نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
۲ |
۰
۶ پرسپولیسی در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۶ بازیکن پرسپولیس که بخش اصلی موفقیت این تیم در راه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بودند، در تیم منتخب این مسابقات از نگاه کاربران سایت AFC قرار گرفتند.

خبرورزشیلیگ قهرمانان آسیا؛ سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در روزهای گذشته از کاربران خود خواسته بود بهترین بازیکنان هر پُست را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ انتخاب کنند.

با پایان این نظرسنجی‌ها، ۶ بازیکن پرسپولیس در این رقابت‌ها یعنی حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، بشار رسن و مهدی عبدی در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا از نگاه هواداران قرار گرفتند. سلطان الغنام و عبدالرزاق حمدالله از النصر، تروهیتو ناکاگاوا و تاکویا کیدا از یوکوهاما مارینوس و جونیور نگرائو از اولسان هیوندای، سایر بازیکنان این تیم را تشکیل می‌دهند.

AFC همچنین اسامی بازیکنان تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ از نگاه سایت تحلیلی «اوپتا» را اعلام کرد که بازیکنان تیم‌های ایرانی در این فهرست غایب بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کانتونا IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    مگه دلتونو خوش کنید به این فیک بازیها نایب قهرمان اسیا به نایب قهرمان دسته دو باخت الان نظر سنجی کنند بین مسی و رونالدو وکنعانی زادگان کنعانی نود درصد بهترین بازیکن جهان میشه
  • ویتوریا IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    نظر سنجی afc اگه راجع به پرسپولیس باشه معتبره، اما اگه راجع به تیمای دیگه باشه مطمئنن بدرد نخور و ساختگیه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی