نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
محسن خلیلی: با نام پرسپولیس، فرار رو به جلو می‌کنند!
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است بازگشت مهدی ترابی می‌تواند به این تیم کمک شایانی کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محسن خلیلی به افرادی اشاره می کند که ناکامی‌های خود را گردن پرسپولیس می‌اندازند: «چند سالی است که بعد از موفقیت‌های پرسپولیس بعضی‌ها ناکامی‌های خودشان که به خاطر عدم برنامه‌ریزی، تصمیمات اشتباه و اشتباهات فردی بوده را به پرسپولیس ربط می‌دهند. این افراد عادت کرده‌اند با بردن نام بزرگ پرسپولیس فرار رو به جلو کنند و اذهان عمومی و هوادارانشان را فریب بدهند، اما خوشبختانه کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان به این مسائل آگاه هستند و اسیر شیطنت‌های آن‌ها نمی‌شوند.»

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی فردای این تیم مقابل آلومینیوم اراک هم می‌گوید: «همه می‌دانیم که تمام بازی‌ها برای پرسپولیس حکم فینال را دارد. هر تیمی هم که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد انگیزه‌اش بیشتر می‌شود و به خاطر همین تمام بازی‌ها سخت است. با اینکه یکی، دو بازیکن اصلی را در این بازی در اختیار نداریم اما چاره‌ای نیست و نمی‌شود کاری کرد، با وجود کمبود بازیکن قطعاً بچه‌ها با تمام توانشان به زمین می‌روند تا به پیروزی برسند.»

احتمال بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس و نظر خلیلی در این زمینه: «تصمیماتی که در حوزه پرسپولیس گرفته می‌شود ابتدا باید به نفع باشگاه و تیم باشد. ترابی بازیکن پرسپولیس بوده و قبلاً کیفیتش را نشان داده به نظرم بازگشت ترابی می‌تواند کمک حال پرسپولیس باشد. ضمن اینکه ترابی مورد تایید کادر فنی هم هست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ویتوریا IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    نمیدونم چرا همه زبون باز کردن ، شاید فالورشون کمه .همین مونده بود این حرف بزنه
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    صحبتهای محمودخان فکری بدجوری سوزونده خخخ
  • ماموت کتری IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    تیم الکیسه هر سال گرونترین تیم لیگه اونوقت ما دفاع نداریم مهاجممون و میفرستیم دفاع وایسه
    • امیرعلی پرسپولسی IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      نه اینکه شاهکارکرده مربی نبودنش به سرورش پرسپولیس ربط داده این دیگه سوزوندن نداره فکری بره درست ارنج کردن تیمش یاده بگیره خیلی ازاین بهتره،،نه اینکه بیاد التماس سیاسیهاکنه که بباید هوادار کیسه بشید،که چی بشه شما اگه عُرض داشتید تو چهارسال که پرسپولیس قهرمان لیگ بدترشده حداقل پابه پای سرورتون پرسپولیس رقابت میکردید،حالاخوبه پرسپولیس عین چهارسال سه هفته چهارهفته مونده بود لیگ تموم بشه قهرمانیش مسجل میشد شما حتی نای رقابت نایب قهرمانی هم نداشتید،فقط نشستید اونچه که پیشکسوتانتون بلغورکردند شماتکرارکردید‌و گرنه خودتتون میدونید که اینطوری که شمامیگیدنیست،خب فصلهای قبل وزیر بازیکنان شمارو مربی شمارو فراری داده،این فصل که دیگه نه بازیکنانتون رفتند،نه مربی شمارفته،برعکس بهترین بازیکنان لیگ همه رو هم میلیاردی بهشون پول دادید وسه تا ازبهترین مربیان سابق شمارو اوردند ازنظراماری تیم کیسه این فصل بهترین بازیکنان داره وبهترین مربیان لیگ،،پرسپولیسم که ضیف ترین تیم لیگ حالا اگه عُرضه دارید این گوی میدان همه چیزم براتون فراهم شده خب قهرمان شید،دیگه پس چرا تا هفته دوازدهم سه تا یا دوتا باخت دادید،
  • علیمحمد US ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    ترو خدا یه پستی هم به این بدین خودشو کشت با مصاحبه پشت مصاحبه
  • لنگی خاص IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    اگه پرسپولیس همون پرسپولیس قبل از بابا مسعود بود که از پس یه بچه گربه هم بر نمیومد دیگه تا دقیقه سی جلوی صبا ۳-۰ عقب افتادن پیشکش. اما الان واقعا نمیشه با یه قدرت جنگید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی