اعلام بازه نقل‌وانتقالاتی زمستانی نیم‌فصل لیگ برتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر نقل‌وانتقالات سازمان لیگ گفت: بازه نقل‌وانتقالاتی زمستانی نیم‌فصل لیگ برتر با هماهنگی و تأیید فیفا از ۲ تا ۲۸ اسفند ۹۹ تعیین شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: همانطور که اوایل بهمن گفتیم نقل‌وانتقالات نیم‌فصل بعد از هفته پانزدهم تعیین خواهد شد که به جهت همکاری مناسب با باشگاه‌ها و تعیین زمان دقیق نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر بیستم با فیفا مکاتباتی انجام دادیم تا بازه زمانی نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در بهترین فرصت ممکن تعیین شود.

وی در ادامه افزود: در نهایت با توجه به اینکه دور رفت مسابقات لیگ برتر ۲۶ بهمن به پایان می‌رسد و از آنجایی که یک مسابقه معوقه از دور رفت در تاریخ اول اسفند برگزار خواهد شد، نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از تاریخ ۲ اسفند ۹۹ آغاز و روز ۲۸ اسفند به پایان می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    حامد پاکدل . رضا قوچان نژاد . مهدی ترابی . ایمان سلیمی. و فرشاد فرجی در لیست یحیی هستند . هواداران پرسپولیس نظرتان درباره این ۵ بازیکن چیست . به نظرتان با این بازیکنان می توان در آسیا و لیگ نتیجه بگیریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی