شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
۲ |
۴
سرمقاله| ممنونیم آقای فردوسی‌پور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ممنونیم آقای فردوسی‌پور که حال و غم فراوان‌مان را درک کردی.

خبرورزشیعلی جوادی؛ پنج‌شنبه دو هفته قبل بود که مهرداد میناوند به خاک سپرده شد. عادل فردوسی‌پور با آنکه به دلیل برگزاری بازی تاتنهام و لیورپول زمان زیادی نداشت‌ اما یک آیتم احساسی زیبا برای مهرداد میناوند پخش کرد و آیتم علی انصاریان که به دلیل نگرانی از حال او پخش شد هم بخشی ویژه بود. هفته قبل هم چند ساعت بعد از خاکسپاری غم‌انگیز علی انصاریان، هر آنچه لازم بود را برای ۸ باتعصب روی آنتن فرستاد.

چقدر خوشحالیم که عادل هنوز هست. اگرچه در قالب فوتبال ۱۲۰ و برای فوتبال خارجی‌ اما هنوز هست و به وظایف انسانی و رسانه‌ای خود به بهترین شکل عمل می‌کند. اصلاً ناراضی نیستیم که زمان یک برنامه فوتبال خارجی که قاعدتاً باید به فوتبال دنیا اختصاص داشته باشد، به جوانان پراحساس، شاد و پرانرژی ایران اختصاص یابد. حال‌مان از برنامه‌های اینچنینی خوب می‌شود وقتی می‌بینیم سازندگان یک برنامه تلویزیونی، نسبت به وطن و چهره‌های محبوب هم‌میهنان بی‌تفاوت نیست. عادل به اندازه خود به علی انصاریان و مهرداد میناوند ادای دین کرد و کارش بسیار به دل نشست. اصلاً ۹۰ عادل برای همین به دل‌ها می‌نشست چون برای مردم بود. ممنونیم آقای فردوسی‌پور که حال و غم فراوان‌مان را درک کردی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین US ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    ممنون که هوای کیسه را نداری و همیشه به پرسپولیس ادای احترام میکنی
  • سیدرضا IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    آقای جوادی با سواستفاده از موقعیت خودشون در پر مخاطب ترین رسانه نوشتاری در کنار فردوسی پور فقط بخاطر بغض شخصی از امیر به فوتبال ملی ایران خیانت کردن ، بماند که چطور باعث شدن استقلال تضعیف بشه اونزمان ، هوادارهای قدیمی و استقلالی هرگز این دونفرو نمیبخشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی