نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
علیرضا نیکبخت واحدی: از اولی بالاتر داریم که این‌قدر به محمود فکری ‌گیر می‌دهید؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن پیشین تیم‌های استقلال و پرسپولیس به خبرورزشی گفت: علی کریمی در همه این سال‌ها بدون هیچ چشمداشتی کنار مردم بوده و این ارزش کارهایش را بالاتر می‌برد.

خبرورزشی/ محمدرضا مدنی؛ علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره ابتلای مهرداد میناوند و علی انصاریان به بیماری کووید ۱۹ و شرایط بدی که در این روزها پشت‌سر می‌گذارند، حرف زد و معتقد بود هر دوی این نفرات به زودی به جمع خانواده و اجتماع برمی‌گردند. با او درباره استقلال هم حرف زدیم که به شدت از حواشی که برای فکری ایجاد شده، دلخور بود.

از وضعیت مهرداد میناوند خبر دارید؟
بله! واقعاً برای مهرداد عزیز متأسفم و البته برایش آرزوی سلامتی می‌کنم. به نظرم شرایط خیلی سختی را پشت‌سر می‌گذاریم و این وضعیت مشخص کرد که کرونا ورزشکار و غیرورزشکار نمی‌شناسد و همه ما باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را سرلوحه همه کارهایمان قرار بدهیم.

این روزها خیلی از استقلالی‌ها هم برای مهرداد آرزوی سلامتی کرده‌اند.
بله! طبیعی است چون کری‌خوانی و رقابت برای درون زمین است و بیرون از زمین چمن همه ما با هم برادر هستیم و فارغ از رنگ‌ها با هم هموطن هستیم. مهرداد در تیم ملی در دوران بلاژویچ هم‌تیمی و هم‌پستی من بود و بارها کنار هم به زمین رفته‌ایم و او سهم زیادی در شادی مردم ایران داشته است. مهرداد میناوند برای استقلالی‌ها خیلی کری می‌خواند ولی به هر حال همه استقلالی‌ها در این مدت ثابت کردند دوستش دارند و متوجه کری‌های بی‌منظورش بوده‌اند.

خیلی‌ها هم به کمکش رفته‌اند.
علی کریمی بار دیگر نشان داد اگر در هر زمینه‌ای پا پیش می‌گذارد فقط لب و دهان نیست و پای کار است. او برای ریاست فدراسیون فوتبال هم کاندیدا شده و برایش در آن جبهه هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتواند به آنچه لیاقتش را دارد، برسد. علی در همه این سال‌ها بدون هیچ چشمداشتی کنار مردم بوده و این ارزش کارهایش را بالاتر می‌برد.

در دوران تیم ملی چه خاطره‌ای با مهرداد دارید؟
خب او چپ تیم ملی بود که من به اردوی تیم ملی دعوت شدم و در خیلی از بازی‌ها با هم بازی می‌کردیم و خاطرات زیادی با هم داریم ولی مهمترین آنها دیدار روبه‌روی ایرلند بود که در زمین حریف بازی می‌کردیم. جایی که «روی کین» یک توسر توپ زد و مهرداد را جا گذاشت، بعد مهرداد به جای روی کین و توپ، یک تکل زیر پای من بست و تماشاگران ایرلندی تا نیم‌ساعت داشتند به ما می‌خندیدند!

اوضاع علی انصاریان هم خیلی روبه‌راه نیست.
بله متأسفانه این شرایط اصلاً خوب نیست و برای علی هم آرزوی سلامتی دارم. مطمئن هستم هر دوی این عزیزان این قدرت را دارند که دوباره به زندگی عادی برگردند و کرونا را شکست بدهند. امیدوارم مراقبت‌های پزشکی هم به‌نحواحسن انجام شود تا مشکل‌شان برطرف شده و دوباره به جامعه ورزش و هنر برگردند.

از استقلال خبر دارید؟
نمی‌دانم چرا هر زمان استقلال خوب کار می‌کند، سیل حواشی بر سر این تیم آوار می‌شود؟ تیمی که در صدر جدول است که نباید حاشیه داشته باشد. این چه وضعیتی است؟!

به تازگی شایعه شد خلیل‌زاده رئیس هیئت‌مدیره استقلال با نماینده فرهاد مجیدی دیدار داشته...؟
اصلاً ایرادی ندارد! اگر من فردا با علی پروین دیدار کنم، یعنی می‌خواهم سرمربی پرسپولیس شوم؟ این وضعیت خوب نیست. هر کسی می‌تواند با همه دیدار کند.

ولی گفته می‌شد این دیدار بعد از دربی برای این بوده که فکری نتوانسته خواسته مدیران را برآورده کند.
اصلاً مگر از رتبه اولی بالاتر داریم که اینقدر به فکری ‌گیر می‌دهند؟ من اصلاً این رویه را قبول ندارم و معتقدم مدیران باشگاه باید هر طور شده جلوی این وضعیت را بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    آقای فکری شما یه آنالیزور خوب مثل مجیدصالح و یه بدنساز میخوای.. چرا لجبازی میکنی؟؟ بدون بدنساز میخوای تو آسیا چیکار کنی؟؟ گل سایپا به این دلیل بود که استقلال هافبک دفاعی نداشت که جلوی دفاع رو پوشش بده و جلوی شوت حریف رو بگیره! به خاطر همین میگم امید ابراهیمی باید برگرده. چون وقتی در استقلال بود اجازه نفس کشیدن به رقیب نمیداد! ما یه بازیساز مثل علی کریمی میخایم.... نادری خوبه ولی آماده نیست...میلیچ رو برگردونید....
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      یه بدنساز هم میخایم
    • شکارچی تاریکی IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      بله گفتم بدنساز.. خط دوم رو ملاحظه کنید
    • تاجی IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      عشق است نیکبخت .
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    شفر وقتی کمبود بازیکن داشت، قائدی و صیادمنش رو فیکس کرد و نتیجه گرفت... صیادمنش رفت اروپا و قائدی هم ستاره شده. برانکو وقتی آدام همتی رو تو لنگ بازی داد... رسانه ها گفتن ایسکو جدید فوتبال ایرانه.... بعد الان هیچکس نمیدونه همتی کجاست؟
  • Blue Love IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    من متوجه شدم اسمائیلی ربع ساعت بازی کرد و تو همون مدت سایپا تو قوطی بود!! تو دربی هم وقتی اسمائیلی اومد کلا استقلال راه افتاد... مهدی پور افتضاح بازی میکنه و یکی از بدترین های استقلال بوده و اصلا شوت در چارچوب نزده!! آقای فکری چه لزومی داره وقتی اسمائیلی و رضاوند آماده هستن از مهدی پور بازی بگیری؟؟ ما یه بازیکن مثل محبی سپاهان یا حداقل امید ابراهیمی میخایم.... ابراهیمی بحث اومدنش داغ شده
    • محسن IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      مشکل تیم تو با بازیکن و مربی حل نمیشه باید هوادار عوض کنه تیمت چون اکثر هواداران کیسه فوتبال نمیفهمن
    • Blue Love IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      مشکلات استقلال به تو هیچ ربطی نداره لنگی.!! تو برو تیم خودتو جمع کن و در اخبار استقلال توهم سرایی نکن...
  • ویتوریا IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    اینم از حرف زدن این، تو و محسن خلیلی نظر ندین تورو جون بازیکنای این دو تیم
  • محمدطاها IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    بنظرم استقلال برابر تیمی مثل سایپا که چهار_دو_سه_یک..و با پنج‌ تا هافبک دفاعی بازی میکنه، با سه مهاجم بازی کردن باعث خالی موندن وسط زمین میشه..بعد اینکه هافبک‌های استقلال باهوش بازی نمی کنند و در مواقع حساس نمیتونند پاس های گره گشا و رو به جلو بدن تو روزی که سایپا تو خط دفاع کم اشتباه بود استقلال نبوغی تو خط هافبکش نداشت در کل استقلال موقعیت زیاد داشت و حملات زیادی هم داشت که تیم سایپا با دفاع اتوبوسی و درخشش دروازه بانش تونست با چاشنی شانس بازی رو ببره..روی معدود موقعیت های سایپا از بین چند دفاع گل خوردیم..
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    دوست عزیزی که گفته امیدابراهیمی باید برگرده چون اجازه نفس کشیدن به حریف نمیداد باید بهش بگم که عزیزم با همین ابراهیمی جونت از العین ۶ تا خوردیم و حیثیتمون رفت و تو بدترین حالت ممکن ول کرد رفت سراغ شیخ های خلیج فارس دقیقا مثل مجیدی ..بفهم عزیزم
    • محمود آرپی جی زن IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      گودرز لنگی بازی استقلال با العین اصلا امید ابراهیمی بازی نکرد به نظرم مصدوم بود ضمن اینکه الان استقلال به بازیکنی مثل امید نیازی نداره هرجا رفته خوش باشه فکری اگر مغزش رو بیشتر به کار بندازه با همین بازیکنان هم قهرمان لیگ میشیم هم حذفی هم در آسیا مدعی هستیم کادر فنی استقلال اول باید قدرت ودوندگی و توان بدنی بازیکنان رو بالا ببرن بعد آنالیز بهتری از حریفان داشته باشن
  • دلاک ضد لنگ IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    انقدری که این لنگی به نفع محمود مصاحبه کرده کادر محمود به نعش مصاحبه نکردن. تو چی میگی دیگه من به عنوان یه استقلالی از سبک بازی تیمم راضی نیستم اگر انتقاد و اعتراض میکنم واسه اینه که با این سبک دیر یا زود همین صدر شکننده رو هم از دست میدیم. اقای فکری باید یه نفر با سواد فنی و بیاره تو کادرش چون بعد دوازده تا بازی دیگه به همه ثابت شده که خودش بار فنیش دیگه بیشتر از این نیست مثل سپاهان که مرزبان و گذاشتن کنار نویدکیا .
  • ارسطو IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    خبل ورزشی طمع پول چطوره ، خوب گیرت میاد با یسری مصاحبه کنی که تیتر بشن متاسفم برای شما که واسه پول یه آدم الکی رو بولد نکنین حیف اسم خبرنگار که روی شما باشه
  • استقلال قهرمان IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    نمی‌دانم چرا هر زمان استقلال خوب کار می‌کند، سیل حواشی بر سر این تیم آوار می‌شود؟ آقای نیکبخت چرا نسنجیده حرف میزنی کجا استقلال الان داره خوب بازی میکنه؟ آقای فکری با این همه مهره خوب و در خدمت متاسفانه هنوز نتونسته به ثبات تاکتیکی برسه و مثله زمان آقای استراماچونی بازی زیبا و حجومی تماشاگر پسند رو به اجرا بزاره! اگر هم صدر جدول هستیم به لطف شانس بوده به غیر از دو یا سه بازی که خوب بازی کردن مثله بازی با تراکتور یه بار دیگه بازی با پرسپولیس رو با دقت ببینید استقلال کی اینقدر افتضاح بازی کرده بود و شانسی نباختیم! تعویض های اشتباه آقای فکری درنیمه دوم استقلال رو نابود کرد! بازی با سایپا هم با این همه مهره تاکتیک خاصی نداشت آقای فکری تو زمین خودمون سه امتیاز صدرصد حساس رو از دست دادیم! طرفداری بیجا و بهانه جویی و داور و این و اون را مدام متهم کردن تا کی!؟ به جای این بهانه تراشیها تیم رو از نظر روحی و روانی و تاکتیکی قوی کنید! تا وقتی این طرفداری های کورکورانه از روی تعصب باشه اسقلال هیچوقت قهرمان نخواهد شد! وقتی موفقیت و قهرمانی بدست میاد که اشتباهات رو قبول کنیم برطرف کنیم در جهت پیشرفت
  • سید محسن IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    بزگترین مشکل فکری اینه که به جای اینکه مربی با دانش بیاره تیم کیسه رو کرده محل رفیق بازی...اخه خدایی حنیف یا آرش برهانی چه بار فنی دارن؟من خودم پرسپولیسی هستم اما برام زور داره که فکری منافع 5 میلیون طرفدار کیسه تو ایران رو برای رفاقت فدا میکنه
  • شمسعلی. US ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    باز خدا رحمت کند پدر دروازه بان گل گهر و مربی ، کاپیتان ، و بازیکن تراکتور را که با اشتباهات وحشتناک و البته مشکوک ۶ امتیاز مفت به کیسه تقدیم کردند تا شما همچنان در توهم صدر نشینی و قهرمانی غرق شوید به داوری بازی آلومینیم و پرسپولیس کاری ندارم
  • امجد IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    نیم ساعت.؟ یعنی یک نیمه فقط بشما میخندیدند!
  • محمد IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه بیماران کرونایی ، فوتبال بخاطر کل کل کردناش خیلی جذابه و بحث سلامت یه انسان چیزی بیشتر از کری خواندن تو فوتباله..چ استقلالی چ پرسپولیسی هیچ کس راضی به اتفاق تلخ واسه هموطنش نیست..به امید ریشه کن شدن این ویروس منحوس..
  • vafaei IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    خارج از هر گونه تعصب ؛ واقعا تیم از نظر نتیجه روی کاغد بد عمل نکرده.....ولی از نظر تاکتیکی تیم مشکل داره الان ۱۲ هفته گذشت ؛ یادم محمود خان هفته ششم گفت تیم برای آماده سازی دیر شروع کرده مثل سال های قبل دقیقا توی مثاحبش توی همین وب سایت هست گفت زمان لازم داریم تا بتواتیم کارهای تاکتیکی را انجام بدهیم و به هماهنگی برسیم این دوماه از اون مصاحبه گذشت الان شرایط استقلال توی ۵ هفته ابتدایی نسبت به وضعیت الان چه فرقی کرده محمود خان؟؟؟؟ تیم زیبا بازی نمیکنه هیچ ؛ تیم با این همه مهره تاکتیک پذیر نیست ؛یادتون باشه دوستان فوتبالی اواخر دهه ۸۰ استقلال با مربی گری صمد مرفاوی همینجوری بازی میکرد نتیجه راضی کننده بود اما استقلال کیفیت بازی بالایی نداشت؛ ۳ هفته سخت مانده (نفت مسجد سلیمان ؛ نساجی با مجید جلالی ؛ سپاهان) استقلال فقط مشکل فقر تاکتیک داره ربطی به بازیکن هم نداره کادر فنی تیم عملکردش ضعیف.....ضعیف...چقدر دیگه صبر محمود خان؟؟؟؟؟ مصاحبه بعد از بازی هم به جای تحلیل ؛ دنبال مقصری خطاب به کادر فنی: همین فرمون برین تیم چپ میکنه؛ نیم فصل دوم خطری؟؟؟؟؟فشار مسابقات بیشتر میشه عیار تیم مشخص میشه.
  • سربازسرخ DE ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    آقای نیکی چرا یه جورنظرمیدی که طرفدارای کیسه هم قبول ندارن شدی مثل آتش بهرانی باباجون چرامیخواید بایه مشت دروغ طرفدارای کیسه رو فریب بدید چرابه شعورطرفدارای کیسه توهین میکنیدآقای بهرانی بعدازباخت مفتضحانه به سایپابه خبرنگارمیگه شماازکجامیدونیدطرفدارای کیسه ناراحتن تازه 20دقیقه ست بازی تموم شده یعنی باید بیان بگن حیاکن رهاکن تابفهمیدناراحتن آقای محترم بچهای 2ساله میفهمندکه هوادارا ناراحتن واقعا شمانفهمیدی یاهوادارای تیمت رواینقدرهالوفرض کردی یانیکی جون میگه مگرازاولی بالاترم داریم چقدرباهوشی نیکی همون بهتر که با اتوبوس برگردی ولایت که شعورهوادارو به مسخره میگیرید بخداقسم هواداراتون ناراحتن ماهم کمی ناراحتیم که توایران حریف نداریم قهرمانیهامون دیگه تکراری وبی مزه داره میشه لطفا انتقادسازنده کنیدتاتیمتون قوی بشه هیجان ماازبین نره لااقل شهامت داشته باشیدمثل استادحاج محمدوپیروز قربانی عزیزکه دوست داشتن تیمشون واقعیه.
  • بهزاد IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    نیکبخت، جدیدٱ خیلی حرف میزنی سایت عوض شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی