محرم نویدکیا: شرایط سپاهان روز به روز بهتر می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سپاهان گفت: بازی سنگینی مقابل صنعت نفت در پیش داریم چرا که آن‌ها به لحاظ فوتبالی تیم پر مهره‌ای هستند و چند بازیکن این تیم برای نفتی‌ها رو به جلو بازی می کنند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان، یک مصاف شش امتیازی برای دو تیم قلمداد می‌شود چرا که صدرنشین جدید لیگ از بین این دو تیم تعیین خواهد شد.

بر همین اساس، دیدار دو تیم بالا نشین جدول در آبادان از اهمیت بالایی برخوردار است.

محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: بازی با صنعت نفت آبادان بازی بسیار سختی خواهد بود برای دو تیم، با توجه به باخت استقلال هر دو تیم از اهمیت بالای آن مطلع هستند و می‌خواهند با پیروزی این بازی را به اتمام برسانند.

وی ادامه داد: صنعت نفت آبادان تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان بزرگی برخوردار است، بردهای خوبی کسب کرده و نتایج ایده آلی کسب کرده است، با این تیم بازی سنگینی در پیش داریم چرا که نفت به لحاظ فوتبالی تیم پر مهره ای است و چند بازیکن این تیم برای نفتی ها رو به جلو بازی می کنند که این برای هر تیمی خطرناک است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تصریح کرد: شرایط سپاهان روز به روز بهتر می شود و به لحاظ فوتبالی به شرایط خوبی نزدیک می شویم، همه بازیکنان ما آماده این بازی هستند تا بتوانیم امتیاز این بازی را کسب کنیم.

نویدکیا یادآور شد: در این دیدار محروم و مصدوم خاصی نداریم، اما سروش رفیعی مقداری در زانوی خود احساس خوبی ندارد که او نیز تمرین خوبی با تیم داشت و فردا تصمیم می‌گیریم که از او استفاده کنیم یا خیر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کی روش IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    با احترام به تیم خوب نفت آبادان،انشالله فردا میبریم
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    جلو استقلال میبینمت! ما یه کار ناتموم با نویدکیا داریم و 25 بهمن باهات تسویه حساب میکنیم... سفت بچسب به نیمکت
  • Blue Love IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    منم اگه مدیری مثل ساکت داشتم و بهترین بازیکنا رو بهم میدادن... تعریف میکردم.. آقامحرم! هنوز به استقلال نخوردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی