نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
سعید آذری: شجاعت عذرخواهی را دارم، امیدوارم من را عفو کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان با انتشار پستی در اینستاگرام بابت اتفاقات امروز در ورزشگاه خانگی این تیم عذرخواهی کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سعید آذری، مدیرعامل  فولاد در واکنش به حاشیه‌های امروز در زمین فولادآرنا، در پستی اینستاگرامی نوشت: امروز اشتباهی در سیستم مدیریتی من اتفاق افتاد که موظفم به خاطر وقوع آن از تمامی کسانی که این اشتباه را مشاهده کردند عذر خواهی کنم به ویژه هواداران محترم فوتبال و بالاخص فولاد خوزستان و تیم رقیب.

در جلسه‌ای که با کادر فنی فولاد بعد از مشخص شدن حریف ما در آسیا انجام شد، مقرر شد که در چند بازی خانگی عرض زمین در استاندارد حد بالا عریض شود ولی با هماهنگی قبلی با سازمان لیگ.
اما ابتدا در مسابقات تدارکاتی که رسمی نباشد، متاسفانه امروز شاهد این بودیم که در مقابل تیم پیکان تهران این اتفاق افتاد و سوء تفاهمات زیادی را بوجود آورد بنا بر این بدون هیچ توجیهی اعلام می‌کنم که شجاعت عذر خواهی را دارم و امیدوارم من را عفو کنید. شاید باید در انجام وظیفه‌ام دقت بیشتری می‌کردم، اگر کسی هم در مجموعه بدون هماهنگی نهایی با من این اقدام را کرده است مقصر من هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وحید IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    واقعا نکونام با این کارای سخیف آبروی فوتبال خوزستانو برده
    • مولر از برلین DE ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      اقای اذری من فوتبال ایران را مثل کف دستم خوب می شناسم. بی جهت خود ات را ادم خوبه فوتبال معرفی نکن. در اینکه نکونام . هاشمی نسب حاشیه دارند شکی نیست . ولی یک مثال هست که می گوید اب به دنبال چاله مخصوص به خود اش می گردد . با نکو . هاشمی نسب ظلع مثلث را کامل کردید.. تمام داوری هایی که اذری مدیر عامل ان تیم بوده در برابر پرسپولیس مسله دار بود . از اخراج پنالتی گل مردودتا اخر اقای اذری چرا همه به نفع شما بوده. همین یک هفته پیش اون پنالتی مضحک!!!!!!! اگه فوتبال ما صاحب دارد با مسببان این عمل برخورد کند . یعنی چی عذر خواهی . در روز روشن زمین فوتبال بزرگ و کوچک می شود.. دوستان از این مسایل به سادگی عبور نکنید با یک عذر خواهی می خواهند فسادی پاک کنند..
  • راستگو IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    بعععله شما یه مدیر فوق العاده توانمندی هستین که حتی برای پیکان هم برنامه دارین پیکان ؟! آخه برای پیکان ؟!!!!
  • حامد IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    اینکه بدتر شد جناب آذری. دیگه یه سری کارها رو نمیشه جمع کرد. ینی شما خبر نداشتی دارن زمین و بزرگ میکنن؟ مگه میشه؟؟ گِل کاری دورش چی بود پس؟؟ اون عکسایی که از قبل بازی و هنرنمایی شما درونده چی؟؟ که با تی و آب دارین گل درست میکنین! عکساش تو پیج اینستای هواداری فولاد هست. گشتین گشتین یه دروغ تابلو سر هم کنین که بخاطر آسیا بوده :)) به قول خودت چرا تو بازی غیررسمی تستش نکردی؟؟ ماها خوب میدونیم این کارا از نکونام و دارو دسته ش برمیاد. یاد حرفای دو هفته پیش هاشمی نسب افتادم که مثلا میخواست یحیی رو خراب کنه. اتفاقی افتاد که خودشون رفتن زیر سوال و صدای هوادارای فولادم دراوردن. مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما، غافل از آنکه خدا هست در اندیشه ما
  • نادی الکیسه حکومتی AT ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    ماست مالی ساتزیون به روش آذری برای لاپوشانی کار زشت و غیر اخلاقی جواد و هاشمی نصب
  • تاجي IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    يه سه امتياز ازشون كم كنيد تا از اين زرنگ بازي ها درنبارن
  • امیر تاجی IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    باز به شرف تو اقا سعید که عذرخواهی کردی نه مثل بازیکن پیروزی که با افتخار میگه خوب کردم فرپلی رعایت نکردم
    • حامد IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      امیدوارم اینجور تیم ها جلوی خودتونم از این بازیا در بیارن تا بفهمی این فقط برای پرسپولیس نیست. همه میدونن این دیگه یه تاکتیک شده تو لیگ ایران. البته قصدم توضیح دادن برای امثال شما نیست چون شما خودتم میدونی ولی برای کم شدن سوزش مساوی این هفته تون محبوری بیای خودتو خالی کنی. حالا برید فیلم بازی و ببینید که انگار دونه دونه بازیکناشونو دارن با اسنایپر میزنن. اتفاقا اگه اینجورجاها بخوای فرپلی کنی به نظرم توهین به فوتباله.
  • سیدرضا US ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    آقای آذری این عذر خواهی بدتر از گناه هست ، آخه تو کدوم بازی آسیایی و زمین بازی عرض زمین نزدیک هشتاد متر باشه ؟ چرا از روی خوابی که دیدی اهواز بارون اومده فکر کردی میشه با این بهانه سر مردمو شیره مالید . مگه میشه شما خبر نداشته باشی از دستوری که باشگاهت به مسیولین زمین داده برای بزرگتر کردن عرض زمینو خیس کردن کنار زمین . مردم هم جگر هستن نفهمیدن از ترس اوت دستی حریف این کار دور از اخلاق رو انجام دادین
  • مهدی IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    واقعا الان حق میدهیم به اقای فکری که از روی همشون رد شد. اخه اینه ابروی نداشته فوتبال ایران رو هم بردن خخخخخخ
  • علی IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    ما خوزستانیها اهل این دوز وکلک بازیها نبودیم وشاید هم نمیدانستیم .ولی با ورود افرادی مثل نکونام آذری این نمونه از رفتارهای کثیفشروع شد
  • حسین IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    اینکه بعداز هربازی تیم شما مشکل داره کمی عجیبه.بعداز بازی استقلال پرسپولیس پیکان ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی