نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
انتقاد شدید خبرنگار قطری از مهدی ترابی/ او مهمان سبک بالی بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرنگار قطری بعد از پیوستن هافبک ایرانی العربی به پرسپولیس از عملکرد ضعیفش در لیگ ستارگان انتقاد کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی ترابی هافبک سابق پرسپولیس امروز بعد از یک دوره ناموفق در تیم العربی قطر دوباره به جمع سرخ‌پوشان برگشت.

عبدالله الساده خبرنگار قطری در واکنش به پیوستن ترابی به پرسپولیس و جدایی اش از العربی از عملکرد این بازیکن انتقاد کرد و در صفحه شخصی‌اش نوشت: او مهمان سبک بالی بود. در لیگ ستارگان قطر حضور پیدا کرد ولی اثری نداشت.

ترابی در مدت کوتاه حضورش در لیگ ستارگان ۴ بار مصدوم شد و نتوانست بازی‌های زیادی برای العربی انجام دهد به همین خاطر مسئولان این باشگاه قرارداد او را فسخ کردند و یوسف المساکنی را به جای او جذب کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صامت US ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    حق هم دارند .بازیکنی که تیم فینالیست آسیارارهامی کندوتیمی گمنام وبی تفتخاروناتوان رابرمی گزیندبه نوعی ارج وقرب خودش راپایین می آوردوسبک میشود.حتی نمی بینندکه همان چندماه پیشش دروازه السدشان رابه چه صلابتی بازمی کند.مهدی بایدانتقام بگیرد.سال بعدودرلیگ قهرمانان آسیا.هرتیمی ازقطرآمدچنان بایدبکوبدش که دهن این خبرنگارراقفل کند.
  • مولر از برلین DE ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    او امد پول ما را گرفت رفت.!! سوزش دارند خوب کاری کرد!!
  • مولر از برلین IT ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    پس با یک کلاهبردار طرفیم
    • امید AT ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      کلاه بردار اونی که چهارده میلیارد به تیم همیشه بازنده کیسه تحمیل میکنه آخرم با بی آبرویی قرارداد انشار میدن
  • غریب آشنا IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    با سلام رفت عشق و حالش کرد برگشت اگر مسدوم بود چطور با این وصع او را پیروزی آورد اگر سالم هست چرا او را بیرون کردن ولی جالبی این هست چطور هنوز نیم فصل تمام نشده دفتر اقای محمودزاده باز بود ثبت شد دوستان این حالت هست میگویند دستور وزیر هست که او بیاید هنوز نیم فصل تمام نشده قرارداد ثبت شده حالا زود برای ما دستان درست میشود این بوده این نبوده هزار بهانه
    • Arash1729 IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      دوست عزیز ی کم قوانین رو یاد بگیر با پرسپولیس قرارداد بسته اما در هیئت فوتبال ثبت نشده تا دوم اسفند ماه که شروع نقل و انتقالاته، قرارداد بستن با ثبت کردن دو موضوع جداست، اگه ثبت میکرد که میتونست از بازی مس رفسنجان برامون بازی کنه که نمیتونه، شماها یه دروغی رو اینقدر گفتین که واقعا باورتون شده آخه اگه وزیر پرسپولیسی بود میذاشت شجاع ترابی علیپور و... برن التماس تفکر تو میدون بازی سعی کنین برنده بشین
    • علی غریبی IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      چیه زودی بوی سوختن ازت اومد بیرون تا نیم فصل نمیتونه بازی کنه حالا چه قراردادش ثبت شده باشه چ نشده باشه، نمیدونم تا کوچکترین خبری راجع به عشقپولیس میاد البته اگه خبر موفقیت آمیزی باشه دوستان رقیب زودی گُر میگیرن.
  • مهران تاجی IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    چون تو قطر خبری از دوپینگ و داروهای غیر مجاز نیست عیار بازیکن خیلی زود معلوم میشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی