نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
۰ |
۲
حرف آخر| مدیرانی که با مردم فاصله دارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کشور ما نیاز به مدیرانی دارد که کشور و مصالحش را فراتر از خود ببینند، همان‌طور که سردار قاسم سلیمانی دید و نزد مردم ایران عزیز شد و عزیز ماند.

خبرورزشیعلی جوادی؛ نماینده مجلس به دلیل وظیفه‌شناسی یک مأمور پلیس راهور، به صورت این سرباز وطن سیلی می‌زند تا صورت یک ملت سرخ شود. سرباز وطن آنقدر حرمت دارد که بزرگترین سردار این کشور وصیت می‌کند روی سنگ مزارش بنویسند سرباز وطن. آن‌وقت این واژه مقدس در ذهن بعضی‌ها آنقدر تنزل معنا پیدا می‌کند که به‌صورت سرباز سیلی می‌زنند. چه شد که مدیران ما از مسیر «شیفتگان خدمت» چنین تغییر مسیر داده‌اند و خود را برتر از هر قانونی می‌دانند؟ چه شد که مدیران ما از شهید رجایی رسیدند به موقعیتی که به گوش سرباز سیلی ناحق می‌زنند و با وجود ده‌ها شاهد، کار زشت‌شان را انکار می‌کنند؟ 

کشور ما نیاز به مدیرانی دارد که کشور و مصالحش را فراتر از خود ببینند، همان‌طور که سردار قاسم سلیمانی دید و نزد مردم ایران عزیز شد و عزیز ماند. اگر مردم از بعضی مدیران گلایه‌مند و شاید متنفرند به این دلیل است که بین خود و آنها فاصله‌ای کهکشانی می‌بینند. فاصله‌ای که اجازه نمی‌دهد مسئولان، دردشان را ببینند و حس کنند. ورزش ما و کشور عزیزمان به مدیرانی که برای برطرف کردن مشکلات خود به میزی رسیده‌اند نیاز ندارد. ما مسئولانی می‌خواهیم که نفس‌شان با شنیدن نام ایران به شماره بیفتد. اگر چنین مدیرانی صاحبان اختیار و قدرت و مسئولیت شدند، تردید نکنید که این مردم جان‌شان را هم برای آنها خواهند داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی