بارسلونا به سراغ ستاره‌های بایرن مونیخ و منچستر سیتی می‌رود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داوید آلابا و سرخیو آگوئرو در رادار بارسلونا قرار گرفته‌اند تا برای تقویت کاتالان‌ها به این تیم بیایند.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ روزنامه کاتالونیایی «موندو دیپورتیوو» از تلاش بارسلونا برای جذب داوید آلابا و سرخیو آگوئرو خبر داد. این روزنامه که حامی باشگاه بارسلونا به حساب می‌آید، در شماره روز گذشته خود تیتر زد: «آلابا و آگوئرو در رادار» و در گزارش خود نوشت سرخیو آگوئرو و داوید آلابا به بارسلونا نزدیک شده‌اند.

مهاجم منچسترسیتی و مدافع بایرن‌مونیخ پایان فصل بازیکن آزاد می‌شوند. اریک گارسیا از منچسترسیتی، ممفیس دپای از لیون و جورجینیو واینالدوم لیورپول گزینه‌های اصلی رونالد کومان سرمربی هلندی باشگاه بارسلونا هستند و حالا موندو مدعی شده که کاندیداهای ریاست بارسلونا می‌خواهند برای جذب سرخیو آگوئرو مهاجم منچسترسیتی و داوید آلابا، مدافع بایرن‌مونیخ تلاش کنند. بارسلونا نیازمند یک شماره ۹ در خط حمله است که جانشینی مناسب برای لوئیس سوارس باشد که جای خالی‌اش همچنان در خط حمله بارسا حس می‌شود.

سرخیو آگوئرو از دوستان نزدیک مسی نیز هست و در تیم ملی آرژانتین با لئو گل‌های زیادی به ثبت رسانده‌اند. بارسلونا در وضعیت مالی کنونی نمی‌تواند برای خرید لائوتارو مارتینس و ارلینگ هولاند سرمایه‌گذاری کند و باید به دنبال مهاجمانی مثل آگوئرو باشد. از طرف دیگر دیوید آلابا نیز که قصد جدایی از بایرن‌مونیخ را دارد، زیر نظر بارسلونا قرار گرفته است. البته دستمزد او بسیار بالا بوده و به نظر می‌رسد آبی‌واناری‌ها نتوانند حقوق او که سالانه ۱۱ میلیون یورو است را بپردازند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی