نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
۱ |
۰
عباس چمنیان: بازی با پرسپولیس تعیین کننده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم تراکتور گفت: در ۱۳ هفته گذشته هیچ مسابقه آسانی نداشتیم و دیدار فردا با پرسپولیس هم به دو دلیل دشوار است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ عباس چمنیان، مربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار فردا با پرسپولیس گفت: ۱۳ هفته از مسابقات لیگ را پشت سر گذاشتیم و از اولین بازی که مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار کردیم تا بازی با آلومینیوم بازی ساده‌ای نداشتیم. مسابقات در لیگ این فصل با تمام تیم‌ها سخت و فشرده است و خاصیت لیگ امسال همین سخت بودن و فشرده بودن بازی‌هاست.

وی افزود: بازی فردای ما به دو دلیل سخت و مهم است. از یک سو پرسپولیس تیمی خوب، منظم و با تجربه است و در چند سال گذشته هم کمترین تغییر و تحول در ساختار فنی را داشته‌ است. هم روی نیمکت و هم در زمین، نفراتی هستند که سال‌ها با هم بودند و به همین دلیل پرسپولیس تیمی هماهنگ است و ما بازی سختی پیش‌رو خواهیم داشت.

چمنیان به اشاره به قدرت تیم پرسپولیس گفت: یک هدف مهم داریم و آن هم کنترل پرسپولیس در خط حمله است. تیم ما نیز بازیکنان با کیفیتی دارد و در این بخش هم خطرناک هستند. سعی می‌کنیم بیشترین کارایی را در بخش دفاعی داشته باشیم و در خط حمله هم خوب عمل کنیم. از نظر خلق موقعیت تیم ما شرایط و عملکرد خوبی داشته‌ است.

وی درباره شرایط تیم تراکتور برای دیدار با پرسپولیس تصریح کرد: داشتن بازیکنان با کیفیت و نوع بازی و استراتژی تیم تراکتور باعث می‌شود که از یک طرف ارائه بازی با کیفیت و تماشاگرپسند را مدنظر داشته باشیم و از سوی دیگر رسیدن به دروازه حریفان را هدف قرار دهیم. امیدواریم بازیکنان ما در زدن ضربات آخر دقت عمل بیشتر باشد و از فرصت‌ها استفاده کنیم. فکر می‌کنم بازی ما مقابل پرسپولیس لحظات بسیار تعیین کننده است و سرنوشت بازی را کیفیت ضربات آخر و اشتباهات کمتر در زمین تعیین می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین US ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    تراکتور 4 پیروزی 2

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی