نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
۰ |
۰
افشاگری سامان قدوس درباره کمک به باشگاه اوسترشوندس
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران افشا کرد که به باشگاه اوسترشوندس سوئد کمک مالی کرده است.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ سامان قدوس در دو سال گذشته تجربیات عجیبی را پشت سر گذاشت. او که یکی از بازیکنان تیم اوسترشوند سوئد بود، فصل گذشته تصمیم به جدایی از این تیم و انتقال به تیم اوئسکا اسپانیا گرفت. قدوس و باشگاه اوسترشوندس باوجود توافق با تیم اسپانیایی، در نهایت زیر تعهد خود زدند و بازیکن ایرانی راهی تیم آمیان فرانسه شد.

قدوس با رای فیفا و به دلیل نقض قراردادش با اوئسکا، ۴ ماه محروم شد. این بازیکن همراه با اوسترشوندس بعد از آن اتفاق ۴ میلیون یورو جریمه شد که این جریمه در دادگاه عالی ورزش رد شد.

اوسترشوندس هم دچار مشکلات مالی شدیدی بود و «کیندبرگ» رئیس وقت باشگاه به دلیل تخلفات مالی در سوئد به سه سال زندان محکوم شد. قدوس در گفتگوی اخیر خود با پادکست «Lundh» تاکید کرد که ارتباط بسیار خوبی با کیندبرگ دارد و از او بابت کارهایی که برایش انجام داده، سپاسگزار است.

وی گفت: همان احساس گذشته را نسبت به اوسترشوندس دارم. من بیش از باشگاه آمیان، به اوسترشوندس بدهکارم چون کارم از آنجا شروع شد و همه چیز برایم خوب بود. خودم را مدیون آنها می دانم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در بخشی از این گفتگوی خود با اشاره به مشکلات مالی اوسترشوندس، افشا کرد که به این باشگاه کمک کرده است.

قدوس گفت: من به همراه حسام (عایش)، سوتوریوس و بِروا به باشگاه کمک کردیم و مقداری پول دادیم.

در این باره گفته می شود «گراهام پاتر» سرمربی سابق اوسترشوندس که در حال حاضر در تیم برایتون انگلیس است هم به باشگاه سوئدی کمک مالی کرده است. پاتر در حال حاضر سرمربی علیرضا جهانبخش است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی