نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
۵ |
۳
پرسپولیسی‌ها پول قرض گرفتند
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام معاون وزارت ورزش، مطالبات «ماریو بودیمیر» مهاجم سابق پرسپولیس با پول قرضی پرداخت شده است!

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سلسه نشست‌های مدیران وزارت ورزش که از هفته گذشته به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد امروز شنبه با برگزاری نشست مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای پیگیری شد.

علی نژاد در بخشی از این نشست خبری درباره منابع مالی باشگاه پرسپولیس و پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان سابق این باشگاه پاسخ داد. وی در خصوص اینکه پول ماریو بودیمیر بازیکن و «اینیگو والنسیا مربی سابق پرسپولیس و دستیار گابریل کالدرون چطور فراهم شده است؟ گفت: برای پرداخت بدهی دستیار کالدرون از منابع داخلی کمک گرفته شد. برای مطالبه بودیمیر هم از یک منبع قرض گرفتیم که نیمی از آن پرداخت شد و نیم دیگر را به همین شیوه پرداخت می‌کنیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    پول برانکو را از قرض دادند . پول بودمیر را همینطور.با این روند پول کالدرون هم مشابه همین قضیه می شود. از وقتی پاداش اسیایی در جریان بوده .روی ان پول انواع بدهی ها حساب شده. حالا بخاطر تحریم اصلال این پول به ایران نیامد. انوقت چه می شود!!! اگه این پاداش نبود. این بدهی ها از کجا داده می شد!! چطور می شود پول شفر جبار یکشبه نقد داده می شود.ولی برای پرسپولیس نه!! امسال ریالی به پرسپولیس داده نشده از طرف اسپانسرهای مشترک . همه رفته به طرف قراردادهای بالای 10 میلیاردی یک تیم خواص!!
    • لنگی کیسه کش با دقدقه IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      رورزشی/ لیگ برتر ایران؛ قرار بر این شد محمد انصاری به تمرینات پرسپولیس بازگشته و بار دیگر نزد کادر فنی این تیم تست دهد. در صورتی که این مدافع چپ‌پا بتواند زودتر به تمرینات گروهی بازگشته و پا به توپ شود آنگاه می‌تواند تا پایان فصل پیراهن تیم پرسپولیس را بپوشد. ب شاید تنها اشتباه انصاری هنگام عقد قرارداد ۲ ساله با پرسپولیس گنجاندن ‌بندی در آن بود. در این بند آمده است ارزش مالی سال دوم قرارداد فی‌مابین محمد انصاری و باشگاه پرسپولیس بستگی به توافق طرفین دارد! اگر در قرارداد انصاری این بند وجود نداشت او می‌توانست در خانه استراحت کند پولتون میره واسه اینجا ها و کت وشلوار شخصی مدیرعامل با فاکتور باشگاه ..... طرف تویباشگاهتون از قلیچه سرمربی تیم ملی نمیگذره اونوقت بذاره پولشون بیاد باشگاه رقیب خخخخ
  • حسن IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    جمع کنید این بساط دروغ گویی و فریبکاری را ،خیلی راحت بگید به دستور بابا مسعود،برای تیم حکومتی همیشه پول هست،مابقی هم سیاه کاری هست که دورانش دیگر تمام شده و خریدار ندارد،سیاهکاری هایی از آن دسته که بازیکنان مصاحبه می کنند که پول نداریم،نگرفتیم و قرداد ها کم هست و بعد اسناد آن منتشر میشود که ۱۷۰ درصد قراداد نجومی شان پول گرفته اند و دست روی هر بازیکنی گذاشتند گرفتند و ...،در مقابل تیم دیگر وزارت ورزش سالهاست حتی لباس درست و حسابی و زمین تمرین مناسب، هتل و حالا غذای مناسب ندارد و هر بار که جان گرفته یا مربی اش را فراری دادند یا بازیکنان آسش را و یا ...تیمی که در عرض سه ماه،دو بار پنجره اش بسته می شود و ...
    • یاشاسین تراختور IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      حسن آقا من ۵۰ سال هست طرفدار فوتبال هستم و تمام تفریح و عشق و علاقه من تراختور هست و لی تو این چند سال برای حمایت یکجانبه و پر از تعصب سلطانی فر و اطرافیانش از تیم لنگی پایتخت تیم های تراختور ،سپاهان ،استقلال ،فولاد و بقیه تیم ها تضعیف شدند.وزارت ورزش فقط در حق استقلال ظلم نکرد بلکه اگر دقت کرده باشید تراختور و سپاهان و دیگر رقبا را هم آزار دادند تا راحت تیم خودشان قهرمان بشه ولی غافل از این هستند که نفرت طرفدار های این تیم ها رو از تیم لنگ روز به روز بیشتر کردند.
    • فقط زرد سپاهان IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      سلطانی فر،برای خوش خدمتی به تیم حکومت،حتی تیم ملی رو هم نابود کرد،چون برانکو از کیروش خوشش نمی اومد،زیر پای کیروش رو خالی کردند و اون افتضاح ویلموتس توسط تیم وزیر و معاون اجرایی فعلی تیم لنگ اتفاق افتاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی