یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
۰ |
۰
وقتی مهرداد میناوند با دیوید بکام برخورد کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهرداد میناوند رکورد جالبی در لیگ قهرمانان اروپا دارد که هیچ بازیکن ایرانی دیگری حتی علی دایی و مهدی مهدوی کیا و علی کریمی این رکورد را ندارند.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ مهرداد میناوند ۸ دوره در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد که ۴ دوره با پیراهن تیم اشتورم گراتس اتریش بود شاید مهم ترین و جذاب ترین تقابل او در این لیگ با منچستر یونایتد و دیوید بکام بود که بارها و بارها سوژه شد. میناوند تنها بازیکن ایرانی است که ۸ بار در معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز بازی کرده و هیچ بازیکن دیگری این رکورد را در اختیار ندارد. البته مهرداد سابقه ملی بالایی هم داشت و در لیگ امارات هم چند صباحی توپ زد.
جالب است بدانید که میناوند در مقطعی و در امارات همبازی علی دایی بود. مهرداد اولین بازیکن تیم رویایی سال ۱۹۹۸ ایران محسوب می‌شود که جان به جان آفرین تسلیم کرد و بقیه دوستانش را تنها گذاشت. او یکبار که به خبرورزشی آمده بود در مورد تقابل با دیوید بکهام می گفت: «راستش اول بازی که او را دیدم استرس پیدا کردم اما بهرحال روحیه خودم را حفظ کردم و شرایطم در نیمه دوم خیلی بهتر شد البته چند بار او از من رد شد ولی یک دو بار هم توپش را گرفتم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی