نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
علی پروین: علی کریمی باید رئیس فدراسیون شود، علی دایی وزیر ورزش!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: دخترها و پسرم محمد فیلم شوخی‌های مهرداد را برای من می‌گذاشتند و با هم می‌خندیدیم. این بچه خیلی زود رفت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مراسم تدفین پیکر زنده‌یاد مهرداد میناوند پنج‌شنبه گذشته در بهشت زهرا برگزار شد و مهرداد در میان شوک دوستداران فوتبال در قطعه ۲۵۵ نام‌آوران آرام گرفت. یکی از کسانی که با وجود مشکلات فراوان کرونایی خودش را به این مراسم رساند، علی پروین بود. اسطوره باشگاه پرسپولیس مثل همیشه بازماندگان اهالی فوتبال را هنگام سوگ عزیز تنها نگذاشت. آنچه در زیر می‌خوانید تازه‌ترین گفت‌وگوی ما با علی پروین است‌.

چند روز پیش که با هم صحبت می‌کردیم، پزشک معالج مهرداد میناوند خبر بهبود وضعیت او را اعلام کرده و با خوشحالی با هم حرف زدیم اما...
خدا رحمتش کند. اصلاً فکرش را نمی‌کردم این اتفاق بیفتد. همه ما امیدوار شده بودیم که خوب شده و به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود و هنوز هم باور نمی‌کنم.

ظاهراً ریه‌اش آمبولی کرده بود.
متأسفانه حادثه دردناکی بود. به خانواده‌اش و همه فوتبالی‌ها تسلیت می‌گویم. خدا به خانواده‌اش صبر بدهد.

شما آن روز به ما گفتید اصلاً از شوخی‌های مهرداد ناراحت نمی‌شوید...
هیچ وقت از شوخی‌هایش ناراحت نمی‌شدیم و حتی دخترها و پسرم محمد فیلم شوخی‌های مهرداد را برای من می‌گذاشتند و با هم می‌خندیدیم. کاش هنوز زنده بود...  این بچه خیلی زود رفت.

یکی از اتفاقات جالب مراسم سوگواری مهرداد میناوند برخورد صمیمی علی دایی و علی کریمی بود. شما این دو را دیدید؟
نه، آنقدر بهشت زهرا شلوغ شده بود که هرکدام یک طرف ایستاده بودیم. این دوتا جای دیگری بودند، من این طرف و مثل اینکه افشین و بقیه هم بودند اما همدیگر را ندیدیم.

نظرتان راجع به آشتی‌کنان علی دایی و علی کریمی چیست؟
این دو که قهر نبودند!

بله، قهر نبودند و در بازی سپیدرود و سایپا آشتی هم کرده بودند اما اینقدر هم با یکدیگر صمیمی نبودند که در مراسمی کنار هم بایستند؟
‌چی از این بهتر؟ جفت‌شان برای فوتبال این مملکت زحمت ‌کشیده‌اند. خدا را شکر که اینقدر با هم خوب شده‌اند. این دو تا با هم خوب باشند دیگر غیرفوتبالی‌ها نمی‌توانند سوء‌استفاده کنند. این دو تا باید مثل کوه پشت هم باشند چون هر دو بزرگان این فوتبال هستند. به من باشد می‌گویم علی کریمی باید رئیس فدراسیون فوتبال باشد و علی دایی هم وزیر ورزش!

جداً؟!
چراکه نه؟ وقتی ما ورزشی‌ها و فوتبالی‌ها دست به دست هم بدهیم دیگر این غیرورزشی‌ها و سیاسی‌ها نمی‌آیند و پُست ورزشی و فوتبالی نمی‌گیرند. من یکی وقتی شنیدم علی دایی و علی کریمی در مراسم خدابیامرز مهرداد کنار هم ایستاده‌اند، خیلی خوشحال شدم. چیزی که باقی می‌ماند همین رفاقت‌ها و معرفت‌هاست.

در پایان حرف ناگفته‌ای ندارید؟
خداوند مهرداد میناوند را بیامرزد و به خانواده‌اش صبر بدهد. به همه فوتبالی‌ها و پرسپولیسی‌ها تسلیت می‌گویم و دعا می‌کنم هرچه زودتر شر این ویروس کرونا از سر مردم کنده شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدي IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    دقيقاً بشه مثل اوايل دهه ٧٠ كه با عابديني و لابيهاش چندتا قهرماني گرفتين و استقلال رو با قانون من درآوردي فرستادين دسته ٢
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      آقای علی پروین اگه چیز دیگه ای هم نیاز داری بگو رودربایستی نکن. اصلا شما مالک مطلق پرسپولیس، علی کریمی رئیس فدراسیون و علی دایی وزیر ورزش و محمد دادکان رئیس جمهور. فقط یک نقشی به این حسین هدایتی بدید چون میلیاردها تومن از بیت المال خرچ شما لنگیا کرده
  • محسن IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    لابد خودشم باید رییس جمهور بشه .
  • اس اس IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    بععععله دایی باید وزیر ورزش بشه علی کریمی رئیس فدراسیون علی آقای پروین هم خزانه دار !!! عاشق صداقت و روراستی علی آقا پروین هستم آخر پرسپولیسی هاست همه چی باید مال خودشون باشه مال من مال خودم مال مردم هم مال خودم !
  • shahin IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    لابد شما هم بشی رییس جمهور حسین هدایتی هم بشه رییس بانک مرکزی چه شود جان..............م هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد
  • خواجه حافط َشیرازی DE ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    بله, بله , بابا پروین (!) خیلی خیلی هم عالی, و شما هم میشدید, رئیس جمهور عزیز ملت (!) و دیگر همه چیز هم طبق مراد شما حلوا و شیرین و پر چرب میشود !!!
  • مولر از برلین US ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    تو بشی رییس تربیت بدنی و محمد پسرت رییس اتاق بازرگانی
  • س اس کبیر IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    من تاحالا یک جمله درست وحسابی ازعلی پروین نشنیده ام.مثل بچه های ده ساله حرف میزنه.مرحوم حجازی وقتی حرف میزدادم به ته لوزالمعده اش دقیق میشد.ازبس حرف هاش شیرین بود.
  • مهرداد IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    یه سوال از استقلالیای عزیز با منطق!! به نظر شما کسی لایق تر از این ۲تا هست ؟ تورو خدا اگه سراغ دارین بگین چرا همه چی رو رنگی میبینیین از پیشکسوتاتون کسی هست که اعتبار این ۲ عزیز رو داشته باشه بسم الله بخدا اگه ما پرسپولیسیا ناراحت بشیم اگه دارین معرفی کنین به ولله اگه سر تر از اینا تو این مملکت سراغ دارین و معرفی کنین قید هواداری پرسپولیسو میزنم
  • مهرداد IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    البته از لحاظ اعتبار میگم فعلا فوتبال مملکتمون ۴نفر معتبر داره به ترتیب ۱علی دایی ۲مهدی مهدوی کیا ۳علی کریمی ۴جوادنکونام که فقط ۳تای اولی توپ طلای آسیا رو دارن و یه چیز دیگه اینکه تو این مسایل رو خداداد عزیزی نمیشه حساب کرد
    • علیمحمد US ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      با اینکه استقلالی هستم حرفتو قبول دارم مهرداد جان
  • بلوچستانی IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    انصافا حق علی دایی هستش که وزیر ورزش بشه چراکه ایشون تحصیلات اکادمیک داره هرچند مرتبط نیست اما تجربه ورزشی ایشان وکارهای که دراین حوضه انجام دادند نشان دهنده لیاقت وتوانمندی ایشون هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی