نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
۲ |
۰
آرمین سهرابیان و سعید مهری محروم شدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی دو بازیکن تراکتور و گل‌گهر سیرجان را تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ با توجه به بدرفتاری آرمین سهرابیان بازیکن تیم گل گهر و سعید مهری بازیکن تیم تراکتور در پایان مسابقه امروز دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر ایران، طبق دستور موقت صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون، نامبردگان تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم های خود محروم خواهند بود.

دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز با برتری 2 بر یک تیم تبریزی خاتمه یافت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    اگه در ماجرای فرودگاه عکس العمل نشان می دادید .امروز دیگه از این خبر ها نبود . دانشگر به داور توهین می کند داور شهامت اخراج را ندارد!! در ضمن عباس زاده هم امروز باید محروم می شد . ماست مالی نکنید .بازی گهر تراکتور سازی تبریز!!
  • اشکان CA ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    اگر داستان فرودگاه و زدن هوادار بیچاره توسط چند تا از بازیکنان استقلال با گذشت همراه نمیشد و تنبیه سنگینی واسه بازیکنان در نظر گرفته میشد الان کار به اینجا کشیده نمیشد که در یک بازی لیگ برتری بازیکنان به هم لگد پرتاب کنند و اون صحنه های زشت رقم بخوره وقتی امسال روزنانه ها و سایت های معتبری چون خبرورزشی فقط کارشون سرپوش گذاشتن رو گندکاری تیم استقلال هست آخرش میشه این صحنه های زشت و هتاکی های واقعا زننده، متاسفانه شخصی در کمیته انضباطی حضور داره که معلوم نیست در اونجا چه کاره است آقا یخورده به خودت بیا از فحاشی مربی یک تیم تا زدن هوادار و توهین به داوری اینم آخریش، فقط بلد بودی مربی تراکتور رو ۶ ماه محروم کنی فردا یک حکم میدن ۲ بازی محروم ۵۰ میلیون بدید به فدراسیون خلاص جالب این جماعت باز خودشون رو کاندید ریاست فدراسیون هم میکنند بزرگترین خطر برای فوتبال و نابودی این تتمه باقی مانده رای آوردن جناب بهاروند و دار دسته ایشون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی