نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دیگر هیچ تیمی از ملوان «وحشت» ندارد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کار به جایی رسیده که تیم‌ها با خیال آسوده از امامزاده هاشم به رشت و سپس به انزلی می‌رسند و هیچ وحشتی هم از این ملوان ندارند.

خبرورزشیلیگ آزادگان؛ در گذشته که جام تخت جمشید داشتیم، تیم‌های بزرگ و پرآوازه کشور مثل تاج سابق (استقلال فعلی)، پرسپولیس، سپاهان، پاس، هما، صنعت نفت و... وقتی می‌خواستند برای بازی با ملوان به انزلی بروند، نرسیده به شهر رشت و در نزدیکی‌های امامزاده هاشم بدن‌شان می‌لرزید؛ به این دلیل که بازی در انزلی برای هر تیمی دشوار بود و به سختی تیمی می‌توانست با امتیاز از انزلی برود. حتی وقتی ملوان در لیگ برتر ایران هم بود، حرف‌های زیادی برای گفتن داشت اما با سقوط آنها به لیگ دسته اول، اکنون ملوانان ۵ سال است که نتوانسته‌اند جواز صعود به لیگ برتر را بگیرند. آن ملوان کجا، این ملوان کجا؟ این ملوان فعلی با این بازیکنان بعید است که لیگ برتری شود مگر اینکه یک بازنگری در کادر فنی و بازیکنان و شیوه بازی این تیم به وجود آید. حالا کار به جایی رسیده که تیم‌ها با خیال آسوده از امامزاده هاشم به رشت و سپس به انزلی می‌رسند و هیچ وحشتی هم از این ملوان ندارند، به خصوص تیم‌های ناشناخته و بی‌نام و نشان هم از ملوان (آن هم در انزلی) امتیاز می‌گیرند!

ملوان در مصاف با خوشه ‌طلایی ساوه در خانه‌اش حریف این تیم نشد و به تساوی بدون گل رضایت داد تا بار دیگر صدای هواداران دوست‌داشتنی این تیم محبوب که زندگی مردم انزلی است، درآید. ملوان در طول ۹۰ دقیقه فقط یک موقعیت گل داشت اما حریف در دقایق پایانی و وقت اضافی دو فرصت خوب به دست آورد که نزدیک بود دروازه ملوان با همین دو موقعیت فرو بریزد. وقتی هافبک- مهاجم تأثیرگذار ملوان به خط دفاع برود یا در نیمه دوم یک مدافع تازه‌نفس، مهاجم شود یعنی اینکه کادر فنی ملوان با گذشت ۱۲ هفته هنوز ترکیب تیمش را نمی‌شناسد. ملوان در ۴ بازی آخر خود، دو تساوی و دو باخت داشته و ۱۰ امتیاز از دست داده! و اختلاف امتیاز این تیم با تیم صدرنشین به ۷ امتیاز رسیده است. آیا این آمار برای ملوان که از ۱۲ بازی با ۱۷ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد، قابل قبول است؟

حالا که صحبت از لیگ دسته اول و ملوان شد، بد نیست اشاره‌ای هم به دو تیم خوب هوادار و بادران داشته باشیم. این دو تیم تا اینجای کار نشان داده‌اند که فراتر از بقیه تیم‌ها هستند و شایستگی حضور در لیگ برتر را دارند. رضا عنایتی دو سال است که با هوادار کار می‌کند و تیم خوبی دارد و اصول بازی در خانه و خارج از خانه را کاملاً «بلد» است. بادران هم با محسن عاشوری مدعی نشان داده. عاشوری زمانی که مربی خوشه طلایی بود و این تیم را از لیگ ۲ به لیگ یک آورد ثابت کرد که حرف‌هایی برای گفتن دارد. بادران را در آخرین بازی که مس کرمان را شکست داد، تیم خوبی دیدیم. این تیم دو گل زد و ۴، ۵ گل هم به مسی‌ها نزد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهیل IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    اصلی ترین دلیلی که ملوان توی خونه نتیجه می گرفت تماشاگران ملوان بودن این نبود تماشاگر ضربه سنگینی به ملوان وارد کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی