۱
نظرات
- منتشرشده: ۱
- در صف بررسی: ۰
- غیرقابلانتشار: ۰
-
حیف رامین رضائیان از السد پیشنهاد داشت نرفت به خاطر جامباشگاه های جهان رفت الدحیل که الدحیل هم قرضی به السیلیه فرستادش ولی اگه زیر نظر ژاوی کار میکرد یه چیز دیگه بو سطحش چند لول یالاتر میرفت واقعا حیف...
نظر شما
آخرین خبرها
پرتکرارترین برچسبهای ۴۸ ساعت اخیر
- جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا کانادا مکزیک
- تیم ملی فوتبال ایران
- استقلال
- پرسپولیس
- کریستیانو رونالدو
- تیم ملی پرتغال
- تیم ملی انگلیس
- لیونل مسی
- مهدی طارمی
- تیم ملی غنا
- کارلوس کیروش
- تیم ملی فوتبال ازبکستان
- تیم ملی برزیل
- تیم ملی آرژانتین
- تیم ملی اسکاتلند
- امیر قلعهنویی
- تیم ملی مصر
- علیرضا بیرانوند
- چادرملو اردکان
- تیم ملی والیبال ایران
- جود بلینگام
- تیم ملی بوسنی
- تیم ملی جمهوری دموکراتیک کنگو
- علیرضا جهانبخش
- تیم ملی قطر
- روزبه چشمی
- جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه
- آمریکا
- شجاع خلیلزاده
- کریم باقری