سایپا ترمز استقلال را هم کشید؛ شکست آبی‌ها بعد از ۱۰ هفته
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر بعد از حدود ۲ ماه شکست خورد و این باخت مقابل سایپا به ثبت رسید.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ امروز (شنبه) در استادیوم آزادی به مصاف سایپا رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا خاتمه یافت.

حسین مالکی در دقیقه ۴۹ تک گل این بازی را برای سایپا به ثمر رساند تا شاگردان ابراهیم صادقی که با ۷ تساوی، استاد مساوی گرفتن هستند به پیروزی بزرگ برسند. سایپا در هفته نخست این فصل پرسپولیس قهرمان فصل پیش را هم متوقف کرده بود.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی (آرش رضاوند - ۶۴)، داریوش شجاعیان (محمدحسین فلاح - ۸۳)، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (فرشید اسماعیلی - ۶۴).

عکس تیمی استقلال در بازی با سایپا

ترکیب سایپا: محمدحسین اکبرمنادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، حسین ماهینی، سیدابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، مهرداد عبدی، حسین کامیاب (مهیار جباری - ۶۸)، حسین مالکی (محمدرضا سلیمانی - ۸۱)، مجید علیاری و رضا جعفری (کمال‌الدین نیکخوی - ۸۳).

عکس تیمی سایپا در دیدار با استقلال

داور: یاسر همرنگ

نیمه اول

دقیقه ۷: شوت صادق بارانی از پشت محوطه جریمه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه ۱۳: مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه سایپا اقدام به شوتزنی کرد که توپ او جایی در چهارچوب دروازه نداشت.

دقیقه ۱۸: شوت فنی مهدی قایدی را محمدحسین اکبرمنادی با یک دست دفع کرد که توپ پس از واکنش او به تیر دروازه خورد و دیاباته نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.

موضعیت دیاباته در دیدار استقلال و سایپا

دقیقه ۳۶: ناهماهنگی بین خط دفاعی و دروازه‌بان سایپا باعث شد توپ به شیخ دیاباته برسد و موقعیت خوبی نصیب او شود، اما ضربه مهاجم آبی‌پوشان در چهارچوب نبود.

دقیقه ۴۳: محمدحسین اکبرمنادی به دلیل اتلاف وقت از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۲+۴۵: محمد دانشگر پس از سوت پایان بازی، به دلیل اعتراض شدید به داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد. اعتراض او ادامه داشت که داور او را فراخواند و به نظر می‌رسید برای نشان دادن کارت زرد دوم و اخراج اقدام خواهد کرد، اما پس از اعتراض گسترده بازیکنان استقلال، داور به تذکر دادن بسنده کند.

درگیری استقلال و سایپا

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: حسین مالکی پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و پس از عبور از مسعود ریگی با یک سرتوپ، توپ را گوشه دروازه رشید مظاهری جای داد. (اینجا ببینید)

دقیقه ۵۴: مهدی مهدی‌پور با خطا روی بازیکنان سایپا و گرفتن ضد حمله این تیم، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۷۲: داریوش شجاعیان شوتی را روانه دروازه سایپا کرد که توپ از بالای دروازه راهی اوت شد و راهی به دروازه اکبرمنادی نداشت.

دقیقه ۷۶: رضا جعفری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

شادی گل بازیکنان سایپا مقابل استقلال

دقیقه ۷۸: توپی که در محوطه جریمه سایپا به فرشید اسماعیلی رسید، با ضربه والی او همراه بود که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: محمد نادری با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۸۶: مهرداد حیدری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۷: مهدی قایدی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه سایپا را به صورت مستقیم روانه دروازه کرد که اکبرمنادی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۸: کرنر ارسالی روی دروازه سایپا با ضربه سر شیخ دیاباته همراه بود که دروازه‌بان سایپایی‌ها بازهم توپ را مهار کرد.

حسرت بازیکنان استقلال در دیدار با سایپا

ویدیو| خلاصه بازی استقلال ۰-۱ سایپا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    یک برد عالی برای سایپا. ابن برد سایپا را به ابراهیم صادقی و پیروز قربانی عزیز تبریک میگم
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      البته این برد تاثیری در فساد پرسپولیس من نداره
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      جهان سوم جاییه که برا تیم صدرنشینی کری میخونن
    • شنبه های سیاه لنگ IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      کلا نتایج ما خوشحالی یا ناراحتی شما رو تعیین میکنه..
    • ،،،، IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      یه فوتبال کثیف با یه موقعیت.... سایپای مافیایی
    • دامون IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      آخه چقدر داد بزنیم که فکری بدرد مربیگری استقلال نمیخوره!آقای مددی؛آقای خلیل زاده؛آقایونی که سنگ فکری رو به سینه میزنین و با دشمنای استقلال هم نوا شدین آخه چجوری داد بزنیم و بگیم فکری در حد استقلال نیست!شماها سطح استقلال رو در حد تیکهای درجه چندمی آوردین پایین!مرفاوی اگر مربی بود که پدر استقلال رو درنمیاورد تا بندازنش بیرون!شت کدوم قهرمانی و سابقه فکری ایستادین و میگین فکری باید سرمربی بمونه! اینکه تیمی مثل استقلال یه گل بزنه و نود دقیقه دفاع کنه که گل نخوره و بعد بیاین بگین نتیجه گرفتیم به درد هوادار استقلال نمیخوره!این سبک بدرد تیمهای درجه چندمی میخوره نه استقلال!شماها استقلالی نیستین و براتون مهم نیست این مسایل ولی برای من هوادار مهمه که تیمم در حد استقلال باشه!دریافتی کل بازیکنهای سای‍پا اندازه یه بازیکن استقلال نیست! اینکه استقلال از دقیقه اول بازی مستقیم کنه و هیچ تاکتیکی واسه بازی نداشته باشه مربی واقعا فاجعه بار هستش!بخدا خجالت داره!جالبه تو هیچ کدوم ازباختها هم فکری خودشو مقصر نمیدونه و ابروبادومه وخورشیدو فلک مقصر هستند جز فکری!بخدا این کادر بدرد استقلال نمیخوره چجوری بگیم آخه
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      والا خودتونم می دونید تا ما یک بازی بردیم جنگ روانیتون علیه ما شروع شد اتفاقا برعکس گفتی آقای شنبه های سیاه کی از باختمون توی فینال آسیا خوشحال شد ؟!کی تا ما یک بازی بردیم جنگ روانی و بیانیه نویسی رو شروع کرد قشنگ مثل .... از پرسپولیس و قدرت گرفتنش می ترسید
    • علی DE ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      اقای فکری با کری خواندن و پیروزی گفتن زمان نخر. جای شما استقلال نیست. ما مجیدی را می خواهیم . امسال اگه مجیدی بود. راحت قهرمان می شدیم . توی جدول رقیب نداریم . باز نمی توانیم ببریم. با ان همه ستاره نتوانستی سایپا را ببری!
    • صائقه آبی IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      فریبرز گرامی بازیکن سایپا بازی قبل با ذوب آهن کارت زرد گرفت. توی گزارشات بازی، این بازیکن مقابل نفت م س، نساجی، فولاد،پیکان و ذوب آهن کارت زرد گرفته. اگه گزارش ها درستن، حضورش دربازی قبل غیرقانونی بوده، اگه یکی از بازیا کارت اشتباه به اسمش نوشته شده، این بازیکن امروز نباید امروز بازی می کرده!!!!!
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      وقتی تیم حریف کثیف بازی میکنه تقصیر فکری هست؟؟ وقتی بازیکن غیرقانونی میازن تقصیر فکری هست؟
    • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      شاه فرهاد 26 تا بازی مربی استقلال بود و فقط 4 تا باخت داشت که اونا هم تو شرایط خاص بودن و هرمربی ممکن بود اونا رو ببازه!! فرهاد تیم بحران زده که در شوک استرا بود رو نایب قهرمان کرد.. به فینال جام حذفی رسوند و اگه هوچیگری تراکتوری ها و داور نبود استقلال قهرمان حذفی میشد.. دو بازی اول فرهاد جلو الریان و الکویت بود رو هم که 8 تا زد!! هیچ کارشناسی در ایران و جهان نمیتونه بگه فرهاد بد بود.... ولی به نظر شما الان اگه فرهاد بیاد همه چی درست میشه؟؟ نهههههه.. اونموقع تیم بیشتر میره تو بحران و بدتر میریم تو حاشیه... حمایت از فکری!
    • مولر از برلین DE ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      تبریک به اقای قربانی .. نشان داد بیشتر از فکری برهانی حنیف صمد مظلومی...کاردان هست. بهترین ترکیب را گذاشته بود . دفاع عالی و ضد حملات وحشت ناک. تنها فرمولی که تیم های ضعیف می توانند از استقلالی سه مهاجمه امتیاز بگیرند.. اقای فکری بازی با سه مهاجم شرایط خودش را دارد . تراکتور را شجاعی وا داد . شما نبردید.. شک نکن بازی های بعدی را هم با این سه مهاجمه خواهی باخت. به قول شکیب در سریال باران . می تو!
    • Blue Love IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      مولر جون چرا به لواندوفسکی پاس نمیدی؟؟ خیلی تک روی میکنی.. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • تاجی اصیل GB ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      در جواب دامون: منم بعنوان یه هوادار دقیقا مثل شما فکر میکنم و کاملا با نظرت موافقم. فکری و مرفاوی و بقیه کادر فنی در حد استقلال نیستن و این بازیها به هیچ وجه در حد استقلال نیست جالبتر اینکه مصاحبه میکنن آقایون و هیچ کدومشون مقصر نیستن و زیر بار تقصیرات نمیرن و تقصیرها رو گردن کسی دیگه میندازن انگار اونها استقلال رو ارنج میکنن. فکری هیچ تاکتیکی بلد نیست و هیچینمیتونه به این تیم اضافه کنه
    • مولر از برلین DE ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      (در جواب blue love) من اون مولر بایرن نیستم دادش گلم. من دورگه هستم . وخون ایرانی در رگم هست.!
    • آسمان آبی CH ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      سرمربی استقلال فقط پیزوزقزبانی
    • حسن IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      با فکری به جایی نمی رسیم.
  • Blue Love IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    لایق باخت نبودیم، نیمه دوم و دقایق پایانی بازی با ما بود اما تیرک دروازه سایپا و بدشانسی های پی در پی مانع بردمون شد...سایپا با یه ضد فوتبال و نوع کثیف فوتبال بازی کردن!!
    • هادی IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      استقلال اگه میخواد نتیجه بگیره باید سبک کیروشی در پیش بگیره با داشتن همه مهره های انجام این کار فقط بایستی یه آنالیزور خوب هم جذب کنه تا قبل از هر بازی بر اساس تاکتیک جدید به حریف حمله کنی وگرنه با این مدل سیستم هجومی باز و تهاجمی در مقابل تیمهای شدیدا دفاعی خیلی راحت ضد حمله میخوره و نتیجه به فنا میره ...
    • محمود آرپی جی زن IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      امروز جان نداشتیم امروز به نحوه تمرینات تیم باختیم امروز ریگی بیست درصد بازیهای سابقش نبود شجاعیان هم آنی نبود که توقع داشتیم مرادمند که خرید آن مایه مباهات ما بود امروز مقتدر و استوار نبود این استقلال مقتدر و وحشتناک نیست سرعت تیم پائین است استقلال اگر قهرمانی میخواهد اگر میخواهد در دل حریفان ترس ایجاد کند سرعتش سه برابر بازی امروز باید باشد درست مثل دقایق پایانی بازی اصلا مهم نیست که تیم سه فوروارد دارد یا دو یا یک فوروارد برای گل زدن برنامه باید داشت امروز کدام هافبک تیم حال گلسازی داشت ؟ مهدی پور هم خیلی کند و لاک پشتی بازی میکرد آقای محمود خان هافبک های استقلال باید مثل آن زمانی باشند که تو و امیر بازی میکردید در میانه میدان کمر هر تیمی را خم و میشکستید محمود خان به هافبک های تیم چه در دفاع و چه در نقش گلسازی زودتر بِرِس
  • 10.10.3 IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    وزیر هم اکنون پرسپولیسی شد خخخ
  • 24 IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    استقلال قهرمان همینه همینه خخخخخخخخخخخخخخخخ
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    از همون اول میدونستم ابراهیم صادقی ضد فوتبال بازی میکنه! یه شوت کلا اومد سمت دروازه مون.....
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    کافیه بازی پرسپولیس سایپا رو با پرسپولیس استقلال مقایسه کنید تا به صحبت های پیروز قربانی پی ببرید تسلیت به کیسه کشا
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    سلامتی ۳ نفر . اول سلامتی . ‌کریم بنزما که نمیگه بنز من میگه بنز ما . و سلامتی حاج شیخ دیاباته که هر چی تک به تک دروازه خالی را گل نکرد و زد بیرون و سلامتی حاج محمد نادری که باعث رفتن میلیچ شده و اتوبان شدن خط چپ استقلال شده و همه توپ ها را لو می دهد
    • لنگ مافیائی IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      سلامتی مافیای لنگ فرشته نجات لنگیا
    • .،. IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      اسم بازیکنای بزرگ جهانو کنار بازیکنای لیگ ناشناخته شده ایران نیار شوخیشم زشته
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    محمد نادری عجب ستاره ای بود واقعا تحفه بود . بهترین دفاع چپ ایران حاج محمد نادری هست خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    متاسفانه بازم سرمون رو بریدن ولی عیب نداره هفته بعد استارت قهرمانی رو میزنیم و قیافه لنگیها دیدنی خواهد بود خ۷خخ
    • 10.10.3 IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      گودرز هر هفته میگه هفته بعد استارت میزنیم فک کنم داداش استارتت خرابه گیر کرده
    • استقلال عشق IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      @10.10.3 به تو چه که گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) چی کار میخواد بکنه که نظر میدی هان ؟
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      10-3-3 تو مگه... مردمی که دخالت میکنی؟ بیخود حرف بی ربط نزن
    • شنبه های سیاه لنگ IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      ببخشید دفعه بعد میگیم آقا گودرز از 10-3ـ3 اجازه بگیره.. برو عمو
    • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      استقلال عشق ممنون از حمایتت..این لنگیها به اولسان باختن هنوز جاش درد میکنه و ۱۰۰ سال دیگه هم قهرمان آسیا نمیشن خخ
    • استقلال عشق IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      @گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) والا حسوديشون ميشه كع ما دوبار قهرمان شديم و اونا هي ميبازن دگ خخخخخخخخخخخخخ
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    باید فردا تجمع کنیم جلوی وزارت بیایید بریم کیا میان لایک کنند
  • کیسه تری دی IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    تیم الکیسه بدون داوری هیچی نیست
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    داور باید دانشگر را اخراج می کرد . یک موقعیت تک به تک برای سایپا را داور به اشتباه آفساید گرفت و داور مثل همیشه یاور کیسه بودند
  • شکارچی تاریکی IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    جناب چرا فرشید اسمائیلی رو فیکس نمیکنی؟؟ 5 ساله تو استقلاله حتی قبل اومدن وریا هم بود! دقیقه 80 اومد خط هافبک رو راه انداخت... سایپا یه شوت یه گل... ما این همه حمله آخرش هیچی! چرا جلو تراکتور و گل گهر انقد خوب میشی بعد جلو تیم های آخر جدول میبازی؟... آقا شما ترکیب رو درست نمیچینی.. # میلیچ را برگردانید
  • کامران IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    برید گمشین بابا با این مربیه بدردنخور صد بارگفتم فکری درحده استقلال نیست بندازینش بیرون مجیدیرو بیارین
    • 44444444444444 IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      حرف مفت نزن مجیدی خودش یه جامو از استقلال گرفت نه فقط اون سعادتمندم اگه نمیرفت ایتالیا حال و روزمون بعد از فینال حذفی بد نبود با این حرفات معلومه اصن طرفدار استقلال نیستی
    • Blue Love IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      دمت گرم 44444444 البته مجیدی مربی بادانشی هست و اون ماجرا تقصیر سعادتمند بود... ولی کاملا با حرفت موافقم... ما پشت فکری هستیم
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      کامران تو لنگی هستی! برو این نقشه ها قدیمیه لنگی... # فکری. حمایت
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      کامران تو لنگی هستی! برو این نقشه ها قدیمیه لنگی... # فکری. حمایت
    • کامران IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      من ۳۰ساله طرفداره استقلالم بچه.استقلال بافکری به جایی نمیرسه اینو ازاوله فصلم گفتم.تیمش هجومی بازی نمیکنه بدونه هدف وبدونه تاکتیک بازی میکنه .تیمه مجیدی بازهجومی بازی میکرد.این چن تا بردیم که به دست اورده یا با تکنیکه قایدی ودیاباته بوده یا با کمکه داورا.هرچه سریعتراخراج بشه مجیدی بیاد بهتره یامجیدی بیاد یا شفر تیمه شفر خیلی خوب بود
    • تیم مظلوم لنگ IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      آها ببخشید اطلاع نداشتم.... ولی حرفتون اشتباهه... ما با تعویض مربی تیم رو وارد بحران جدید میکنیم.... اونا که نمیرن استراماچونی رو بیارن!!!!!
  • محمود IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    تا امروز صبح کیسه کشارو در یک حالت میشد دید.باد کرده و در حال کری خوندن برای عالم و آدم.اما حالا که باختن کیسه کشارو در دو حالت کلی میشه دید.یا در حال جنگ و جدال یا در حال زیر آب زنی.حتما منتظر مصاحبه نیکبخت باشید.نکته مثبتش اینکه بازی تو تهران بوده و نیازی به فرودگاه نیست و خیال مسافرا که میخوان سوار هواپیما بشن راحته.نکته مثبت دومش اینکه تو تهران قلیون فروشی زیاد هست و نیازی به قاچاق قلیونم ندارن.
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    کیسه از دومین خط حمله ضعیف لیگ گل خورد . صدرنشينی فیک یعنی این
  • اس اس IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    تیم یکی دو بازیکن در هافبک و دفاع لازم داره، اما مهمتر از اون تاکتیک، فهم بهتر از موقعیت بازی و بازیکنان و روانشناس (برای بازی بهتر در آزادی) و دستیار خوب. فعلاً هیچ تیمی در حد قهرمان نشون نداده و استقلال این بار فرصت سوزی کرد.
  • 44444444444444444 IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    خداییش بد بازی کردیم حالا هرچی باشه این بازیم دیگه تموم شد هوادارا الکی اعصاب خودشونو خورد نکنن هی نگن فرهاد بیاد فکری بهتر از مجیدی نتیجه گرفتهایشالا بازی بعدی هم بتونیم نتیجه بگیریم
    • Blue Love IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      منم میگم نسبتا خوب بودیم و کل بازی دست ما بود.... سایپا بسته بازی کرد
  • آرین IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    بخدا فکری اصلا در حد واندازه استقلال نیست تا دیر نشده برش دارین
  • استقلال قهرمان IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    آقای فکری همه بخصوص خودت خوب میدونی استقلال با قدرت صدر نشین نشد وشانس هم بود سرخودمون رو کلاه نزاریم! متاسفانه با این همه مهره خیلی خوب تیم خوب و با ثباتی نساختی که تاکتیک حجومی قوی داشته باشه مثله زمان آقای استراماچونی! اون از بازی ضعیف و تعویض های اشتباه با پرسپولیس این هم بازی ضعیف بدون تاکتیک با سایپا تیم دوازدهم جدول که دومین خط حمله ضعیف لیگ رو داره! چیکار داری میکنی با این هم مهره سرشناس تو زمین خودت باید ببازی!؟ لطفا خودت استعفا بده باشگاه بزرگ و با صالت استقلال اصلا جای کسب تجربه نیست آقای فکری...
  • کیسه حقیر IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    تیم کیسه امروز می خواست به قربانی فنی بودن خودشون نشون بده برعکس قربانی به کیسه کش ها فوتبال فنی یاد داد کیسه با این فوتبال کسل کننده و علی اصغری بزن زیرش بی کیفیت ترین و ضعیف ترین تیم هست الان کیسه صدرنشین هست به لطف داوران و تبانی و هدیه کادو بود پاکترین مقام کیسه سومی مرفاوی هست
    • لونگ پاره IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      دوباره میگم مهدی تونل ساز بیاد سروقتتها
    • کیسه حقیر IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      تا وقتی عبدی سرتوپ گره زن و شلیک به قلب مظاهری و آل کیسه هست قایدی کیلویی چنده خخخخخخخ عبدی ضعف کیسه را به همه تیم یاد داد گل امروز سایپا توسط ملکی سرتو پ و شلیک به قلب مظاهزی بود خخخخخخخ
    • Blue Love IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      تو اول سواد یاد بگیر بعد کری بخون
    • کیسه حقیر IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      blue love واقعا بد سوختی خخخخخخخخ دیگ به دیگ میگه رو تو سیاه
  • عامیرزا IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    بعد جوگیری و رعشه های هیستریک صدرنشینی قلابی، تیم افتخارجعلی و دوستاره قلابی نادی التاج {...} تا چش باز کنه برگشته کمرکش جدول وباز عاخرفصل باید کل کمیته ها بسیج شن بزور یه نایب قهرمانی قلابی ویه سهمیه قلابی براش جور کنن بلکه بازم با افتخارآفرینی مجددسال بعدپرسپولیس تو عاسیا، اینبارم بزور دعای کل کارتون وکیسه خوابای عالم،الابختکی بجای پلی عاف زورکی بجای سهمیه ترکمنستان وتاجیکستان و افغانستان بیاد تو گروه بندی وبعدشم ششتایی شدن سوم تو همون مرحله یک شانزدهم و....خدایی بد وضی گرفتارن و مسئولینم رسیدگی نمیکنن.الخ
    • مجهول الهویه IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      التبه نه این که حرفاتون درست نباشه ولی الان حوصله دارید؟ وقت گیر آوردین! دو تا از عزیزانمون افتادند رو تخت دارن به خاطر زندگی میجنگن. به ما چه استقلال چکار کرد! دل و دماغی واسمون نمونده دیگه.
    • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      به به جناب عامیرزا ( ف دال) داداش خوش گلدین
    • عامیرزا IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      جای ف دال عزیز هم سبزه، ایشالا اگه صدامونو میشنوه بیاد با همدیگه نوازشت کنیم خوش خوشکت بشه.گودی اون نون ته "گلدین" حکمتش چیه؟! ترکی رو با فارسی قلمه میزنی؟! فعلن اینو توضیح بده کاری به فوتبال و لهجه قومیتها وهمه اون چیزایی که توش تخصص نداری نداشته باش
    • عامیرزا IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      جناب مجهول الهویه عزیز،حرف شوما متین، ولی خوب چکار باید کنیم؟بشینیم غمبادک بگیریم؟همینجوریش هم زیر آتشفشان بلاهای چین وماچین ودوستدارانشون داریم مدفون میشیم.اینا همه اش بهانه برای اینه که فعلن به حقیقتهایی که دارن متلاشیمون میکنن کمتر فکر کنیم وپرت وپلا ببافیم الکی خوش باشیم بلکه یه تخته سنگی، شهابی،صاعقه ای، چیزی از عاسمون بیاد کلهم اجمعین جزغاله وتعطیلمون کنه بریم پی کارش.دیگه کار همه ما از دعا وتوسل و همه افعال انسانی! گذشته.فقط باس بشینیم مثه دوپینگ عستقلالیا، دست جمی زودتربه فنا بریم خسته شدیم از اینهمه کشششش دادن دنیا.الخ
  • سید محسن IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    از اول فصل گفتم با هوچیگری نمیشه جام گرفت...شاید بتونی چند تا بازی رو دربیاری اما برای قهرمانی باید 30 هفته خوب باشی ....کیسه از نظر بازیکن میشه گفت بهترین تیم لیگ رو داره...اما خدا رو شکر یک مربی مثل محمو هوچیگر داره برای همین هیچی نمیشه...امیدوارم محمود خان تا اخر فصل تو کیسه بمونه تا حسرت اسیایش 22 ساله بشه...خخخ...سر صحنه اخراج داشنگر رفت وسط زمین به داور اتماس میکرد کارت نده بش ..غلط کرد.خخخخخ
  • محمدطاها IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    واقعا لایق باخت نبودیم نیمه دوم و دقایق پایانی بازی با ما بود اما تیرک دروازه سایپا و بد شانسی های پی در پی مانع بردمون شد..استقلال وسط زمین فاقد خلاقیته هافبک بازیساز نداریم.. و در پایان لنگیای ته جدولی در مورد تیم اول ایران و تیم دو ستاره نظر ندن و دهنشونو ببندن تماااام..
  • حقگو‌ IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    منصفانه است این‌گل به این زیبایی سه امتیاز داشته باشه به‌نظر این حقیر تا اینجا زیباترین گل فصل هستش
  • 6 IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    یه هفته داور باهاتون نبودا! کیسه بدون داور نمیخایم نمیخایم!
  • خلیل مهاجر IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    کادر فنی و مربیگری سایپا امشب نشان داد که به پختگی و هوشیاری قابل تمجیدی رسیده و موفق شد که با برنامه ای هوشمندانه هافبک های دفاعی بی انگیزه و پر اشتباه استقلال را تا دقایق آخر از کنترل میانه میدان خارج کند و ههچون فولاد آنها را در تله ارسال های مستقیم گرفتار سازد و با استفاده از اشتباهات آنها هم تنها موقعیت خود را به گلی زیبا تبدیل کند. ضعف هافبک های استقلال خصوصا در نیمه اول موجب شد که خط حمله استقلال عقب بنشیند و در کارهای دفاعی به کمک آنها بشتابد. متاسفانه کادر فنی و مربیان استقلال سیستم شکست خورده ارسال های مستقیم را نه تنها از دستور کار خود خارج نکرده اند بلکه در هر فرصتی به این شیوه پناه میبرند. همین دیدگاه موجبات کم اهمیت شمردن خط میانی را در افکار آنها جا انداخته و اکنون بعد از دوازده هفته دیگر صحبتی هم از پر کردن جای علی کریمی نیست. مصدومیت موسوی وریا را به عقب کشانده و گویا کس دیگری هم نیست که در این پست بازی کند و معلوم نیست که اگر نادری هم مصدوم شود چه بلایی قرار است بر سر دفاع و برنامه هجومی تیم بیاید. این ضعف ها در تیم عریان شده و صدر نشینی را در معرض خطر قرار میدهد.
  • بهبودی IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    ما نمیدونیم چرا هوادارای استقلال همیشه دنبال قاتل بروسلی میگردن مثلا جناب صائقه ی آبی بازیکن دوکارته که میگی اگه نبود بازی رو حتما میبردید یا سایپا ده نفره بازی میکرد یه ذره واقع بین باشید شماها هر جوری دوست دارید هوادار تیمتون باشید بیاید واسه ما هم کری بخونید ولی توهین نکنید ومنطقی باشید ما خودمونم میدونیم پرسپولیس بازی خوبی مقابل فولاد انجام نداد ولی به هدفش که سه امتیاز بود رسید حالا فولاد هی بیاد بگه ما ال بودیم ما بل بودیم یا استقلالیا بیان کری بخونن آقا پرسپولیس بازی رو برد و تمام. حالا شما بگید استقلال کلا سوار بازی بود سایپا برد و تموم شد پرسپولیس نشون داده تو بد بازی کردناش تونسته نتیجه شو بگیره ولی استقلال اینجوری نیست اول باید زور بزنه تو خوب بازی کردن ببره بعد یاد بگیره تو بد بازی کردن حداقل امتیازرو بگیره.
  • فقط فرناز IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    دواي درد عابي يكي با پودر عابي

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی