پوران زارع: تیم ملی مربی خارجی می‌خواهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پوران زارع، سرعتی‌زن تیم ملی والیبال به خبرورزشی گفت: مربی خوب خارجی می‌تواند تیم ملی کنونی ما را متغیر سازد ولی اگر بخواهند برای تیم پایه مربی خارجی استخدام کنند، نیازمند زمان بسیار طولانی است که سبب به هدر رفتن ملی‌پوشان کنونی می‌شود.

خبرورزشی/ والیبال؛ دیدار سنتی تیم‌های والیبال سایپا و پیکان در لیگ برتر با پیروزی نارنجی‌پوشان همراه شد. پوران زارع، سرعتی‌زن باتجربه سایپا با ۱۹ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این بازی شد. او سال‌هاست که در تیم ملی بازی می‌کند ولی از آنجا که معمولاً پرامتیازترین بازیکنان از بین پشت‌خط‌زن‌ها انتخاب می‌شوند، می‌گوید: «به این مسئله فکر نکرده بودم. با این حساب من رکورد زده‌ام.»

زارع درباره مسابقه با پیکان هم بیان می‌کند: «رالی طولانی با این تیم داشته‌ایم و به نظرم پیکان بهترین بازی‌اش را انجام داد و فراتر از انتظار ظاهر شد. در تیم پیکان مهتاب رحمانی عالی بود.»

والیبالیست سرعتی‌زن تیم ملی آینده نسل جوان پستش را خوب نمی‌داند: «واقعیت این است که این نسل به پای ما نمی‌رسند. ما که خیلی جوان‌تر بودیم به‌مراتب از این بازیکنان بهتر توپ می‌زدیم البته بین جوان‌ها تهمینه درگزنی خیلی بااستعداد است، او باید بیشتر تلاش کند.»

پوران زارع درباره نایب‌رئیسی فریبا محمدیان می‌گوید: «والیبال بانوان مدت‌ها بود که رئیس نداشت و والیبال بانوان هم ضرر کرد. هرچند خانم شاددل به‌عنوان مشاور عملکرد بسیار خوبی داشتند و زحمات زیادی در این مدت کشیدند. امیدوارم با روی کار آمدن خانم محمدیان والیبال بانوان مسیرش را خوب پیدا کند.»

به نظر او تیم ملی نیاز به مربی خارجی دارد: «ما با مربیان ایرانی هرگز به نتیجه نمی‌رسیم. مربی خوب خارجی می‌تواند تیم ملی کنونی ما را متغیر سازد ولی اگر بخواهند برای تیم پایه مربی خارجی استخدام کنند، نیازمند زمان بسیار طولانی است که سبب به هدر رفتن ملی‌پوشان کنونی می‌شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی