نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
لیورپول – برنلی‌؛ برمی‌گردم، کمی صبر کن!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

همه مدعیان برده‌اند و لیورپول برای این که از کورس قهرمانی عقب نماند باید برنلی را شکست دهد.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ نبردی که امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در آنفیلد با سوت مایک دین آغاز خواهد شد، برای لیورپول اهمیت زیادی دارد. قرمزها می‌خواهند با شکست برنلی روزهای بدشان را به پایان برسانند. 

لیورپول‌؛ عقب نمانی
مگر می‌شود لیورپول ۴ بازی گل نزند؟! حالا که به این رکورد منفی خیلی نزدیک شده‌اند. لیورپولِ یورگن کلوپ حالا در دوران بدی قرار دارد، اگرچه سرمربی آلمانی می‌گوید این اتفاق در فوتبال طبیعی است و سخت‌ترین دوره مربیگری او هم نیست. لیورپول که بهترین خط حمله لیگ برتر را دارد، حالا طلسم شده است. خبر خوب اینکه به مصاف تیمی خواهند رفت که سال‌هاست در لیگ برتر به آن نباخته‌اند. در کل فقط یک باخت مقابل برنلی داشته‌اند و آن‌هم در آنفیلد نبوده. خبر بد اینکه فصل پیش با خیال راحت به مصاف برنلی رفتند تا کم‌کم به رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی در لیگ برتر برسند اما همین برنلی جلوی آنها ایستاد. امشب لیورپول برای عقب نماندن از کورس قهرمانی باید پیروز شود. 

برنلی‌؛ ما دوباره آمدیم!
تیمی که همه قهرمان‌ها را برده حتماً خطرناک است. برنلی بعضی اوقات همه را غافلگیر می‌کند و همین چند روز پیش هم منچستریونایتد برای صدرنشین شدن مقابل تیم ‌شان‌دایچ سختی کشید. برنلی تیم هفدهم جدول است و اگر می‌خواهد از این منطقه خارج شود باید از لیورپول امتیاز بگیرد. در کریسمس به بعد ۳ بازی از ۴ بازی‌شان را باخته‌اند و وضعیت خوبی نداشته‌اند. آیا اعتماد باشگاه به دایچ تمام می‌شود؟ در آنفیلد کار دشواری دارند اما هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. شاید با فرمول تیم‌هایی مثل وست‌برومویچ، نیوکاسل و ساوتهمپتون حداقل یک امتیاز از لیورپول بگیرند. 

آخرین جدال
فصل قبل در آخرین بازی دو تیم برنلی رکورد پیروزی‌های متوالی لیورپول در آنفیلد را شکست. آن بازی یک-یک مساوی شد که رابرتسون برای لیورپول و رودریگز برای برنلی گل زدند. 

آمار بازی
۱۲) در ۱۲ مصاف لیگ برتری لیورپول و برنلی، لیورپول برنده ۹ بازی بوده و فقط یک بازی را به این حریف باخته. ۲ بازی هم مساوی شده است. 
۱۲) لیورپول در ۱۲ بازی آخرش مقابل برنلی که همگی آنها در لیگ برتر بوده، شکست نخورده است. 
۱۶) دقیقاً ۱۶ سال و ۳ روز پیش برنلی برای آخرین مرتبه لیورپول را شکست داد. آن بازی را ۱۸ ژانویه ۲۰۰۵ در جام‌حذفی یک بر صفر بردند. 
۶۸) رکورد شکست‌ناپذیری لیورپول در آنفیلد به ۶۸ بازی رسیده است. این فصل قرمزها ۹ بازی خانگی‌شان را نباخته‌اند. ۷ برد و ۲ تساوی داشته‌اند. 
۱) برنلی در ۹ بازی خارج‌ازخانه این فصل فقط یک برد داشته. شاگردان دایچ فقط آرسنال را در خانه حریف بردند. 
۳۴۸) لیورپول ۳۴۸ دقیقه است که در لیگ برتر گل نزده اما جالب است بدانید که با وجود آمار ضعیف اخیر هنوز بهترین خط حمله را با ۳۷ گل زده در اختیار دارند. 
۴) اگر لیورپول در این بازی هم گل نزند، دومین قهرمان پس از لسترسیتی خواهد بود که در ۴ بازی متوالی گل نمی‌زند. 
۴) برنلی ۴ قهرمان لیگ برتر انگلیس (منچستریونایتد، منچسترسیتی، لسترسیتی و چلسی) را در فصول گذشته شکست داده است. 

ترکیب احتمالی دو تیم
لیورپول: آلیسون، آرنولد، ماتیپ، فابینیو، رابرتسون، هندرسون، تیاگو، جونز، صلاح، مانه و فیرمینو
برنلی: پوپ، لاوتون، تارکوفسکی، می، پیترس، بریدی، وست‌وود، براون‌هیل، مک‌نیل، بارنز و وود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی