نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
مهدی فنونی‌زاده: آقای حسینی! آمادگی نداری بگو نمی‌توانم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: مشخص نیست که دروازه‌بان پس از ۱۰ بازی بیرون نشستن چرا باید یک مرتبه پس از ۹۰۰ دقیقه در این بازی بیرون از خانه به میدان برود؟

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی فنونی‌زاده پس از تساوی استقلال در مسجد سلیمان مقابل نفت این شهر با خبرورزشی حرف زد و بابت تغییرات تیم استقلال از محمود فکری ایراد گرفت.

استقلال چرا نتوانست نفت را شکست بدهد؟
برای اینکه اولاً زمین تا حد زیادی نامساعد بود بعد هم دروازه‌بان تیم اصلاً در شرایط بازی نبود.

چطور؟
مشخص نیست که دروازه‌بان پس از ۱۰ بازی بیرون نشستن چرا باید یک مرتبه پس از ۹۰۰ دقیقه در این بازی بیرون از خانه به میدان برود؟ اصلاً اگر خود دروازه‌بان آمادگی روحی ندارد باید خودش به کادر فنی بگوید. من نمی‌دانم چرا بازیکن شرایط تیم را در نظر نمی‌گیرد؟ گلی که حسینی خورد خیلی بد بود! راحت می‌توانست توپ را در سینه جمع کند!

دلایل دیگر این تساوی چه بود؟
نبود دیاباته و مرادمند و البته بیرون رفتن ریگی و مهدی‌پور از ترکیب اصلی هم دلیل دیگر این بازی بد بود. استقلال در زمین حریف به جای اینکه پوست نفت مسجد سلیمان را بکند و اینقدر فشار بیاورد تا آنها دچار اشتباه شوند خودش زیر فشار و پرس حریف بود و در نهایت هم با اشتباه دروازه‌بانش تیمش به هم ریخت.

بدشانسی هم داشت؟
بله! قایدی، مرادی و فرشید اسماعیلی ۳ بار توپ را به تیر دروازه زدند که نشان می‌دهد روز بدشانسی استقلال هم بود وگرنه باید بازی را می‌بردند. استقلال در نیمه اول خیلی ضعیف نشان داد. باز هم خدا را شکر که وریا غفوری روی فرم بود و یک گل زد چن سایر بازیکنان خیلی سر حال نبودند و در سطح خودشان ظاهر نشدند.

این روند به قهرمانی منجر می‌شود؟
خیلی بعید است! استقلال اگر دنبال قهرمانی است باید مقتدرانه در زمین حضور داشته باشد نه اینکه یک گل بزند و بازی را به تساوی بکشاند و بعد برود عقب، مبادا گل نخورد. جای اینکه آنها از استقلال بترسند استقلال بعد از گل می‌ترسید که دوباره گل نخورد! کارها برعکس شده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    این قدر این بنده خدا رو اذیت نکنین تیم هم تیم خوبی نبود وگرنه حالا اونم یه اشتباهی کرد ولی تو زمین تاکتیکی از طرف استقلال نبود برای جبران، اصلا اشتباه حسینی هم که نبود این جوری میخواستن بازی رو ببرن ؟!
  • اشکان IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    خدایا استقلال و پرسپولیس رو از دست این دو برادر نجات بده..
    • بهبودی IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      آقا چی میگی مهدی شون راست میگه.
  • سربازسرخ IE ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    آقامهدی تیم الکیسه کلا شخصیت قهرمانی نداره مرتضی فنونی روسرمربی کنید بهترنتیجه میگیرید مربی داخلی بدرد کیسه نمیخوره یه پرسپولیسی اگرمربی تیمتون بود الان بهتون یادمیدادکه شخصیت قهرمانی یعنی چی .
    • مناجاتی NL ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      شخصیت و فهم خودتو نشون دادی با این جملات و کلمه هایی که لیاقت خودت و امثال خودت رو داره لنگی لوس و بی مزه .لطفا کمی شخصیت داشته باشید .این در جواب این شخصه خبر ورزشی اگر منتشر نکنه ثابت کرده که بی طرف نیست
    • رسول US ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      شما جی میگی این وسط لنگ خیس.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی