نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پیام تسلیت اعضای شورای شهر تهران درپی درگذشت مهرداد میناوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام های جداگانه ای درگذشت مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال، بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس تهران را تسلیت گفتند.

خبرورزشی/ در حاشیه؛ اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام های جداگانه ای درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت گفتند.

در پیام علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران آمده است: «طی ماه‌های گذشته کرونا جان بسیاری از اسطوره‌های این مرز و بوم را گرفته و ما را داغدار کرده است و متاسفانه خبر درگذشت مهرداد میناوند، یکی از بهترین و خاطره سازترین فوتبالیست‌های نسل طلایی فوتبال ایران و چپ پای محبوب تیم پرسپولیس و تیم ملی بر غم‌ ‌و اندوه از دست دادن عزیزان‌مان بیش از بیش افزود.

 فقدان بزرگ این اسطوره فوتبال را به خانواده مرحوم میناوند، مردم شریف و جامعه ورزشی ایران تسلیت عرض می‌کنم. روحش شاد و یادش گرامی».

حسن خلیل آبادی نیز در پیامی درگذشت بازیکن سابق تیم ملی ایران را تسلیت گفت و نوشت: «درگذشت مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس و یکی از پرافتخارترین چهره‌های ورزشی کشور، موجب تاسف و تاثر شد.

ضمن عرض تسلیت این ضایعه به جامعه ورزشی کشور خصوصا جامعه فوتبال و خانواده محترم آقای میناوند، از خداوند برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می‌کنم. روحش شاد و یادش گرامی».

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا نژاد بهرام دیگر عضو شورای شهر تهران نیز  در پیامش آورده است: «درگذشت تاسف بار مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس را به ملت قدرشناس ایران، جامعه ورزش کشور، دوستان و علاقه مندان به ویژه خانواده ارجمند آن عزیز از دست رفته صمیمانه تسلیت گفته و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت دارم».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی