دوراهی ماندن یا رفتن برای بازیکنان لیگ برتر انگلیس؛ پول یا فوتبال؟!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ستاره‌های بزرگی در فصل نقل و انتقالات پیش رو دو تصمیم می‌توانند بگیرند: رفتن با بخشیدن بخشی از قرارداد و ماندن تا زمان اتمام قرارداد.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ فصل نقل‌وانتقالات ژانویه در جریان است و تیم‌های انگلیسی در بازار به دنبال اهداف خود هستند. برای بعضی از بازیکنانی که قراردادشان در تابستان به اتمام می‌رسد فرصت مناسبی است که به آینده خود فکر کنند. یا خروج زمستانی و بخشیدن بخشی از قراردادشان به باشگاه بابت صدور رضایتنامه و پیوستن به تیم دلخواه خود. یا اینکه صبر کردن تا اتمام فصل و جدایی بدون کوچکترین هزینه‌ای!

جورجینیو واینالدوم
لیورپول تلاش زیادی کرده تا جورجینیو واینالدوم را به توافق جدیدی راضی کند اما به احتمال زیاد او تابستان به عنوان بازیکن آزاد آنفیلد ترک خواهد کرد. بعید است هرگونه صحبت در مورد انتقال به بارسلونا قبل از اتمام قراردادش اتفاق بیفتد. به خصوص اکنون که انتخابات ریاست باشگاه بارسا به ماه مارس موکول شده است. به احتمال زیاد بارسلونا در تلاش برای جذب او به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل است. گفته می‌شود واینالدوم می‌خواهد مثل دیگر هلندی‌ها پس از یک دوره موفقیت‌آمیز در لیورپول به بارسلون برود. این هلندی در اقامت ۵ ساله خود در لیورپول تاکنون قهرمان لیگ قهرمانان، لیگ برتر و جام باشگاه‌های جهان را به ویترین افتخارات خود افزوده است.

سرخیو آگوئرو
سرخیو آگوئرو یکی از بهترین مهاجمان تاریخ لیگ برتر است اما بازیکن آرژانتینی اکنون در وضعیت گرگ و میش حرفه‌ای خود قرار دارد. قرارداد مهاجم منچسترسیتی در پایان فصل به پایان می‌رسد و شک و تردید در مورد اینکه آیا باشگاه با توجه به سابقه آسیب‌دیدگی اخیرش، به او پیشنهاد طولانی‌مدت بدهد یا خیر وجود دارد. آگوئرو در سال ۲۰۲۰ بازی‌های زیادی را از دست داد و پپ گواردیولا راهی برای پیشرفت باشگاه بدون او پیدا کرده است. آگوئرو که فقط ۳۲ سال دارد برای جلوگیری از مصدومیت باید به دقت مورد استفاده قرار بگیرد. این فقط می‌تواند یک مرحله بد با آسیب‌دیدگی باشد اما سن او همراه با دستمزد بالایش معاملات طولانی‌مدت را برای هر تیمی دشوار می‌کند. اگر منچسترسیتی تصمیم به پیشنهاد یک قرارداد جدید به او ندهد او یکی از بهترین بازیکنان قابل دسترس خواهد بود.

ادینسون کاوانی
منچستریونایتد تابستان گذشته ادینسون کاوانی را به صورت رایگان به خدمت گرفت اما به این بازیکن اروگوئه‌ای فقط یک سال قرارداد پیشنهاد کرد. دلیلش هم واضح بود چون سن و آسیب‌دیدگی‌اش در فصول اخیر لزومی برای ریسک قرارداد بلندمدت به باشگاه نمی‌داد. از زمان امضای قرارداد، کاوانی برای منچستریونایتد تأثیرگذار بوده و در ۱۰ بازی ۳ بار گلزنی کرده و در لیگ برتر به خوبی جا افتاده است. کاوانی اعتراف کرده است که دوست دارد فراتر از این تابستان در اولدترافورد بماند اما باید دید که منچستریونایتد به او پیشنهاد جدیدی می‌کند یا خیر.

دمارای گِرِی
دمارای گری قرارداد جدید لسترسیتی را رد کرد و مطمئن است که در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود و بدون هزینه جدا می‌شود. سرمربی تیم برندون راجرز در این فصل به ندرت از گرای استفاده کرده. این بازیکن ۲۴ ساله تاکنون فقط ۲ بازی در همه مسابقات انجام داده است که یکی در لیگ برتر و دیگری در جام اتحادیه بوده است. گری آینده روشنی در فوتبال دارد و شکی نیست که در تابستان توسط چندین باشگاه به مذاکره دعوت خواهد شد. این وینگر انرژیک به خاطر سرعت و توانایی در کورس گذاشتن و گرفتن بازیکن حریف توانست از امیدها به تیم اصلی لستر برسد اما اکنون بین ماندن و جنگیدن و یا رفتن به تیمی دیگر باید یک گزینه را انتخاب کند.

رایان برتراند
رایان برتراند اذعان کرد که می‌خواهد یک قرارداد طولانی مدت با ساوتهمپتون داشته باشد. بنابراین توپ در زمین باشگاه است. برتراند از زمان پیوستن به ساوتهمپتون در سال ۲۰۱۵ یکی از اصلی‌ترین بازیکنان تیم در زمین بوده است. برتراند در این فصل به جز یک بازی در همه مسابقات برای ساوتهمپتون بازی کرده است. او ولی ۳۱ ساله است و باید دید آیا باشگاه به او پیشنهاد یک قرارداد بلند مدت را می‌دهند یا نه. مدافع کناری سابق چلسی بیش از ۲۰۰ بازی برای ساوتهمپتون انجام داده است. اگر او تابستان به بازیکن آزاد تبدیل شود به احتمال زیاد مورد توجه چندین تیم لیگ برتر قرار خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی