجرای مذاکرات پشت پرده استراماچونی با استقلال دیدیم که چطور بالاخره همه چیز عیان شد، گرچه ابتدا مدیران استقلال به شدت همه چیز را تکذیب می‌کردند.

یعنی این ملاقات هم روزی عیان می‌شود؟
بنده معتقدم آقای خلیل‌زاده و فرهاد مجیدی که هر دو استقلالی هستند هیچ ایرادی ندارد با هم دیدار داشته باشند. این نیست که پشت هر دیداری یک پرده‌ای باشد. مجیدی خودش استقلالی ناب است و باید خوشبینانه به این دیدار نگاه کنیم. حرف من با فکری است.

چه حرفی؟
اینکه محمود فکری باید کاملاً حرفه‌ای رفتار کند. باید تلاشش را دوچندان کند و وقتی تیمش در تبریز تیم پرآوازه تراکتور را با ۳ گل شکست می‌دهد مطمئن باشد با این نتایج هر توطئه‌ای را خنثی می‌کند تا کسی به جایگاهش دست نزند. البته قبول دارم که فکری در این مدت تحت فشار روحی و روانی بوده است ولی چون او بازیکن من بوده دوست دارم این نصیحت را به او بکنم که وارد حاشیه‌ها نشود و به تیمش بچسبد و با نتایجش همه را وادار به عقب‌نشینی کند.

این حواشی چرا باید ایجاد شود؟
فکری خودش بازیکن استقلال بوده و می‌داند هر زمان استقلال خواسته اوج بگیرد این حواشی را برایش ایجاد کرده‌اند.

بهتر نبود در این مدت باشگاه نسبت به این شایعات درباره فرهاد مجیدی واکنش نشان می‌داد؟
من این خرده را به احمد مددی مدیرعامل باشگاه می‌گیرم که چرا در این برهه حساس سکوت کرده است. الان وقت حمایت از سرمربی است که با تلاش فراوان استقلال را به صدر جدول رسانده و اتفاقاً مددی باید سفت و محکم از او حمایت کند ولی این سکوت در این برهه درست نیست.

درباره خط حمله راه افتاده استقلال حرفی نمی‌زنید؟
استقلال ۳ فوروارد ویرانگر دارد که هر یک ویژگی‌های تکنیکی و گلزنی بالایی دارند اما نمی‌دانم چه حسابی است که وقتی قایدی در زمین دیاباته را کنار خودش می‌بیند از این رو به آن رو می‌شود و تلاشش دوچندان می‌شود. روی گلی هم که به دیاباته پاس داد دیدیم که چقدر تلاش کرد تا توپ را به او برساند که این قابل تقدیر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    چرا‌ نداره کسی ک فوتبال بفهمه میدونه بردا استقلال با داوری خوش شانسی محض و اشتباهات بازیکنا حریف بود استقلال تاکتیکش بکش زیرش است
    • محمدم IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      تندباد بوشهری نیمارآسیا(مهدی قائدی 93) بازیکنی که عشق، غیرت، تعصب، فروتنی، تعهد، احساس مسئولیت و بسیاری دیگر از واژگان مقدس و مثبت ورزشی را معنا کرد! یار وفادار و فداکاری که در اوج مصدومیت و مظلومیت و تحت ستم داوری ناداور، معصومیت خود را با مقدس ترین سوگندها و بدون حتی یک واژه نامناسب با وجدان بیدار و حق تیم و هواداران پنجاه میلیونی اش بخاطر گل دقیقه 93 ضایع نشود! مهدی بازیکن مکتب بزرگ استقلال است که از خاکستر شاهین منحل شده ی مردمی توسط تیمسارهای حکومتی طرفدار قرمز، شعله ای دوباره زبانه کشیده شده و دیگر هیچ قدرتی توان خاموش کردنش را نداشته و هرگز نخواهد داشت! هر آنکسی که کس است و قبل از قضاوت دیگران برای یک لحظه کوچک هم که شده، خودش را جای آنها تصور کند به تند باد بوشهری حق می دهد که غیرارادی و به قصد دفاع از منافع خانواده پنجاه میلیونی تیمش آنگونه رفتار کند! احساسات پاک این بازیکن بعد از ضربه ناجوانمردانه ای که به تیمش زده شده بود به حدی خارج از کنترل شده بود که در ادامه بازی به قصد جبران در یک صحنه عادی و غیر ضروری تا جایی که می توانست بدنش را کش و زیر فشار قرار داده و متاسفانه این
    • حمید علوی CA ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      جناب دکتر شوالیه خودشون خیلی عالی از مربیان وقت حمایت میکردن! نمونه ش حمایت خیلی شدید ایشون از شادروان حجازی!
    • دانیال IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      پرس سنگین از عقب زمین استقلال بکش زیرشه ولی اوت دستی های برانکو خیلی فنی بود. ممنون فرگوسن وطنی فقط گاهی رسیدی فوتبال ببین که چطور حداقل تو دربی که بازی تیم خودت هم بود باید دیده باشی سر گل اول پرس جواب داد
  • فقط فرهاد IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    من نمیدونستم ایشون مربی هم هست
    • مولر از برلین ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      بسیاری از دوستان شاید سن شان قد نده . تا موقعی کی حاجی فتح الله به فوتبال ایران نیامده بود . فوتبای ایران بسیار عالی و جوانمردانه بود. از وقتی ایشان را به استقلال اوردند. از ان به بعد فوتبال ما انواع فتوشاپ . توهم....وسایر چیز های دیگر مد شد.
    • فقط فرهاد IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      و صد البته بعد از ایشون کلی بدهی هم باقی موند اینو یادت رفت
    • درجواب مولر IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      وعابدینی هم همینطور
    • حمید علوی CA ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      مولر جان موافقم. درسته. در عرصه ی مدیریت فوتبال، با اومدن شوالیه دکتر ( و عابدینی ) فساد وارد فوتبال شد. بنده این رو قبلا دو سه بار عرض کردم اما بشدت مورد تاخت و تاز بعضی از دوستانی که ازادت فراوانی به شوالیه ی دروغ داشتن قرار گرفتم .
  • استقلال دو ستاره غرور پارسیان PL ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    آقای فتح اله زاده استقلال سالهاست که قربانی تبعیض شده . مدیرایی که در چند سال اخیر برای استقلال منصوب شدن وجه مشترک همه شون یک چیز بوده که اونم دروغگویی و ناکارآمدی هست . توی این چندسال اخیر همه ی این بی ثباتی هایی که توی استقلال وجود داشته از بازیکن تا مربی برنامه ریزی شده هست . از طرف رأس وزارت ورزش برنامه ریزی شده ... اگه همون تیمی که شفر باهاش قهرمان جام حذفی شد حفظ میشد بدون شک استقلال تا الان دو تا قهرمانی آسیا و دوتا قهرمانی لیگ رو بدست می آورد .
  • استقلال IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    آقای فتح الله زاده ؛ تو چرا ساکت نمیشی ؟ تیمو بهت دادن یه هفته نشده در رفتی . لطفاً هییییییییییییییییییییییییس !!!!
    • علی IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      ساکت باشی بهتره معلومه پرسپولیسی هستی که به فتح الله زاده بی احترامی میکنی اگه اون اومد یک هفته ای رفت برای این بود که بابا مسعود شما میخاست از ایشون استفاده ابزاری بکنه حالا فهمیدی چرا رفت
  • محمدطاها IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    بنظرم ما هوادار نباید اسیر توطئه بشیم و اجازه بدیم تیم وارد حاشیه بشه.. باید از آقای فکری حمایت کنیم شاید یه‌ مربی فنی و فوق‌العاده نباشه اما امسال رقابت لیگ بین شانزده مربی ایرانیه تیمهای دیگه گواردیولا ندارن همه ایرانی هستند با کلی ضعف و مشکل فنی، قطعا فکری از خیلیاشون بهتره حمایت کنیم نوزده هفته دیگه رو هم امتیازها رو جمع کنیم صد درصد قهرمانیم..امسال میتونه سال ما باشه اما اگر مدام تیم رو تخریب کنیم حتی اگر یه درصد هم شانس قهرمانی داشته باشیم اون یه درصد شانس هم از بین میره والا!!!
  • محمدطاها IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    در مورد خط حمله استقلال هم‌ واقعا شیخ بخاطر هماهنگی بالا و درک درست از بازی قایدی به خوبی با او مچ شده به قول معروف بدون نگاه کردن هم به خوبی همدیگر رو پیدا می کنند..زمانی که شیخ‌ تو زمین باشه حداقل دو مدافع برای مهارش تو تمام صحنه ها درگیر میشن همین علاوه بر ایجاد فضای کافی برای مهاجمین استقلال برتری عددی ما راهم تامین می‌کنه و کمک شایانی به قدرت تهاجمی تیم میکنه..
  • امير IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    شما كه چهل ساله تو فوتبالي.ميگي نميدونم!؟دليلش سادس چون شيخ يك بازيكن در سطح جهانيه.و طوري بازي مي كنه با حركات.جا گيري هاش ،كنترل توپ و پخش كرداناي توپ و...همه فراتو از فوتبال ماست
  • سعید IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    ایناکه حمایت نمیکنن پرسپولیسین یابرن یابندازیدشون بیرون خدایی گول اینها رونخورید چن سال مدیرپرسپولیسی میزارن واسه استقلال،امسال ازلنگی جماعت کسی نباشه که اگه جام هم بگیرید حرومه،تقلبه جعلیه،واقعیت ها پرشورترازلیگه،حرفهای مردم درمورد لنگی جماعت،همه رودچاربهت کرده دربی بخاطر یه بازیکن عقب انداختن ۸بازیکن درآسیاگرفتن،داور،داور،داور ...که دیگه نگوحرفهای رسول پناه که یحیی پول بازیکن بدبختومیخوره،پهلوان۶سال دانشگاه بوده یک واحد نگذرونده،کرکرخنده شدن من ودوستام تاساعت۲۴دورهم کروناروفراموش کرده ومیخندیم،جاتون گل استقلالیها،خداروشکرکه انگی به مانمیچسبه
  • علی IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    حاجی کی باشه برگردی مدیر عامل قانونی استقلال شما هستی وقتی برگشتی استرا رو میاری و مجیدی به عنوان دستیار اول استرا ما منتطر اون روز هستیم
  • حسین IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    ما فقط از مدیر وبازیکن پیشکسوت وبازیکن حال وتماشاگروطرفدار حرف می زنیم وتیم رقیب هرساله قهرمان.کم حرف بزنید بیشتر تلاش تاموفق شویم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی