نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
۸ |
۴
رکورد منفی پرسپولیس در نقل‌وانتقالات ۲۰۲۰
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس به علت از دست دادن ۸ بازیکن خود در پنجره نقل‌وانتقالات سال ۲۰۲۰، همراه با چند تیم دیگر، بیشترین جابجایی‌ها را در آسیا ثبت کرد.

خبرورزشی/ فوتبال آسیا؛ فدراسیون جهانی فوتبال در آستانه نقل و انتقالات تابستانی، گزارش در مورد نقل و انتقالات بین‌المللی سال ۲۰۲۰ ارائه کرده که در این بین نام پرسپولیس هم دیده می‌شود. در این گزارش و در بخش بیشترین خروجی‌ها در قاره آسیا، پرسپولیس به علت خروج ۸ بازیکن از این باشگاه، همراه با ۱۰ تیم دیگر از جمله آدلاید یونایتد استرالیا، لوکوموتیو ازبکستان، اولسان هیوندای کره‌جنوبی و ... در صدر این فهرست قرار دارند.

پرسپولس در پنجره نقل و انتقالات سال ۲۰۲۰، بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، مهدی ترابی، علی علیپور، آنتونی استوکس، محمد نادری، کریستین اوساگونا و محسن ربیع‌خواه را از دست داد و در عوض حدود ۱۰ بازیکن را به خدمت گرفت.

همچنین طبق گزارش فیفا، بیشترین هزینه نقل و انتقالات در قاره آسیا توسط باشگاه الدحیل قطر انجام شده است که فصل گذشته بازیکنانی مانند ماریو مانژوکیچ و مهدی بن عطیه را در اختیار داشت و اخیرا علی کریمی را به خدمت گرفته است. در این فهرست ۴ باشگاه از عربستان، ۵ باشگاه از چین و یک باشگاه از قطر دیده می‌شوند.

از نکات جالب این گزارش می‌توان به بیشترین بازیکنان لژیونر اشاره کرد که برزیلی‌ها کماکان با انتقال بیش از ۲۰۰۰ بازیکن به کشورهای مختلف جهان صدرنشین هستند و بعد از این کشور نام آرژانتین دیده می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    اما از نظر کیسه کشا دوجرخه سوار . پرسپولیس ثبات دارد و شاکله اش حفظ شده و وزیر هم پرسپولیسی هست . کیسه کشا هم متوهم هستن .هم بی منطقر
    • ناشناس IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      تو یکی دم ازمنطق نزن،مقلد
    • غضنفر IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      اما فریاد وامصیبتا از تیم های دیگه بلند میشه، اَه فدراسیون جهانی هم پرسپولیسیه. با منطق امثال آقای برهانی و هاشمی نسب و همه هوچی گران فوتبال ایران مهم نیست آمار چی میگه مهم نیست کارشناسان چی میگن مهم نیست عملکرد چی میگه مهم نیست فیفا و آسیا چی میگه مهم نیست رقبایی مثل ژاوی چی میگن. درست اونیه که ما میگیم!
    • حاجی تاجی IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      از اون همه اسم فقط سه تاش مهم بودن و بقیه عامل بدبختی پیروزی بود خخخخخ از جمله اوساگونا و استوکس علیپور و ربیع خواه و ... خخخ
  • جک تری دی IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    جماعت پودری فتوشاپ نکنه اینهام پرسپولیسی هستند از هرجا بباره ولی شما باز از رو نمیرید چون چاره ی ندارید ..
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    نمونه ای از الطاف وزیر پرسپولیسی رو مشاهده می کنید تازه‌فقط همین نیست بعضی ها هم زحمت کشیدن و‌با کامنت های شبانه روزی عیسی آل کثیر رو‌محروم کردند -:-:)))))))))
  • شاهین IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    اینا همه رو مدیون جناب دندانپزشک و وزیر هستیم که یا فراری دادن و یا دو دستی تقدیم کیسه کردن
  • مصطفی ریحانی IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    عوضش تیم وزارت ورزش یعنی دوچرخه سواران هرسال رکورد هزینه تو نقل و انتقالات رو که دست خودشه جابجا میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی