یورگن کلوپ: باختیم، ولی گام‌های درست زیادی برداشتیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ می‌گوید با وجود شکست مقابل منچستریونایتد، لیورپول در مسیر درست گام برداشته است.

خبرورزشی/ جام حذفی انگلیس؛ لیورپول با شکست ۳ بر ۲ مقابل منچستریونایتد از گردونه رقابت‌های جام حذفی انگلیس کنار رفت، اما یورگن کلوپ از برخی چیزها در تیمش راضی بود.

کلوپ در این باره گفت: «این چیزی نبود که ما می‌خواستیم، بنابراین حذف‌مان از این رقابت‌ها ناامیدکننده است. در این دیدار در بهترین فرم و شکل خود نبودیم، اما گام‌های زیادی در مسیری درست برداشتیم. بازیکنان‌مان واقعاً می‌خواستند سرنوشت بازی را تغییر دهند، آنها می‌خواستند گلزنی کنند که این نکته خوبی است. این کار را انجام دادیم و دو بار هم دروازه منچستریونایتد را باز کردیم، اما در نهایت آنها ۳ گل زدند و راهی مرحله بعد شدند. باید از این بازی چیزهای مثبتی را ببینیم و خود من گام‌های مثبتی را از بازیکنان دیدم که در مسیر درستی قدم برداشتند.»

کلوپ در پایان بیان کرد: «آماده‌سازی خوبی برای ما به منظور رویارویی با تاتنهام بود. می‌دانیم که دقیقاً باید روی چه چیزهایی کار کنیم. وقتی هم در شرایطی قرار دارید که دوستش ندارید، می‌خواهید از آن خارج شوید.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تئاتر رویاها IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    به عنوان یه یونایتدی دو اتیشه خیلی کلوپ رو دوس دارم و ای کاش مربی یونایتد بود. درسته که یونایتد فعلا خوب داره میبره ولی هنوز راه داره تا به پای تیمایی مثل سیتی و لیورپول برسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی