واکنش هشدارآمیز فدراسیون فوتبال/ اهالی فوتبال مراقب حرف زدن خود باشند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال ایران بابت مصاحبه‌های اهالی فوتبال اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ پس از وقایع برنامه فوتبال برتر در دوشنبه شب گذشته و مصاحبه امیر قلعه نویی با محمدحسین میثاقی که رسما داوری فوتبال کشور نشانه گرفته و ادعاهای عجیبی مطرح شد، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت این گونه واکنش نشان بدهد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال آمده است: «با عنایت به کدهای اخلاقی، مقررات انضباطی و مقررات اخلاقی کلیه اهالی فوتبال می بایست در ایراد اظهارات و انجام مصاحبه های خود مراقبت کنند تا امر خلاف واقع را به هیچ فرد حقیقی یا حقوقی نسبت ندهند، در غیر این صورت اظهارات آنها به تناسب مورد می تواند از مصادیق توهین، افترا یا نشر اکاذیب باشد. بر این اساس، درباره موارد مطروحه در یکی از برنامه های تلویزیونی از آنجا که برخی اظهارات مطرح شده مصادیق نشر اکاذیب بوده موضوع جهت بررسی، تعقیب و رسیدگی به ارکان قضایی فدراسیون ارجاع شد. مضافا با اشخاص متخلف وفق کدهای اخلاقی و انضباطی تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شادوماد IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    تعجب میکنم چطور به همچین آدمی با این نوع تخریب و توهین و تهمت،تریبون مای میدن.خیلی عجیبه برام چطور مدیریت استقلال جلوی این آدمو نمیگیره.اصلا باید ازش شکایت کنن تا کوچکترین اسمی از استقلال و بازیکناش توی برنامش نیاره.دیشب رحمتی ،قلعه نوعی رو اورد روی خط تا از داوری اینجوری انتقاد کنن تا این دوتا مربی رو تخریب کنه،از اونور گلمحمدی رو میاره و جوری رفتار میکنه و حرف میزنه تا گلمحمدی رو ادم خوبه معرفی کنه.کل تیمها باید این برنامه رو تحریم کنن تا برنامش جمع بشه.کلا هدف فوتبال برتر حمایت از پرسپولیس و تخریب بقیه تیمهاست
    • مولر از برلین DE ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      توهم زدی!! از نگاه شما کل برنامه ها پرسپولیسی هستند. مگر اینگه خلاف اش ثابته بشه . شما یکی چیزی در حد مایه ها گالیور می خواهید. بابا تحریم کرید دیگه نگاه نکنید. زور هست مگه. !!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش CH ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    نهایتش مثل فوری یک جلسه محروم میشید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی