شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
۲ |
۰
رحمان رضایی در ذوب آهن ابقا شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه ذوب آهن برای نیم فصل دوم از رحمان رضایی سرمربی خود برنامه خواست.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم فوتبال ذوب آهن موفق شد در دیدار روز گذشته مقابل نساجی مازندران به برتری دست پیدا کند.

این اولین برد ذوب آهن در لیگ بیستم بود و این تیم با وجود اینکه در خیلی از هفته‌ها عملکرد فنی قابل قبولی داشت ولی به دلیل اشتباهات داوری از نتیجه‌گیری بازمانده بود و این موضوع باعث شده بود حرف و حدیث‌هایی در مورد اولتیماتوم به کادرفنی یا تغییر سرمربی تیم شکل بگیرد. با این وجود مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با تاکید بر اینکه کادرفنی مورد حمایت آنهاست اعلام کرد رحمان رضایی در نیم فصل دوم به فعالیتش در این تیم ادامه خواهد داد و برای فعالیت های نقل و انتقالاتی در نیم فصل و تقویت تیم هم از رحمان رضایی برنامه و فهرست خواسته شده است.

اگرچه دو دیدار دیگر تا پایان نیم فصل نخست باقی مانده ولی به نظر می‌رسد شایعات مربوط به تغییر کادرفنی ذوب آهن منتفی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    واقعا یکی از فنی ترین تیم های ایرانه ذوب آهن!!!! فکر کنم سخت ترین بازی پرسپولیس ‌در لیگ بازی با ذوب آهن بود واقعا خوب بازی کردن و من جای هواداران ذوب آهن باشم همچنان از رحمان رضایی حمایت می کردم اینکه می گم فرقی مربی که خارج آموزش دیده با داخل به خاطر همین‌موارده اگه اشتباهات داوری نبود ذوب آهن شایسته ترین تیم برای صدرنشینی بود !!!؛ هنوز اعتقادم اینه پرسپولیس ، سپاهان ، ذوب آهن سه تا تیمی هستند که می تونن قهرمان شن و اگه پرسپولیس و‌ذوب آهن روی ریل موفقیت بیفتند قطعا آخر فصل جزو سه تای اول هستند
  • تتلیتی وحشتناک باهوش CH ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    بهترین شخص برای رسوندن ذوب آهن تیم سوم مردم اصفهان به جایگاه اصلی اش که همون رقابتهای لیگ زیر گروه و دسته یک است همین جناب رحمان رضایی است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی