وحید هاشمیان: خاطرات خوبی از مهرداد میناوند داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم ملی گفت: همه ما خاطرات بسیار خوبی از مهرداد میناوند داریم و برای خیلی از فوتبال دوستان این چند روز بسیار سخت و شوک‌آور گذشت.

خبرورزشیدر حاشیه؛ وحید هاشمیان که به همراه اسکوچیچ در ورزشگاه شهید دستگردی برای تماشای بازی سایپا و گل‌گهر حضور پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران در رابطه با درگذشت مهرداد میناوند اظهار کرد: به خانواده‌ میناوند و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم. مهرداد میناوند بازیکن بسیار خوب و تکنیکی فوتبال ما بود و رفتن او همه را ناراحت کرد. اکثر ما خاطرات بسیار خوبی از او داریم و برای خیلی از فوتبال دوستان این چند روز بسیار سخت و شوک‌آور گذشت.

او ادامه داد: آرزو می‌کنیم علی انصاریان، حشمت مهاجرانی و همه کسانی که به کرونا مبتلا شدند، خیلی زود بهبودی پیدا کنند و دیگر این ماجرا برای هیچکسی در دنیا اتفاق نیفتد. خاطرات بسیار زیادی از مهرداد میناوند داریم. من اولین باری که او را دیدم سال ۱۳۷۳ تیم منتخب جوانان تهران بود و همیشه از او خاطرات خوبی دارم و وقتی به یادش میفتم این خاطرات خوبی برایم تداعی می‌شود.

مربی تیم ملی با بیان این‌که ای کاش وقتی زنده‌ هستیم قدر هم را بدانیم، گفت: در فوتبال ما بعضی‌ها ضد هم مصاحبه می‌کنند و به هم حمله می‌کنند اما وقتی که یکی را از دست می‌دهیم، می‌بینیم که دنیا واقعا ارزش این کارها را نداشته است. ان‌شاءالله همین کسانی که هستند قدر هم را بدانند و روح مهرداد میناوند هم شاد باشد. امیدوارم هیچوقت دیگر برای هموطنان‌مان چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی