نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
۰ |
۰
هم‌اندیشی انستیتو کشتی برای تحقق اهداف فدراسیون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلسه هم‌اندیشی کمیته‌های انستیتو کشتی در مرکز علمی فدراسیون برگزار شد.

خبرورزشی/ کشتی؛ جلسه هم‌اندیشی کمیته‌های انستیتو کشتی باحضور رئیس و دبیر فدراسیون کشتی، رییس انستیتو و نمایندگان کمیته‌های مختلف انستیتو کشتی برگزار شد.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در بخشی از سخنانش در این جلسه گفت: با توجه به رویکرد جدید فدراسیون، تیم مدرسین انستیتو باید استان به استان حضور یابند، دیگر کار آموزش مانند قبل نباشد که نفرات از شهرستان‌ها به تهران بیایند یا چند استان در یک استان جمع شوند. فدراسیون‌کشتی مقرر کرده، مدرسین انستیتوکشتی در مراکز استان‌ها حضور پیدا کنند. آموزش‌ها باید یکسان و همسان سازی شود و این طرح به‌صورت یکپارچه درکل کشور به‌اجرا درآید. دو موضوع برای ما مهم است، یک همراهی و پویا بودن روسای هیأت‌های کشتی و دو اینکه نسبت به دانش‌افزایی مربیان، پرورش و به‌روز کردن آن‌ها اقدام اساسی شود.

کامبیز مرادی رئیس انستیتوکشتی نیز در قسمتی از سخنانش دراین جلسه گفت: نشست هم‌اندیشی و هماهنگی کمیته‌های تخصصی انستیتو بین‌المللی کشتی باحضور جمعی از رؤسا، دبیرها و اعضای کمیته‌ها، شامل کمیته‌های استعدادیابی، آنالیز، تغذیه، روانشناسی، پژوهش و سایر کمیته‌ها انجام شد.

مرادی در ادامه گفت: جمعی از پیشکسوتان و مربیان، همچنین آقایان محمدحسن محبی و علیرضا رضایی از قهرمانان جهان و المپیک به‌عنوان مهمان ویژه دراین جلسه حضور داشتند و نفرات نقطه نظرات خود را ارائه دادند. بنده نیز برنامه‌های اصلی، چشم‌انداز و کلیات برنامه‌ها، اهداف انستیتو و سیاست‌های فدراسیون‌کشتی را ارائه دادم. در این نشست صمیمی در مورد موضوعات ارائه شده بحث و اظهار نظر شد. به امید خدا در جلسات بعدی باحضور کمیته‌های تخصصی و بررسی برنامه‌ها به‌صورت تخصصی به جمع‌بندی خواهیم رسید و پس از آن کار را آغاز خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی