نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یدالله محبی: هرکس المپیکی شد، دعا کنیم با مدال برگردد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یدالله محبی این روزها در کرمانشاه زیر نظر عموهایش تمرین می‌کند تا با رفع ضعف‌هایش برای انتخابی آماده شود. 

خبرورزشیمهدی شیروانی؛ یداله محبی ملی‌پوش ۱۲۵کیلوی کرمانشاهی، در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ موفق به کسب سهمیه المپیک برای کشورمان شد. در دو مرحله اردوی قبلی تیم‌ملی و مرحله سوم که الان درحال انجام است، دعوت نشده ولی غلامرضا محمدی سرمربی تیم‌ملی در گفتگوهای اخیرش حضور او و پرویز هادی در اردوی تیم‌ملی را بلامانع دانست. درهمین رابطه با شیروان به گفتگو نشستیم که محبی به خبرورزشی گفت:

* در موضوع کرونا، تعطیلی باشگاهها و نداشتن تمرین مناسب باعث شد تا از کشتی و آمادگی مناسب دور شدم. مصدومیت قدیمی و کهنه زانویم هم باعث شد تا شرایط خوبی برای شرکت درانتخابی نداشته باشم.

* به‌رغم مصدومیتی که داشتم و به احترام تصمیم کادرفنی در انتخابی کشتی گرفتم. بعد از کشتی اول پزشک گفت اصلا همان کشتی اول را هم نباید کشتی می‌گرفتم و مجبور شدم که دیگر ادامه ندهم. 

* دور رفت لیگ کشتی هم چندان خوب نبودم ولی با تمریناتی که در شمال با آقایان تقوی و کادرفنی تیم قائمشهر داشتیم به شرایط بهتری رسیدم و دور برگشت خیلی بهتر کشتی گرفتم، الان هم الحمدالله وضعیتم بد نیست و دارم برای رسیدن به شرایط مطلوب تمرین می‌کنم. 

* با تمریناتی که در کرمانشاه انجام می‌دهم، امیدوارم تا انتخابی بتوانم خودم را به شرایط مناسب برسانم و برای رسیدن به دوبنده تیم‌ملی اعزامی به المپیک، کشتی‌های بهتری بگیرم.

* در کرمانشاه زیرنظر عموهایم تمرین می‌کنم. بیشتر به فکر برطرف کردن نقطه ضعفهایم هستم و دارم روی آنها کار می‌کنم تا انشاءالله بتوانم در انتخابی بهتر نتیجه بگیرم. 

* از سال ۲۰۱۷ دائم در اردو بودم و به مسابقات متعددی هم اعزام شده‌ام. فکر می‌کنم از نظر تجربه اردویی مشکلی ندارم و بیشتر باید ضعفهایم را برطرف کنم. 

* از آقایان علامرضا محمدی و محسن کاوه خیلی ممنون و سپاسگزارم، لطف کردند و گفتند برای حضور در اردو هیچ مشکل یا محدودیتی ندارم. امیدوارم بتوانم با تمرینات بهتر و بیشتر، به حسن اعتماد این عزیزان پاسخ مناسبی بدهم و در انتخابی خوب کشتی بگیرم و توقعات را برآورده سازم.

* خدا را شکر در سنگین‌وزن سهمیه گرفته‌ایم و دیگر نیازی به حضور در گزینشی نیست. فکر می‌کنم چون امین طاهری در انتخابی اول شده، ملی‌پوش کشورمان در قهرمانی‌آسیا باشد و کسی را نیز به گزینشی نمی‌فرستیم.

* امیدوارم بعداز این‌که انتخابی تیم‌ملی برای المپیک برگزار شد، هرکسی انتخاب و معرفی شد، بقیه نفرات به او انرژی مثبت بدهند و برای موفقیتش در المپیک دعا کنند تا بتواند پرچم کشورمان را در المپیک بالا ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی