نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
علی جباری‌: امیدواریم سهراب مرادی، دوباره سهراب شود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

علی جباری، مربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان به خبرورزشی گفت: ما به حضور قدرتمند سهراب در قهرمانی آسیای ازبکستان و انتخابی المپیک خیلی امیدوار هستیم.

خبرورزشیخسرو کفیلی؛ سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری به حضور قدرتمند سهراب مرادی در قهرمانی آسیای ازبکستان خیلی امیدوار است. رکورددار دسته ۹۶ کیلو بعد از درمان دو مصدومیت کتف و کمرش کم‌کم به روزهای اوجش نزدیک می‌شود. او این روزها در اردو مثل بقیه وزنه‌برداران خیلی جدی تمرین می‌کند.

وضعیت سهراب راضی‌کننده است
علی جباری مربی تیم ملی حدود ۱۰ روز بعد از شروع اردوی دوم وزنه‌برداران در اهواز می‌گوید: «سهراب هم مثل بقیه اردونشینان همه روزه در فواصل مختلف تمرینات روزانه‌اش را طبق برنامه سرمربی انجام می‌دهد. ما به حضور قدرتمند سهراب در قهرمانی آسیای ازبکستان و انتخابی المپیک خیلی امیدوار هستیم. مرادی رکورددار دسته ۹۶ کیلوگرم جهان است و ما امیدواریم او دوباره به رکوردهای قبلی‌اش برسد.»

برگزاری تورنمنت کلمبیا قطعی نیست
او معتقد است هنوز وضعیت رقابت‌های بین‌المللی کلمبیا مشخص نیست: «با اینکه رقابت‌های بین‌المللی کلمبیا در تقویم فدراسیون جهانی هست، ولی هنوز مشخص نیست این مسابقات در زمان مقرر برگزار شود، همان‌طور که مسابقات بین‌المللی کوبا لغو شد شاید مسابقه کلمبیا هم در زمان تعیین شده برگزار نشود.»

کلمبیا نشد، سهراب به کره می‌رود
به گفته دستیار برخواه، شاید سهراب برای امتیاز سهمیه در کره وزنه بزند: «رقابت‌های بین‌المللی کره، بعد از کلمبیا و قبل از قهرمانی آسیا برگزار می‌شود. سرمربی تیم ملی اگر رقابت‌های کلمبیا برگزار نشود، حضور مرادی در رقابت‌های کره را بررسی می‌کند.»

از اردونشینان رضایت نسبی داریم
جباری و سرمربی تیم ملی از وضعیت اردونشینان راضی هستند: «ما با اینکه هنوز اردوی دوم تمام نشده ولی از شرایط و میزان آمادگی اردونشینان به‌ویژه سهراب مرادی راضی هستیم. البته این رضایت به معنی آن نیست که وزنه‌برداران به اهداف مدنظر سرمربی تیم ملی رسیده‌اند، بلکه رضایت نسبی است.»

مصدومیت حاد نداریم
به نظر او مصدومیت کهنه وزنه‌برداران اردونشین نگران‌کننده نیست: «وزنه‌برداری با مصدومیت عجین است ولی مصدومیت‌های ملی‌پوشان ‌طوری نیست که در تمرینات‌شان تأثیر منفی بگذارد.»

یک وزنه‌بردار ۸۹ کیلو حذف می‌شود
دستیار برخواه به حذف یکی از سه وزنه‌بردار دسته ۸۹ کیلوگرم اشاره می‌کند: «بدون شک از بین علی میری، صالح چراغی و محمد زارعی یک نفر خط می‌خورد ولی در دیگر اوزان هیچ چیز مشخص نیست و هر وزنه‌برداری که شرایط بهتری داشته باشد به اردوی سوم و نهایی دعوت می‌شوند.»

همه اردونشینان، به‌جز سهراب در لیگ وزنه می‌زنند
جباری ۲۵ بهمن ماه را پایان اردوی دوم تیم ملی در اهواز می‌داند: «این اردو ۲۵ بهمن تمام می‌شود و با پایان اردو، ملی‌پوشان به خانه برنمی‌گردند و در اهواز می‌مانند تا در دور برگشت لیگ و رکوردگیری نهایی وزنه بزنند. البته سهراب مرادی تنها وزنه‌برداری است که در اهواز وزنه نمی‌زند اما بقیه وزنه‌برداران و حتی کیانوش رستمی غایب اردو هم، برای رکوردگیری به اهواز می‌آید. البته، دور برگشت لیگ فرصت مناسبی برای بقیه وزنه‌برداران بیرون مانده از اردو است تا خود را به کادر فنی تیم ملی برای دعوت به اردوی آخر تیم ملی تحمیل کنند.»

کیانوش هم به اهواز می‌آید
مربی تیم ملی وزنه‌برداری، درباره چرایی عدم حضور رستمی در اردوی تیم ملی می‌گوید: «رستمی در اردوی اول هم حاضر نشد و در این اردو هم غایب است ولی شرایط طوری است که او باید در دور برگشت لیگ وزنه بزند.»

همه از اردوی اهواز راضی هستند
دستیار برخواه شرایط اردوی اهواز را مطلوب می‌داند: «شرایط لازم برای اردو در اهواز مطلوب است و هم کادر فنی و هم وزنه‌برداران از وضعیت راضی هستند.»

دومین تست کرونای وزنه‌برداران اردونشین
وزنه‌برداران اردونشین و کادر فنی تیم ملی برای دومین بار در اهواز تست کرونا دادند. با اینکه آنها پیش از شروع اردو تست کرونا داده بودند و بعد تمرین را شروع کردند اما به دلیل اطمینان از سلامتی همه اردونشینان، آنها دوباره تست دادند که نتیجه‌اش منفی بود. وزنه‌برداران تا ۲۵ بهمن ماه در اردوی اهواز تمرین می‌کنند. قرار است آنها ۱۰ روز دیگر دوباره تست کرونا بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی