چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
۵ |
۴
سرمقاله| چه حرمتی داشت شبکه ۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شبکه ۳ روزگاری حرمت داشت. برنامه ۹۰ روزی شاخ هر غولی را می‌شکست‌ اما حالا تبدیل به تریبون شده تا افراد ناکام بیایند و با قیافه حق به جانب همه گناهان را به حساب داوران واریز کنند.

خبرورزشیعلی جوادی؛ نه به یک سرباز که به صورت ملتی سیلی می‌زنند و توقع دارند با یک عدرخواهی ساده همه چیز به حالت اول برگردد. افسوس که جناح‌ها به جان هم افتاده‌اند و در این موضوع هم به مناقشه سیاسی می‌اندیشند. آقایان بیدار شوید. آقایی که باید در مجلس به فکر زنده کردن حقوق ملت باشد به گوش ملت سیلی زده. این گناه بزرگ را با متر سیاسی اندازه نگیرید. 

سخنگوی قوه قضاییه از پرونده مقصران پرونده ویلموتس گفت و اینکه این پرونده در دادسراست. کاش اطلاعاتی هرچند ناچیز در این باره به ما می‌دادید تا بدانیم عاقبت مقصران چه خواهد شد و عاقبت این ۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد و غرامت ویلموتس از جیب ملت پرداخت می‌شود یا از حساب پر و پیمان مقصران؟ 

شبکه ۳ روزگاری حرمت داشت. برنامه ۹۰ روزی شاخ هر غولی را می‌شکست‌ اما حالا تبدیل به تریبون شده تا افراد ناکام بیایند و با قیافه حق به جانب همه گناهان را به حساب داوران واریز کنند. کاش حرف و حق مردم هم برای مدیران صداوسیما مهم بود و اجازه می‌دادند عادل به تهیه و اجرای برنامه ۹۰ ادامه دهد. کاش ۹۰ بود تا لااقل دوشنبه‌شب تلویزیون را با اشتیاق روشن کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    این میثاقی خیلی ادم ضعیفی هست عادل به کسی باج نداد ... قلعه نوعی اومد گزیده داوری ده سال گذشته رو اورده که به ضررش شده یعنی هیچ به نفع شما گرفته نشد اونها رو چرا نیاوردی ..... اینجور باشه هر تیمی تو این چند سال به ضررش سوت زده شده همه اونها رو هم کلیپ کنن با مربی نیم ساعت حرف بزنن ... واقعا جای تاسف داری
    • مانی IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      یادم نمیاد فردوسی پور از کیروش و زیاده خواهیهاش و توهینش به مردم و هواداران پرسپولیس حرفی زده باشه همینطور کیروش 8 سال سپر رسانه تاج بود کی و در کدوم برنامه ش از تاج انتقاد کرد . این چیزایی که شما راجع به میثاقی میگید بیشتر او اونیکه ئواقعی باشه فقط بخاطر حمایت کورکورانه از فردوسی پوره
  • فوتبالی IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    میشه فقط نام یکی از غولهایی که برنامه نود یا عادل فردوسی پور گفتند و زمین زدند را ببرید تا ما هم مثل شما آگاه شویم ! نود اگر هم میشکاند شاخ کوچک ها را میشکست تا غولهای بزرگی همچون رئیس فدراسیون فوتبال و دبیرش و سازمان لیگ با فراغ بال به کارهایشان از جمله تیم محبوبشان راحت تر برسند مگر ندیدی مهدی تاج را که در به در با فانوس دنبال عادل فردوسی پور بود !!
  • یاسین IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    در اینکه برنامه نود یک وزنه بود برای شبکه سه شکی وجود ندارد آنهایی هم که نظر مخالف دادن بیشتر حمایت از مدیر نپخته شبکه سه کردن و رنگ جناحی دادن بهش. ایکاش کمی عاقلتر بودن مدیران ضعیف و جهت دار صدا و سیما. امروز صدا و سیما هیچ جاذبه و حرمتی نداره نزد مردم. خودتون هم میدونید. ولی با این نظرات جهت دار دارید پا جای پای طاغوت میذارید. مواظب رفتارتون باشید و حرمت مردم را به بازی و سخره نگیرید.
  • محسن NL ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    برادر کیروش بد بود. نتایجش هست. تو کدوم دوره انقدر راحت رفتیم جام جهانی. الان که کیروش نیست. نتایج تیم ملی معلومه. کیروش بد بود چون فرد بالاسر کیروش فودبالی نبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی