نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
استیلی: قلبم شکسته؛ خیلی اشک ریختم/ برای دایی و کریمی خیلی خوشحالم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حمید استیلی می‌گوید اگر در ایران حضور داشت و با علی انصاریان و مهرداد میناوند صحبت می‌کرد، تحمل این غم برایش اینقدر پرفشار نمی‌شد.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان هنوز برای خیلی از علاقمندان به این دو چهره شاداب و سرزنده باورکردنی نیست و آنها روزهای سختی را تجربه می‌کنند و برای دوستان و همبازیان قدیمی که خاطرات زیادی با این دو بازیکن سابق تیم ملی دارند، تحمل این شرایط سخت‌تر از دیگران هم شده است؛ به ویژه برای آنهایی که به دلایل مختلف خارج از کشور حضور دارند، مثل حمید استیلی که این روزها در کشور ترکیه به سر می‌برد و وقتی با او برای مصاحبه تماس گرفتیم، غم بزرگی در صدایش پنهان بود:

*حال خوبی نداریم. این دو بچه قلب ما را شکستند و اصلا نمی‌دانیم که چه کاری باید بکنیم. تهران نیستم و بیشتر به من فشار آمده است. خیلی برای من سخت بوده است. اگر بودم با بچه‌ها صحبت می‌کردم و زنگ می‌زدم ولی چون نبودم فشار زیادی روی من بوده است.

*مهرداد و علی دو بازیکن خوب ایران بودند. حالا جوان جوان رفته‌اند. مهرداد یک‌ماه بود که ازدواج کرده بود و علی هنوز ازدواج نکرده بود. خیلی سخت است. برای هر کدام‌شان بخواهیم حرف بزنیم، باید ساعت‌ها صحبت کنیم و از خصوصیات خوبشان بگوییم. مردم دوستشان داشتند که این خیلی مهم است. هر دوی آنها هم در فوتبال موفق بودند و هم در کار هنری. خیلی با استعداد بودند هر دوی آنها. خداوند به خانواده و دوستانشان صبر بدهد.

*هر دوی آنها خیلی شوخ طبع و خنده رو بودند و سعی می کردند، جمع را خوشحال نگه دارند. دوست داشتند، هر جمعی شاد باشد. در بحث ورزشی هم هر دو بازیکن متعصبی بودند. از باخت ناراحت می‌شدند و با تمام وجودشان بازی می‌کردند. با هر دوی آنها بازی کرده‌ام. هر دو سرشان را جلوی توپ می‌گذاشتند. آدم زبانش بعضی اوقات قاصر می‌شود. زمانی که این ها را از دست دادیم، ناخودآگاه فقط اشک می‌ریختم.

*خیلی مهم است که قدر هم را بدانیم و گذشت کنیم. ما فوتبال بازی کرده ایم و یک بعد ورزش بحث پهلوانی است. خیلی برای علی کریمی و علی دایی خوشحال شدم. به هر حال یکی باید اینجور زمان‌ها کوتاه بیاید. به هر حال این مسائل در همه جای دنیا هست. خیلی مهم است بدانیم که عمر خیلی کوتاه است و زمانی نرسد که دیگر به هم برسیم و از هم عذرخواهی کنیم. پس بهتر است حتی با یک تلفن زدن هم که شده، خاطرات بد را فراموش کنیم. باید هوای همدیگر را داشته باشیم. خیلی زود تمام می‌شود. چیزی که می‌ماند، معرفت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی